zijn hier tripy gebruikers?
en heeft er een van die een layout om een roadbook af te drukken met 4 waypoints naast elkaar
tripy layout
Moderator: GVN
tripy layout
Je moet gelukkig zijn met wat je hebt ,en niet ongelukkig om wat je niet hebt
Iedereen zei dat gaat niet.En toen kwam er iemand die dat niet wist,en die deed het gewoon.
ps. schijffouten mag je houden ik ben blij dat ik ze kwijt ben
Iedereen zei dat gaat niet.En toen kwam er iemand die dat niet wist,en die deed het gewoon.
-
Tazke
- Contacteer:
Re: tripy layout
Yep, maar nog geen roadbooks afgedrukt
To boldly go where no tasmanian has gone before ...

-
Michelleke
Ook een tevreden trips gebruiker
Nog info op dit forum: http://www.tripper.be/forum/
Nog info op dit forum: http://www.tripper.be/forum/
R1200GSLC / K1200RS
Tripy wordt geleverd met RoadTracer om roadbooks te openen en te bewerken.
Vanuit RoadTracer kan je ook de roadbooks printen, hiervoor zijn er een aantal standaard layouts beschikbaar.
Ik ben eens snel door de standaard layouts gegaan maar heb er geen tegen gekomen waar er 4 waypoints naast elkaar worden afgedrukt.
Echter zit er ook een layout editor bij dus het zal niet onmogelijk zijn, maar zover ben ik niet gegaan. Op het eerste gezicht ziet die layout editor er redelijk technisch uit en moet je daar toch wat tijd in steken op zo'n layout als jij wilt te maken.
Maar het is dus wel te fabriceren lijkt mij.
Vanuit RoadTracer kan je ook de roadbooks printen, hiervoor zijn er een aantal standaard layouts beschikbaar.
Ik ben eens snel door de standaard layouts gegaan maar heb er geen tegen gekomen waar er 4 waypoints naast elkaar worden afgedrukt.
Echter zit er ook een layout editor bij dus het zal niet onmogelijk zijn, maar zover ben ik niet gegaan. Op het eerste gezicht ziet die layout editor er redelijk technisch uit en moet je daar toch wat tijd in steken op zo'n layout als jij wilt te maken.
Maar het is dus wel te fabriceren lijkt mij.
Het is opgelost,heb het gekregen van Danny van motobalade en geinstaleerd
zou het hier willen toevoegen maar dat gaat natuurlijk weer niet, de extensie wordt niet herkend,maar ik heb het op het Tripy forum gezet voor wie interesse heeft
zou het hier willen toevoegen maar dat gaat natuurlijk weer niet, de extensie wordt niet herkend,maar ik heb het op het Tripy forum gezet voor wie interesse heeft
Je moet gelukkig zijn met wat je hebt ,en niet ongelukkig om wat je niet hebt