Playlist maken voor Navigator V

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen rond GPS, de werking en de installatie ervan.

Moderator: GVN

Plaats reactie
guydogsa

Playlist maken voor Navigator V

Bericht door guydogsa »

Iemand die me kan verderhelpen hoe je via Itunes met Mac computer afspeellijsten kan exporteren naar Navigator V.
Heb al van alles geprobeerd maar lukt me niet.

Graag uitleg, stap voor stap.

Alvast bedankt.
p@rick

Re: Playlist maken voor Navigator V

Bericht door p@rick »

Ben net als jij én Navigator-V gebruiker én Mac-gebruiker, en evenmin als jij is me dat nog niet gelukt. Moet wel eerlijk toegeven dat ik 't maar één keertje vluchtig geprobeerd heb.
Merci dus om hiervoor een topicje te starten, je doet er behalve jezelf en mij ongetwijfeld nog vele anderen een plezier mee.
Greetz,

P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
p@rick

Re: Playlist maken voor Navigator V

Bericht door p@rick »

Vandaag dagje vrijaf, veel te warm om buiten iets zinvols te doen, dus maar van de koelte in huis gebruik gemaakt om nog eens nader te bekijken hoe een playlist aan te maken voor gebruik op de Navigator V (en bij uitbreiding wellicht ook voor de andere Garmin-gerelateerde gps-toestellen als bv de Zumo's 550, 660 en 590 en de BMW Navigator IV).
Eureka !!! En eigenlijk is het helemaal niet zo moeilijk. Ikzal proberen om een en ander duidelijk uit te leggen aan de hand van wat schermafdrukjes, en dan zal ik die werkwijze hier wel posten.
Just allow me in't slechtste geval some days, met dit weer zijn zware inspanningen immers niet wenselijk :wink:
Greetz,

P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
Plaats reactie