eindelijk .... al jaren ben ik verliefd op
Misschien to binnen kort ....
Jepini uit Oostende
Moderator: GVN
ne dikke proficiat en veel geluk en motorplezier met je nwe 1150 RT !JEPINI schreef:Hallo allemaal,
eindelijk .... al jaren ben ik verliefd op... maar nooit had ik de kans, want de kinderen waren nog klein, huis nog niet afbetaald, auto, vakantie, studies kinderen, en nog zoveel meer. Nu heb ik de stap gezet, en ja hoor ik ben dol gelukkig. Ik meld jullie met vreugde in mijn hart dat ik de gelukkige eigenaar geworden ben van een BMW 1150 RT. Ik hoop van harte vele gezellige uren met jullie mede motorrijders te kunnen beleven.
![]()
![]()
Misschien to binnen kort ....
Jepini uit Oostende
This ne blauwe, opties zijn alarm en GIVI achterkoffer (50 liter). Ik zou graag een foto willen plaatsen maar moet eerst eens bekijken hoe ik dit moet doen. Tot binnenkort. JepiniPvde schreef:Yep,
Proficiat, en omdat we nogal een beetje nieuwschierig zijn:
Welke kleur heeft hem![]()
Speciale opties![]()
Plaats binnenkort maar eens een fotoke![]()
Houdoe
...hij is stikjaloersbe432081 schreef:feitelijk heb ik ook zo een beetje hetzelfde gevoel.
Sinds ik dat RT'tje gekocht heb eind augustus , en ocharme maar amper 4K-km verder heb ik telkens weer het gevoel van , amaai , dat is toch wel de max , alhoewel mijnen kozze , een ouwe rot , steeds komt zeggen dat dat geen moto meer is maar een halve auto , ofwel is hij stikjaloers.
Echt waar , dit is het beste , leukste , ontspannendste kado dat ik mijzelf heb gegeven ooit.
Ik ben ook een bleuke onder de RT rijders en heet ook vanharte de pasgekomen rijders veel genot van hun verworven parel.
Ik zou mij eens moeten lid maken , ik blijf hier toch steeds weer rodhangen.
Hugo