Ik merk dat hier soms de vraag gesteld wordt of life time update overdraagbaar is. Het antwoord: JA
Wanneer de toestellen van de vrienden hier op dit adres belanden om de routes te laden van onze reisjes doe ik meestal een update.
Wanneer ik express opstart en het nieuw toestel wordt gevonden wordt gevraagd om te registreren. Ik deed dit al zowel met mijn als hun email adres en zelfs al zonder een email adres in te voeren.
Nog nooit problemen mee gehad.
Life time update en veranderen van eigenaar
Moderator: GVN
-
GSrijder
- Contacteer:
Life time update en veranderen van eigenaar
Some people learn to ride a GS, others are born to !!
You never waste one hour of your life if you spent it on the saddle of your GS
You never waste one hour of your life if you spent it on the saddle of your GS
Re: Life time update en veranderen van eigenaar
Tuurlijk kan dat, was alles maar zo eenvoudig als de overdraagbaarheid van een Lifetime Update, het leven zou zoveel mooier zijn...
Als het toestel definitief van eigenaar verandert (definitief of tijdelijk) hoeft die nieuwe eigenaar eigenlijk helemaal niets te doen, behalve Garmin Express installeren op z'n computer, het gps-toestel aansluiten en als er dan een kaart- of andere update beschikbaar is kan die zonder enige aanmelding noch afmelding (van vorige eigenaar) gedownload en geïnstalleerd worden.
Het enige wat Garmin op dat moment vraagt of voorstelt (maar niet eens verplicht) is dat je een e-mailadres opgeeft waarop ze je via mail op de hoogte kunnen houden van updates, nieuwigheden enz... enz...
En wat garantie betreft : de meeste toestellen die verkocht worden zijn ouder dan twee jaar, dus consumentenwaarborg is op dat moment toch al verstreken, en moet je meestal (niet altijd, dat heb ik zelf aan den lijve mogen ondervinden) betalen voor de herstelling.
Als het toestel definitief van eigenaar verandert (definitief of tijdelijk) hoeft die nieuwe eigenaar eigenlijk helemaal niets te doen, behalve Garmin Express installeren op z'n computer, het gps-toestel aansluiten en als er dan een kaart- of andere update beschikbaar is kan die zonder enige aanmelding noch afmelding (van vorige eigenaar) gedownload en geïnstalleerd worden.
Het enige wat Garmin op dat moment vraagt of voorstelt (maar niet eens verplicht) is dat je een e-mailadres opgeeft waarop ze je via mail op de hoogte kunnen houden van updates, nieuwigheden enz... enz...
En wat garantie betreft : de meeste toestellen die verkocht worden zijn ouder dan twee jaar, dus consumentenwaarborg is op dat moment toch al verstreken, en moet je meestal (niet altijd, dat heb ik zelf aan den lijve mogen ondervinden) betalen voor de herstelling.
Greetz,
P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
-
PeterGT
- Contacteer:
Re: Life time update en veranderen van eigenaar
Nog iets korter : Lifetime Update is gekoppeld aan en gaat mee met toestel zolang het 'leeft'.
R1100RT(1998) - R1200RT(2005) - R1200RT(2009) - K1600GT(2012) - K1600GT(2015) - K1600GT(2016)
Bmw Nav V - Sena 20S - Lid BMW MC Vlaanderen
Bmw Nav V - Sena 20S - Lid BMW MC Vlaanderen