BMW Cover broek ... grrrrrr !

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen rond kledij, handschoenen, laarzen, helmen en veiligheidsuitrusting.

Moderator: GVN

pvde
Berichten: 2652
Lid geworden op: 04 nov 2004, 18:11
Woonplaats: Essen -Wildert
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Bericht door pvde »

Yep,
BMW Atlantis pak WATERDICHT maar niet goedkoop :idea: :wink:
Houdoe
Afbeelding Afbeelding
ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L
Afbeelding BMW F800GS
Frans
Berichten: 748
Lid geworden op: 28 sep 2004, 09:02
Woonplaats: St-Joris-ten-Distel
Locatie: West-Vlaanderen

Bericht door Frans »

Voor de vest is volgens mijn ondervinding een vest in armacor de beste keuze. BMW en RUKKA hebben die. Het voordeel is dat de goretex in de buiten laag ingewerkt is ,het water parelt er dus af, bij andere goretex vesten neemt de buitenzijde water op. Dus klam gevoel, zware vest en lange droogtijd,maar wel waterdicht. Er is ook een winterbinnenvest bij ,die ge er bij warm weer kunt uitnemen. Dus nooit een vest nemen waar de binnenvest goretex is, anders zijt ge bij zomerse buien gezien.
Voor de broek neem ik naar gelang de omstandigheden een lederen of goretexbroek jeansmodel. Verder heb ik steeds een dubbel overtrekbroek vanHein Gericke bij. Spotgoedkoop, 100% waterdicht en bij koude of warme temperaturen een goede isolator. Bij lichte regenval heb ge die niet nodig.
WALTER GSAdventure
Berichten: 372
Lid geworden op: 28 sep 2004, 14:12
Woonplaats: MINDERHOUT
Locatie: MINDERHOUT HOOGSTRATEN

REGEN EN NAT WAS DA?

Bericht door WALTER GSAdventure »

Beemers,
neen geen bluf, :twisted: ik heb al 3 jaar,denk ik nu, het Rally II pak van BMW. Misschien al 10 keer gewassen (speciale zeep).
Ik kan u zeggen dat het nog altijd perfect waterdicht is. Als ik in de regen rijd en ik stop en houd mijn armen omlaag gutst het water eruit. Ik denk beide kanten een pint.
Na vier uur rijden in regen kreeg ik het koud. Gestopt pak uit en geen enkel spoor van vocht op mijn onderkledij.
Voor zij die een Buff of zoiets dragen een tip! :idea: Draag die halsband eens niet onder uw pak maar boven uw pak, dus nadat ge uw vest hebt aangedaan en dichtgeritst dan de Buff erover. Indien de Buff eronder zit wat wel aangenamer is, zuigt die water op tot onder je vest.
Dus Buff erboven :idea: :wink:
Walter
BMW 1200 GSA, 1150 GSA, nu 1250 GSA VAN 2019
De ene is uiterst LINKS, de andere uiterst RECHTS, en ik zit er op, en laat ze werken.
-Fred-
Berichten: 817
Lid geworden op: 03 feb 2005, 18:40
Locatie: op de motor

Bericht door -Fred- »

Geplaatst: Zo Dec 04, 2005 11:07 am Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

Yep,
BMW Atlantis pak WATERDICHT maar niet goedkoop

Ben al 6jaar tevreden gebruiker van dit pak.
Indien het versleten is verkies ik een pak dat de regen vanaf de eerste laag buiten houd. Omwille van het koud aanvoelen en de zwaarte van het pak.
Keeperke
Berichten: 28
Lid geworden op: 28 jun 2005, 15:03
Locatie: Hoboken

Bericht door Keeperke »

Effe om te zeggen dat je ook goedkoper kan gaan dan BMW,Hein Gericke enz... Als afstand geen probleem is ga dan eens voor uw vest ea andere langs EKO in Kontich. Ik rij nu 6 jaar met een pak van hen en ik ben zoals door anderen al genoemd een doorrijder ( dus in de winter ook vermits ik geen auto heb) en ik heb er nog geen sec spijt van gehad, de mensen maken daar ook tijd voor u en staan u met raad en daad bij bij het passen en het kiezen van de kledij. ( Dit maar even om te zeggen dat er ook nog andere merken zijn die goed zijn voor de niet zo gefortuneerden onder ons. :lol: :lol: :lol: :lol:
Livin
Berichten: 525
Lid geworden op: 27 okt 2004, 11:08
Locatie: Herselt

Bericht door Livin »

