instelling koplichten
Moderator: GVN
instelling koplichten
Ik heb een RT afkomstig uit Groot-Brittanië. De koplampen staan op de laagste stand en toch krijg ik regelmatig koplampflitsen van tegenliggers. Ik meen dat mijn koplampen naar links schijnen. Ik weet dat het aangeraden is dat Engelse voertuigen ergens iets op hun koplampen moeten plakken om tegenliggers niet te verblinden alsook omgekeerd voor voertuigen van het vaste land die naar Groot-Brittanië gaan. Heeft iemand een idee? 
-
YOwan
Re: instelling koplichten
Ik denk (vrees) dat de enige goeie oplossing een 'europese' koplamp is....
Misschien heeft iemand hier er nog zo ééntje liggen, anders de gekende (sloop en/of 2dehands) adressen...
suc6
Misschien heeft iemand hier er nog zo ééntje liggen, anders de gekende (sloop en/of 2dehands) adressen...
suc6
(\__/)
(='.'=)
('')_('')
This is Bunny. Copy and paste bunny into your profile to help him gain world domination !!!!!
(='.'=)
('')_('')
This is Bunny. Copy and paste bunny into your profile to help him gain world domination !!!!!
Ik heb ook zo'n engelse koplamp. Die voorlicht maakt idd een hoek naar links ipv een naar rechts. Ik heb hem niet te hoog ingesteld, en ik krijg maar heel af en toe eens een flikkerend licht naar mijn hoofd geslingerd. Ik doe dan net eens hetzelfde 
R1200GS (2009)
Elke 3e vrijdag van de maand onthaalavond in "De Oase" in Merelbeke.
Elke 3e vrijdag van de maand onthaalavond in "De Oase" in Merelbeke.
..
Dat flikkeren met hun lichten heeft een groot voordeel: dan hebben ze je tenminste gezien!.....
..
Dat flikkeren met hun lichten heeft een groot voordeel: dan hebben ze je tenminste gezien!.....
..
-
toeternietoe
goed bezigGS Niels schreef:Ik heb ook zo'n engelse koplamp. Die voorlicht maakt idd een hoek naar links ipv een naar rechts. Ik heb hem niet te hoog ingesteld, en ik krijg maar heel af en toe eens een flikkerend licht naar mijn hoofd geslingerd. Ik doe dan net eens hetzelfde
To Ride, Shoot Straight and Speak the Truth (Jeff Cooper+)
R 1200 GS LC
R 1200 GS LC
Inderdaad, goed bezig
YOwan heeft gelijk, koplamp vervangen.
YOwan heeft gelijk, koplamp vervangen.