Vroegtijdig einde verlof.
Moderator: GVN
Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Vroegtijdig einde verlof.
Hallo,op 13 juni vertrokken voor 11-daagse rondrit doorheen de Dolomieten.1ste overnachting in Duitsland,2 de overnachting in Oostenrijk.
De volgende 3 nachten hadden we een B&B gereserveerd in de omgeving van Tirano (Italië).Drie dagen lang regen,bewolkt,terug regen en op
10 km van ons verblijf (grondgebied Zwitserland), in een fractie van een seconde pats op de grond,dit tengevolge van treinrails die min of meer
in de rijrichting lagen,spekglad bij regenweer.Steeds ben ik zeer attent bij het dwarsen van zebrapaden,riooldeksels of tram- of treinrails,maar
het zal een ogenblik van onoplettendheid geweest zijn zeker?
Gevolg echtgenote en ikzelf op de grond,beide langs weerskanten van de motor die nog draaiende was.Gelukkig reed ik op dit ogenblik maar
aan 50km/u.Echtgenote lichte schouderfractuur,ikzelf breukje in linkervoet,weinig schade aan de motor dank zij de zijkoffers,enkel geplooid
stuur.
Volgens de poitie was het op deze plaats wekelijkse kost qua ongeval met de motor,levensgevaarlijk.
Door de omwonenden,de politie,ambulanciers en ziekenhuispersoneel bijzonder goed opgevangen en verzorgd !!!
Ondertussen terug thuis en maken ons op voor afspraak bij orthopedist in ziekenhuis.
GOEDE RAAD : opletten,zeker bij regenweer !!!
Aan iedereen een fijn verlof toegewenst en vele,vele veilige kilometers ..........
De volgende 3 nachten hadden we een B&B gereserveerd in de omgeving van Tirano (Italië).Drie dagen lang regen,bewolkt,terug regen en op
10 km van ons verblijf (grondgebied Zwitserland), in een fractie van een seconde pats op de grond,dit tengevolge van treinrails die min of meer
in de rijrichting lagen,spekglad bij regenweer.Steeds ben ik zeer attent bij het dwarsen van zebrapaden,riooldeksels of tram- of treinrails,maar
het zal een ogenblik van onoplettendheid geweest zijn zeker?
Gevolg echtgenote en ikzelf op de grond,beide langs weerskanten van de motor die nog draaiende was.Gelukkig reed ik op dit ogenblik maar
aan 50km/u.Echtgenote lichte schouderfractuur,ikzelf breukje in linkervoet,weinig schade aan de motor dank zij de zijkoffers,enkel geplooid
stuur.
Volgens de poitie was het op deze plaats wekelijkse kost qua ongeval met de motor,levensgevaarlijk.
Door de omwonenden,de politie,ambulanciers en ziekenhuispersoneel bijzonder goed opgevangen en verzorgd !!!
Ondertussen terug thuis en maken ons op voor afspraak bij orthopedist in ziekenhuis.
GOEDE RAAD : opletten,zeker bij regenweer !!!
Aan iedereen een fijn verlof toegewenst en vele,vele veilige kilometers ..........
-
Re: Vroegtijdig einde verlof.
Snel beterschap gewenst aan beiden.
Een gekend probleem en ze doen er daar niets aan, begrijp de Zwitsers niet goed.
Groeten Rudy.
Een gekend probleem en ze doen er daar niets aan, begrijp de Zwitsers niet goed.

Groeten Rudy.
zolang mijn baas zegt dat ik teveel verdien doe ik alsof ik hard werk.
2001 R1150RT / 2009 R1200RT / 04/2013 K1600GTL
2001 R1150RT / 2009 R1200RT / 04/2013 K1600GTL
jammer om uw verlof zo te moeten beeindigen
voornaamste is dat alle schade (lichamelijke en blikke) goed meevallen
ik zou zeggen een vlug en volledig herstel voor beiden, en snel de moto weer op
grt
voornaamste is dat alle schade (lichamelijke en blikke) goed meevallen
ik zou zeggen een vlug en volledig herstel voor beiden, en snel de moto weer op
grt
R1200GS-Adventure - smoke grey (24/06/2011)
Vespa GTS250 (27/09/2018)
"Het eindpunt kan nooit zo interessant zijn als de weg ernaartoe"
Vespa GTS250 (27/09/2018)
"Het eindpunt kan nooit zo interessant zijn als de weg ernaartoe"
-
vlug herstel van alles.
Steven
Steven
3 Zundapp's-13 Yams-4 Kawas-1Honda-3 Bmw GS -.Vriendschap is het mooiste wat er is
.
Laatst gewijzigd door Léon op 24 jun 2015, 14:02, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Ik leef met u mee, en het beste voor beiden .
Wij zijn net terug
Ook 13 juli vertrokken naar Slovenië en veel regen gehad Kranjska Gora overgereden maar niets van gezien en gebibberd op de kasseitjes (en niet van de kou)
Gisteren aan tunnel ergens in Brenner pas liep het voor een RT 1200 iets slechter af.
Spoedig herstel
Wij zijn net terug
Ook 13 juli vertrokken naar Slovenië en veel regen gehad Kranjska Gora overgereden maar niets van gezien en gebibberd op de kasseitjes (en niet van de kou)
Gisteren aan tunnel ergens in Brenner pas liep het voor een RT 1200 iets slechter af.
Spoedig herstel
BMW R1100R zonder KFR
bijzonder jammer.
Spoedig herstel voor beide !!
Spoedig herstel voor beide !!
Spoedig herstel aan jullie beiden.
Oeps... spoedig herstel.. en hopelijk blijft het op lange termijn bij een "nare herinnering"..
...en... toch bedankt voor de tip/herinnering ...
...en... toch bedankt voor de tip/herinnering ...
R 1150 RT - 2004 - Biarritz Blue / R 1200 RT - 2011 - Ostra Grey / R 1200 RT - 2017 - Platina Bronze
Dan kijk je ze zo naar uit hé, spijtig. Spoedig herstel!
Als je je kont verbrandt heb je geluk dat je niet andersom stond!
Ondertussen terug thuis uit het ziekenhuis met gebroken enkel.Gisteren de operatie ondergaan,gebroken
been terug op de goede plaats gezet en plaatje gemonteerd.Ben benieuwd hoelang gips.
Ergens anders op dit forum heb ik de vraag gesteld omtrent het dragen van motorbottines!???
Met de breuk bij het vrouwtje is het wel beter,daar hoeft geen operatie,en dit ook dankzij het
dragen van goede beschermde motorkledij.
been terug op de goede plaats gezet en plaatje gemonteerd.Ben benieuwd hoelang gips.
Ergens anders op dit forum heb ik de vraag gesteld omtrent het dragen van motorbottines!???
Met de breuk bij het vrouwtje is het wel beter,daar hoeft geen operatie,en dit ook dankzij het
dragen van goede beschermde motorkledij.
Hey Luc,
snel en bijvend hestel toegewenst voor jullie beiden.
dedju toch.
grts
Pieter
snel en bijvend hestel toegewenst voor jullie beiden.
dedju toch.
grts
Pieter