vervangen kryptonite slot met ronde sleutel?
Moderator: GVN
op 5 augustus ingeschreven voor een vervanging en vandaag eindelijk een mail ontvangen van UPS.... was het al helemaal vergeten.
Nu nog even bellen om afspraak te maken zodat ze het oude mogen komen halen en dan weer twee maanden wachten zeker????
Ik vind het wel een goede service en dit ondanks de lange wachttijd!!
Nu nog even bellen om afspraak te maken zodat ze het oude mogen komen halen en dan weer twee maanden wachten zeker????
Ik vind het wel een goede service en dit ondanks de lange wachttijd!!

-
tibogs-er1
-
tibogs-er1
-
tibogs-er1
19 oktober komen halen en op 29 oktober (omdat ik op 28 oktober niet thuis was) het nieuwe slot ontvangen.
Nieuw probleem
Ik ben in het bezit van kabel (1,80 meter) van Kryptonite die gebruikt dient te worden samen met een schijfremslot. Nu, op het nieuw ontvangen schijfremslot, past de kabel niet.
Mailtje gestuurd naar Kryptonite en nu is het wachten op een reactie.
Nieuw probleem
Ik ben in het bezit van kabel (1,80 meter) van Kryptonite die gebruikt dient te worden samen met een schijfremslot. Nu, op het nieuw ontvangen schijfremslot, past de kabel niet.
Mailtje gestuurd naar Kryptonite en nu is het wachten op een reactie.

-
tibogs-er1
Ik had hetzelfde probleem. Ik heb dit ook vermeld via de mail en toen ik kiezen tussen 2 oplossingen : ofwel een gratis U beugelslot ofwel een nieuwe kabel (niet dezeldfe die ik al had). Ik heb voor de kabel gekozen, na een paar weken heb ik dus nog een gratis kabel gekregen (mijn oude heb ik niet moeten terug sturen).
Gisteren hebben ze dan toch het slot opgehaald (op mijn werk). Na een paar mailtjes naar Amerika heeft iemand zich ginder bekommerd om het geval. Vervolgens nog een telefoontje naar het 0800-nummer van UPS in Diegem en voilà. Benieuwd wat ze in de plaats gaan geven en of dat ook 2 maanden gaat duren.
(blij dat ik geen aandelen Kryptonite heb - dat hele zaakje van die sloten moet een bom geld hebben gekost).
(blij dat ik geen aandelen Kryptonite heb - dat hele zaakje van die sloten moet een bom geld hebben gekost).

Nel mezzo del cammin di nostra vita...
R1250 RT 2021, Alpin weiss - R1100S Boxercup Randy Mamola
Hier bij mij is ook alles in orde aan het komen. Het nieuwe slot gisteren ontvangen.
Paste natuurlijk ook niet met mijn kabel. Mailtje gestuurd naar de States en gisterenavond al een reply. Ze gaan me een nieuwe opsturen.
Al bij al toch heel goede service. Het heeft wat tijd in beslag genomen, maar we zullen wel niet de enige zijn waarvoor ze dit doen zeker.
Paste natuurlijk ook niet met mijn kabel. Mailtje gestuurd naar de States en gisterenavond al een reply. Ze gaan me een nieuwe opsturen.
Al bij al toch heel goede service. Het heeft wat tijd in beslag genomen, maar we zullen wel niet de enige zijn waarvoor ze dit doen zeker.
a me mo weg zen
K1100LT'96 -> K1100LT '98 - Maico 320 GS

Heb gisteren mijn nieuw slot ontvangen . Zelfde probleem als hierboven , past niet op de kabel.
Heb zojuist een mail naar Kryptonite gestuurd ( op het algemeen e-mail adres ( Letters@irco.com <Letters@irco.com>) . Volstaat dit ?
Thanks
Peter
Heb zojuist een mail naar Kryptonite gestuurd ( op het algemeen e-mail adres ( Letters@irco.com <Letters@irco.com>) . Volstaat dit ?
Thanks
Peter
Heb ik gisteren ook gedaan, 's avonds al antwoord.peterb schreef:Heb gisteren mijn nieuw slot ontvangen . Zelfde probleem als hierboven , past niet op de kabel.
Thanks
Peter
a me mo weg zen

vervangen Kryptonite slot met ronde sleutel.
Ik heb vorige week ook een herinnering gestuurd (was geregistreerd half juli).Onmiddellijk een antwoord gekregen dat men de registratie niet meer terugvond.
Wel met de vraag over welk slot (afmetingen) het ging.Heb ondertussen een foto gemaild en ook reeds antwoord:binnen de 10 werkdagen zou ik het nieuwe slot ontvangen zonder het oude terug te moeten sturen (mag vernietigd worden).
Wel met de vraag over welk slot (afmetingen) het ging.Heb ondertussen een foto gemaild en ook reeds antwoord:binnen de 10 werkdagen zou ik het nieuwe slot ontvangen zonder het oude terug te moeten sturen (mag vernietigd worden).
vervangen Kryptonite slot met ronde sleutel
Deze voormiddag een nieuw slot ontvangen
Het vorige met ronde sleutel was 10 jaar oud.
Wat een service!!!
Het vorige met ronde sleutel was 10 jaar oud.
Wat een service!!!
... en vandaag het nieuwe ontvangen. Een zilverkleurig, blinkend slot met een rubberen afsluitkapje. Nu nog een GS Adventure kopen om er mee vast te leggenGeert VN schreef:Gisteren hebben ze dan toch het slot opgehaald (op mijn werk). Na een paar mailtjes naar Amerika heeft iemand zich ginder bekommerd om het geval. Vervolgens nog een telefoontje naar het 0800-nummer van UPS in Diegem en voilà. Benieuwd wat ze in de plaats gaan geven en of dat ook 2 maanden gaat duren.
Nel mezzo del cammin di nostra vita...
-
bmwr1100gs