Toon uw K !
Moderator: GVN
ex-politie motor, toen ik hem kocht was ie wit zoals je kan zien, er was wel wat werk aan en heb ineens enkele lagers preventief vervangen (cardan, cardan scharnier, balhoofd,...) dichtingen in voorvork, koppeling (in en uitgaande as) ....... herspoten,... en het politieradio koffertje dat erop stond daarvan heb ik samen met mijn vader het deksel van verhoogd zodat er een helm in past en regenkledij en een slot en... ondervind geen "hinder" zoals met een topkoffer (is geplooid uit rvs-plaat, eerst rondom geplooid met houten mallen per hoek, deksel er appart op gelast, vier topjes erop zit schroefdraad in voor bagagerek dat ik ooit nog is zou moeten maken, ... moet het slot nog beetje aanpassen, het kan wel op slot maar tijdens het rijden rammelt het beetje vandaar snelbinder erover tijdelijke oplossing)cis schreef:Zeg Jeffie, wat is dat paarse ding langs achter op uw sneeuwruimer-K1100LT?
Kan het niet zo goed zien op de foto...
nieuwsgierige Cis
in het scherm is een paard met een veulen gekrast
een politie-motor heeft grotere valbeugels, ik heb 2 mistlampen erin in de plaats van de sirenes gehangen, heb hem al wel is laten omvallen MAAR dankzij de grote valbeugels raakte niets de grond zelfs de spiegels niet hij steunde op valbeugel en banden (voet in put gezet en gewicht niet kunnen houden

-
Iron Gonzo
waarom niet alles in het zelfde kleur gespoten zoals de moto

ik denk dat het dan meer 1 geheel word.
ik denk dat het dan meer 1 geheel word.
Laatst gewijzigd door Iron Gonzo op 28 nov 2005, 09:45, 1 keer totaal gewijzigd.
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
Misschien heeft u gelijk.
Nog eens proberen dan maar:
Bij het samenstellen van een object waar de bruikbaarheid primeert boven de estetische samenhang kan een niet authentiek onderdeel (of -delen) door de eigenaar naar eigen smaak en goeddunken worden geïnstalleerd. Hoe dit de harmonie van het geheel beïnvloedt is van lager belang.
Bij het beoordelen van omgevende realiteit (of afbeeldingen ervan), wat iedere persoon elke dag enkele seconden of meer tot zijn bezigheid mag rekenen, vallen items zoals hier getoond ietwat op. De reacties die deze teweegbrengen bij de observator zijn veelal verschillend van persoon tot persoon. Deze gaan inwendig van euforisch verhogende hartslag tot bitttere oprispingen. Gezonder is de mening even te exhaleren teneinde de 80 te halen. Hoe krachtiger het interne gevoel, des te passender de uiting zal zijn.
Ik zie die verbouwde moto echt niet graag (voel iets branderigs en ga nu even naar het toilet)
Is 't zo beter?
Greetings
Jeroen
Bij het samenstellen van een object waar de bruikbaarheid primeert boven de estetische samenhang kan een niet authentiek onderdeel (of -delen) door de eigenaar naar eigen smaak en goeddunken worden geïnstalleerd. Hoe dit de harmonie van het geheel beïnvloedt is van lager belang.
Bij het beoordelen van omgevende realiteit (of afbeeldingen ervan), wat iedere persoon elke dag enkele seconden of meer tot zijn bezigheid mag rekenen, vallen items zoals hier getoond ietwat op. De reacties die deze teweegbrengen bij de observator zijn veelal verschillend van persoon tot persoon. Deze gaan inwendig van euforisch verhogende hartslag tot bitttere oprispingen. Gezonder is de mening even te exhaleren teneinde de 80 te halen. Hoe krachtiger het interne gevoel, des te passender de uiting zal zijn.
Ik zie die verbouwde moto echt niet graag (voel iets branderigs en ga nu even naar het toilet)
Is 't zo beter?
Greetings
Jeroen
Laatst gewijzigd door Jeroen M op 28 nov 2005, 14:25, 1 keer totaal gewijzigd.
K100rs werd K1100rs werd K1200rs
Jeroen M schreef:Misschien heeft u gelijk.
Bij het beoordelen van omgevende realiteit (of afbeeldingen ervan), wat iedere persoon elke dag enkele seconden of meer tot zijn bezigheid mag rekenen, vallen items zoals hier getoond ietwat op. De reacties die deze teweegbrengen bij de observator is veelal verschillend van persoon tot persoon. Deze gaan inwendig van euforisch verhogende hartslag tot bitttere oprispingen. Gezonder is de mening even te exhaleren teneinde de 80 te halen. Hoe krachtiger het interne gevoel, des te passender de uiting zal zijn.
Is 't zo beter?
Greetings
Jeroen
'73 R75/5 --> '91 R100RT --> '96 K1100LTse --> 11/2006 niets meer... 

