verwarmbare inlegzolen

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen over accessoires en toebehoren voor de motorfiets
zoals verhoogd scherm, binnentassen, valbeugels, enz.

Moderator: GVN

Plaats reactie
brit

verwarmbare inlegzolen

Bericht door brit »

in duitsland bij tchibo kan je volgende kopen voor 39,90 euro:

Afbeelding

meer info op: http://www.tchibo.de/is-bin/INTERSHOP.e ... KU=0009845

bmw heeft zowat krek hetzelfde in haar gamma. je moet wel 117 euro - dus in totaal 157 euro - meer opleggen voor het bmw-logo...

Afbeelding
pvde
Contacteer:

Bericht door pvde »

Yep,
brit, dit is reeds geplaatst door mij, zie http://forum.bmw-mc-vl.be/phpBB/viewtop ... inlegzolen
Houdoe
Afbeelding Afbeelding
ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L
Afbeelding BMW F800GS
luc boxer

Bericht door luc boxer »

Dit is nog goedkoper7,95€
Voor zo vaak je dit gebruikt op de moto
http://www.motozoom.nl/webshop/meerinfo" onclick="window.open(this.href);return false; ... 02217&CFID
Laatst gewijzigd door luc boxer op 01 nov 2018, 19:20, 1 keer totaal gewijzigd.
pvde
Contacteer:

Bericht door pvde »

Yep,

Gel Warmtezolen

2 stuks, 24 cm.
Herbruikbare warmtekussens voor lekker warme voeten! Door een chemische reactie zijn de zolen binnen enkele seconden warm (55oC), en houden deze temperatuur lange tijd vast. Om ze te hergebruiken dompel je ze simpelweg in kokend water. 2 stuks, lengte ca. 24 cm. Gewicht ca. 85 gr/zool.

Afbeelding

Ik heb zoiets gelijkaardig voor de handen te verwarmen.
Het heeft zijn voordelen en zijn nadelen :idea:

Houdoe
Afbeelding Afbeelding
ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L
Afbeelding BMW F800GS
luc boxer

Bericht door luc boxer »

En die zijn
Laatst gewijzigd door luc boxer op 01 nov 2018, 18:50, 1 keer totaal gewijzigd.
pvde
Contacteer:

Bericht door pvde »

Yep,

Nadelen:
Als je bij de Gel inlegzolen het muntstuk breekt dan geeft die zijn warmte af voor ongeveer max. 3 a 4 uur en dan zijn ze helemaal afgekoeld.
De temperatuur is niet regelbaar, in het begin geeft dit een enorme hitte af en geleidelijk aan koelen ze af.
Als je dan een ganse dag buiten bent heb je in de late namiddag toch koude voeten.
De Gel stolt en wordt hard zodat de inlegzool in je schoenen of botten niet echt zacht meer aanvoeld (dit kan ongemakkelijk zitten).
Indien je ze wil hergebruiken dan moet je een potje water koken en ze daarin onderdompelen voor ongeveer 15 a 20 minuten (Niet interessant als je op Hotel bent).

Voordelen:
Het is goedkoop.
Geschikt voor Max 4 uur aangename warmte.
Je hebt geen batterijen nodig.

Houdoe
Afbeelding Afbeelding
Afbeelding BMW F800GS
Geerty

Bericht door Geerty »

Zelf ben ik een "echte" doorrijder (dus gene die niet rijdt als 't regent, vriest, stormt ... en enkel een terraske doet als 't heeeeeeeeeel veel zo is) en vraag me echt af wat ne cinema dat allemaal is. 'k Heb horen zeggen dat ze binnenkort zelfs verwarmbare oorflappen gaan uitvinden en onderbroeken met centrale verwarming en airco in de zomer ... :lol: :lol: :lol: :lol:
Relax

Bericht door Relax »

Ik ben een watje...
brit

Bericht door brit »

en airco in de zomer ...
moet niet meer uitgevonden worden, bestaat al. 2 jaar geleden is er een motorpak op de markt gebracht door een israëliet met 'koeling' in. een zinvolle uitvinding, met de temperaturen die daar heersen... of het verkoopt weet ik niet.
WALTER GSAdventure

Bericht door WALTER GSAdventure »

Hebben ze daar ook geen pakken die heel warm worden? Maar als ze te warm worden vindt ge ze niet meer terug.
:oops:
BMW 1200 GSA, 1150 GSA, nu 1250 GSA VAN 2019
De ene is uiterst LINKS, de andere uiterst RECHTS, en ik zit er op, en laat ze werken.
Plaats reactie