Daarnet een foutmelding van de ESA, onmiddellijk bij opzetten van het contact.
Nadien enkele keren contact af en op gezet zonder resultaat, testritje gaan doen, vering bleek beenhard.
Enkele minuten na thuiskomst nog eens contact opgezet en melding was weg, de motor was ook weer normaal in de vering te drukken.
Iemand dit al voorgehad ?
ESA 1200GS-LC
Moderator: GVN
-
Man in Black
ESA 1200GS-LC
CBR400RR => DUC Monster 900 => DUC 748 => DUC ST2 => Kawa ZX9R => enduro/cross => Yamaha XT660X => F800R => R1200GS-LC => R1250GS
Lid BMW MC VL.
Lid BMW MC VL.
Re: ESA 1200GS-LC
Misschien eens een paar tikken met den hamer geven, gij weet daar precies uwen weg mee. 
Net eens in mijne glazen bol gekeken en die gaf aan dat je eens langs de dealer moet om de exacte code van deze "tijdelijke" storing te leren kennen.
opstartfout, afsluitfout, net als alle computers kan ook hier iets mis zijn gegaan... wil je 't weten dan is uitlezen "een" mogelijkheid maar er zal niet gegarandeerd een storing waarneembaar zijn.
opstartfout, afsluitfout, net als alle computers kan ook hier iets mis zijn gegaan... wil je 't weten dan is uitlezen "een" mogelijkheid maar er zal niet gegarandeerd een storing waarneembaar zijn.
-
Man in Black
Weet ik Danny, ik moet nog naar de dealer zijnen glazen bol, ik was gewoon benieuwd of er hier nog LC's waren die deze melding hebben gehad.
Sowieso 4j garantie dus geen probleem.
Sowieso 4j garantie dus geen probleem.
CBR400RR => DUC Monster 900 => DUC 748 => DUC ST2 => Kawa ZX9R => enduro/cross => Yamaha XT660X => F800R => R1200GS-LC => R1250GS
Lid BMW MC VL.
Lid BMW MC VL.
Niks garantie als ze weten ( meelezen) hoe gij met de hamer sommige zaken denkt op te lossen. Peter moest het eens te weten komen.
Probleem ook meerdere keren gehad met een 2013 GS. Algemene ESA storing in de computer zodat het probleem moeilijk te lokaliseren is. Dealer heeft er niets mee gedaan ;-(