Ik heb een pak van Hein Gericke > All Seasons. Ik denk dat ik dat nu zo'n 5-6 jaar heb en nog steeds waterdicht.
Ik doe er dagelijks woon-werk mee en heb het al verschillende keren in de wasmachine gestoken. En nog steeds waterdicht.
Als ik nog zo'n pak koop zal het hetzelfde (of opvolger) worden. Maar wel in't zwart en niet meer in het blauw want na een tijdje krijg je het originele kleurtje niet terug door al die vuiligheid op't straat.
Livin
K1300GT '09
BMW MC VL lid

Rijden en laten rijden!
Xa4
Berichten: 816
Lid geworden op: 28 sep 2004, 10:15
Locatie: Leuven
Contacteer:

Bericht door Xa4 »

Keeperke schreef:Effe om te zeggen dat je ook goedkoper kan gaan dan BMW,Hein Gericke enz... Als afstand geen probleem is ga dan eens voor uw vest ea andere langs EKO in Kontich. Ik rij nu 6 jaar met een pak van hen en ik ben zoals door anderen al genoemd een doorrijder ( dus in de winter ook vermits ik geen auto heb) en ik heb er nog geen sec spijt van gehad, de mensen maken daar ook tijd voor u en staan u met raad en daad bij bij het passen en het kiezen van de kledij. ( Dit maar even om te zeggen dat er ook nog andere merken zijn die goed zijn voor de niet zo gefortuneerden onder ons. :lol: :lol: :lol: :lol:
ik ben het helemaal met u eens hoor ! Ik heb ook een broek van Rev'it en die is nog steeds 100% waterdicht, zelfs zonder dure gore-tex toestanden. dat ding heeft me de helft gekost ... enige punt is, ik heb nog van geen enkel merk een broek gevonden met bescherming die ge van onder tot boven kunt openritsen ... en dat kan die cover-broek van BMW wel ... :x
R1150RT Blackline -> °08/08/04 -> 52.000 km
GOLDEN 5 member
Relax
Berichten: 5688
Lid geworden op: 30 sep 2004, 16:31
Woonplaats: Sint-Martens-Lierde begot.
Locatie: O-Vl, in Sint-Martens-Lierde begot.

Bericht door Relax »

Zet er dan zelf een tirette in hé, ouwe zaag.
Bie-mw
Berichten: 40
Lid geworden op: 09 aug 2005, 13:15
Locatie: Herk-de-Stad

Bericht door Bie-mw »

ik was ook op zoek naar een broek met een ritssluiting tot boven.
Vandaag heb ik er een gevonden van Alpinestar. Een nieuw model van 06.
cees
Berichten: 174
Lid geworden op: 24 okt 2004, 14:08
Locatie: Veghel

Waterdicht

Bericht door cees »

hej,

Een jas van MQP gekocht die ook waterdicht is / was. Ook 1 met ....tex.
Jas van € 185,--. Na 2,5 jaar de mouwen zo lek als een zeef. Jas wordt wel het gehele jaar door 5 dagen par dag gebruikt maar toch...

Na een paar briefjes naar MQP mocht ik een nieuwe uitzoeken en kreeg hierop € 150,-- korting van de fabriek.

Toch netjes van MQP!!

Cees
Xa4
Berichten: 816
Lid geworden op: 28 sep 2004, 10:15
Locatie: Leuven
Contacteer:

Bericht door Xa4 »

Relax schreef:Zet er dan zelf een tirette in hé, ouwe zaag.
:lol: :lol: :lol: als ik die daar zelf moet inzetten dan vrees ik dak morgen voor ne nieuwe paspoort moet gaan ... mijn geslacht zal niemeer van tzelfde zijn als voorheen :lol: :shock:
R1150RT Blackline -> °08/08/04 -> 52.000 km
GOLDEN 5 member
Koppel!!
Berichten: 3773
Lid geworden op: 15 apr 2005, 15:10
Locatie: Oost Vlaanderen

Bericht door Koppel!! »

YOO

Xa4, alvorens een tirette in een broek te plaatsen, gelieve de broek eerst uit te doen :roll:

Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"

Philz picz are here!

http://www.motoadventurestore.be

Philz movies are here! and here!

Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser ;-)
Harald
Berichten: 6129
Lid geworden op: 28 sep 2004, 20:04
Locatie: Opwijk

Bericht door Harald »

Of ga bij Relax langs, die weet toch alles :lol: :lol:
"God made some cops Perfect - the rest he put in cars!"
Afbeelding"Alle vakkennis is een samenzwering tegen het lekendom."
Relax
Berichten: 5688
Lid geworden op: 30 sep 2004, 16:31
Woonplaats: Sint-Martens-Lierde begot.
Locatie: O-Vl, in Sint-Martens-Lierde begot.

Bericht door Relax »

Inderdaad.
Plaats reactie