hefbrug in promo
Moderator: GVN
hefbrug in promo
Heb de reclame folder van http://www.cranenbroek.nl/ (is maar net over de grens)in de bus gehad, een hefbrug met voldoende hefcapciteit en groot genoeg voor een doorsnee BMW... toch maar effe kijken voor gegadigden... 

-
Highlander
HEFBRUG
Dit is inderdaad niet veel geld, zou deze voldoende sterk en veilig zijn voor een RT?
Ik denk dat ik hier ééns naar ga zien.
Heeft er iemand ondervinding met soortgelijke brug?
Ik denk dat ik hier ééns naar ga zien.
Heeft er iemand ondervinding met soortgelijke brug?
-
Highlander
hefbrug
Ok bedankt Danny,
Je spreekt van vlak over de grens bedoel je Reusel, op de site stan wel 6 adressen, maar ik denk dat van hieruit Reusel het dichtste is.
Waarschijnlijk rijd ik dinsdag naar daar, maar zal eerst ééns bellen of ze er nog één in stock hebben.
Is toch een goede 80 km van hier.
Je spreekt van vlak over de grens bedoel je Reusel, op de site stan wel 6 adressen, maar ik denk dat van hieruit Reusel het dichtste is.
Waarschijnlijk rijd ik dinsdag naar daar, maar zal eerst ééns bellen of ze er nog één in stock hebben.
Re: hefbrug
Afrit Arendonk nemen en zo richting Reusel rijden, 500 m over de grens aan de linkerkant zie je hun winkel.Harry schreef:Ok bedankt Danny,
Neem eens een kijkje op mijn site, in het forum kan je gratis zoekertjes plaatsen.
Hmmm
die lengte, zou dat inclusief dat hele oprijstuk zijn ? Ziet er nogal fragiel uit...
Voor motorfietsen zonder middenbok (ja die bestaan ook
) wordt die breedte al een probleemke. Bij mijn vrouw haar chopperke komt de zijpoot 44cm naast de middenlijn van de banden. Dat zou dus willen zeggen da'k diene moto op een paar cm van de rand van die brug moet zetten om de zijpoot aan de andere kant op andere rand te krijgen.
Dan gaat er toch niet per ongeluk tegen da brugske moeten gelopen worden of 't wordt spannend.
Brrrr.
Prijs is nochthans interessant...
die lengte, zou dat inclusief dat hele oprijstuk zijn ? Ziet er nogal fragiel uit...
Voor motorfietsen zonder middenbok (ja die bestaan ook
Dan gaat er toch niet per ongeluk tegen da brugske moeten gelopen worden of 't wordt spannend.
Brrrr.
Prijs is nochthans interessant...
Nil volentibus arduum
-
pvde
- Contacteer:
Yep,paulh schreef:ik vind die brug niet bij die reclame?
De reclamefolder was maar geldig tot 18 Dec 2005 en is ondertussen vervangen door een nieuwe folder.
De hefbrug was ook maar een tijdelijk artikel tot einde stock, misschien eens telefonisch contact opnemen om te horen of er ergens nog eentje staat in één of ander filiaal
Houdoe

ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L
hebben daar ter plekke beide bruggen bekeken en tot de conclusie gekomen dat; de kleinere (lees smalle) brug , erg stevig gebouwd is en ze perfect dienst kan doen als je ze op de grond bevestigd, een zijpikkel mag geen probleem zijn als je er een bokje voor maakt of de voorwielklem in combinatie met twee spanriemen gebruikt of evt een hoekijzer(verbreding) aan de brug last/schroeft/haakt ...
kan je ze vast monteren op de bodem en ze mag daar blijven staan dan voldoet deze!
de iets duurdere (100€ meer) is een grote ruime tafel met alle toeters en bellen en is stabiel genoeg om los te blijven staan en toch aan een moto te werken met het nodige trek en sleurwerk...
de promo's zijn er meestal tijdelijk maar komen vaak terug, 't is een kwestie van in de gaten te houden...
één ding is zeker als je er 270 euro voor over hebt heb je een dijk van een tafel en eens je dat gewend bent dan klooi je niet meer op de grond
kan je ze vast monteren op de bodem en ze mag daar blijven staan dan voldoet deze!
de iets duurdere (100€ meer) is een grote ruime tafel met alle toeters en bellen en is stabiel genoeg om los te blijven staan en toch aan een moto te werken met het nodige trek en sleurwerk...
de promo's zijn er meestal tijdelijk maar komen vaak terug, 't is een kwestie van in de gaten te houden...
één ding is zeker als je er 270 euro voor over hebt heb je een dijk van een tafel en eens je dat gewend bent dan klooi je niet meer op de grond
hier een leuk adres
http://www.iriktrading.com/
ook nog van betere kwaliteit (tis ook nog in belgië)
ook nog van betere kwaliteit (tis ook nog in belgië)
Airheads believe that the simplest engineering solutions are the best.