Hallo Mozart (bijna 'plaatsgenoot'
)
Zeg dat .... een mazzeltje ..... want daar zijn er geen 'bosjes' van; bijna nieuw en nog maagdelijk in z'n km's.
Wij zijn elkaar al op de site van 'Bert' tegengekomen ...... enige toelichting is voor jou dan nodig.
De naam 'Beemer' bestond hier (natuurlijk, met zo veel leden) al, vandaar dat ik hier de naam Mathé gebruik
Het is wel heel erg rustig op die site van Bert, vandaar dat ik het 'levendige' van deze site heb gezocht.
Ik ga je zien Mozart (Maurice)?
Groet, Marinus Theodorus

Zeg dat .... een mazzeltje ..... want daar zijn er geen 'bosjes' van; bijna nieuw en nog maagdelijk in z'n km's.
Wij zijn elkaar al op de site van 'Bert' tegengekomen ...... enige toelichting is voor jou dan nodig.
De naam 'Beemer' bestond hier (natuurlijk, met zo veel leden) al, vandaar dat ik hier de naam Mathé gebruik
Het is wel heel erg rustig op die site van Bert, vandaar dat ik het 'levendige' van deze site heb gezocht.
Ik ga je zien Mozart (Maurice)?
Groet, Marinus Theodorus
@Mozart:
, dus hou ik je in de gaten, en zal dan extra uitbundig zwaaien (... dan weet je dat ik
het ben ...lol...)
Jij hebt toch een ex-overheids motor? Die foto, maar dan alles nog wit, had ik gezien bij 'Bert'?
@Sprint: Ook die motor van jullie, met die kuip bedoel ik, zie je ook niet veel.
Als je ze al tegenkomt, zijn het vaak (ex-)Engelse, toevallig woont er iemand bij mij in de buurt, die heeft er ook zo ééntje. (zee-blauw/groen?)
Persoonlijk vind ik het wel een mooie kuip, en de motor ziet er nog goed uit.
Wat was dat nou met die foto van die K1200?
Groet, Mathé
Dat gaat zeker opvallen; ook daar rijden er geen 'bosjes' van rondik rijd op het moment op een rood wit blauwe K1100 (rode kont, blauwe tank en witte voorkant), moet opvallen!!!!!
Jij hebt toch een ex-overheids motor? Die foto, maar dan alles nog wit, had ik gezien bij 'Bert'?
@Sprint: Ook die motor van jullie, met die kuip bedoel ik, zie je ook niet veel.
Als je ze al tegenkomt, zijn het vaak (ex-)Engelse, toevallig woont er iemand bij mij in de buurt, die heeft er ook zo ééntje. (zee-blauw/groen?)
Persoonlijk vind ik het wel een mooie kuip, en de motor ziet er nog goed uit.
Wat was dat nou met die foto van die K1200?
Hey,Ladyracer schreef:
Dees is de mijne ! Sorry voor de grote foto, ik had niet groter !![]()
Chris
Awel, da vind ik nu is chique si, een madam me zo'n prachtig machien!
Proficiat met uwe moto, tis echt een schoon machien!
Grtjs,
Dais
Enjoy life! Enjoy your passion! Enjoy friends!
Buth never forget to keep a little distance so that nobody will hurt you!!!
http://occ.skynetblogs.be/
Buth never forget to keep a little distance so that nobody will hurt you!!!
http://occ.skynetblogs.be/
Hoi
Oppassen he.... mijn vrouwke zo bejubbelen

Trouwens vandaag voor het eerst gaan rijden met onze S na een kleine ombouwing. We hebben namelijk een superbike stuur geplaatst. De test is als zeer geslaagd ervaren en het is een hele andere motor geworden door deze aanpassing... Veel plezanter te rijden en hoog speel gehalte... zeker een aanrader voor straatrijders en toerders met een K1200S/R
Zo snel ik een fotootje heb van onze plaats ik deze wel maar in afwachting kan je op deze foto dezelfde ombouwing zien.
[img][img]http://img256.imageshack.us/img256/4306/23bmtreffen0188nc.jpg[/img][/img]
[img][img]http://img256.imageshack.us/img256/5537/23bmtreffen0585ol.jpg[/img][/img]
GRTS Danny
Oppassen he.... mijn vrouwke zo bejubbelen
Trouwens vandaag voor het eerst gaan rijden met onze S na een kleine ombouwing. We hebben namelijk een superbike stuur geplaatst. De test is als zeer geslaagd ervaren en het is een hele andere motor geworden door deze aanpassing... Veel plezanter te rijden en hoog speel gehalte... zeker een aanrader voor straatrijders en toerders met een K1200S/R
Zo snel ik een fotootje heb van onze plaats ik deze wel maar in afwachting kan je op deze foto dezelfde ombouwing zien.
[img][img]http://img256.imageshack.us/img256/4306/23bmtreffen0188nc.jpg[/img][/img]
[img][img]http://img256.imageshack.us/img256/5537/23bmtreffen0585ol.jpg[/img][/img]
GRTS Danny
-
Jo De Paepe
-
Iron Gonzo
Jo De Paepe schreef:http://www.blurryimage.com/pic.php?pid=42607&mode=M

whit a litle help from a frind
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE