Bende van Wim 2

Op dit Forum kan u terecht met vragen en informatie uitwisselen over weekends, korte trips en reizen.
Er is een extra sub-forum bij met Reisverslagen.

Moderator: GVN

Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
GSfili
Berichten: 104
Lid geworden op: 09 aug 2005, 13:13
Locatie: Jabbeke

Bericht door GSfili »

Zo door dat zeewater rijden :shock: , ge kan zien dat "de bende" goed gesponserd wordt. :wink: Zou die Harley nog gestart hebben daarna? :twisted: :twisted:
GS1150 Blauw. 13-08-05 ---> 58K
Lid BMW mc Vl
p@rick
Berichten: 4066
Lid geworden op: 24 dec 2004, 14:00
Locatie: Waasland

Bericht door p@rick »

Uit hoeveel afleveringen bestaat deze tweede reeks eigenlijk ? Kwestie van op voorhand in te schatten hoeveel dvd-schijfjes ik hiervoor ga nodig hebben als ik ze in betere of beste kwaliteit wil opnemen...
Greetz,

P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
Koppel!!
Berichten: 3773
Lid geworden op: 15 apr 2005, 15:10
Locatie: Oost Vlaanderen

Bericht door Koppel!! »

YOO

Ik heb gisteren vergeten te kijken, een geluk dat ze 't straks nog is uitzenden, wel één opmerking: ik vind, maar dat is m'n persoonlijke mening, dat "ze" te weinig aandacht besteden aan 't motorrijden zelf, ik heb soms 't gevoel dat ze zitten te babbelen en te leuteren over vanalles, en ofdat ze nu tot daar zijn geraakt met de moto, of met nen auto, of ne kruiwagen zou ni veel verschil maken, ze zitten nooit over die moto's te klappen, en hebben enkel oog voor de omgeving, de plaatselijke traditie, de sfeer enz, zonder is over die mooie baantjes, dat hachelijke moment, die superstrakke bochten te zeveren, en dat vind ik nu is spijtig :?

Voor de rest, superprogramma :!:

Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"

Philz picz are here!

http://www.motoadventurestore.be

Philz movies are here! and here!

Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser ;-)
danielGS
Berichten: 617
Lid geworden op: 28 sep 2004, 21:25
Locatie: Zuienkerke

Bericht door danielGS »

Koppel!! schreef:YOO

Ik heb gisteren vergeten te kijken, een geluk dat ze 't straks nog is uitzenden,

Hoi Koppel

Ik heb het ook gemist , wanneer word dat terug uitgezonden ?
toetindendroai

R1150GS
R80GS basic
G650X Challenge
lucsa
Berichten: 569
Lid geworden op: 29 mar 2005, 18:48
Woonplaats: Tielt
Locatie: West-Vlaanderen
Contacteer:

Bericht door lucsa »

danielGS schreef:
Koppel!! schreef:YOO

Ik heb gisteren vergeten te kijken, een geluk dat ze 't straks nog is uitzenden,

Hoi Koppel

Ik heb het ook gemist , wanneer word dat terug uitgezonden ?
Was deze morgen omsteeks 0u45.
Groetjes Sabien & Luc
Afbeelding
fluppie
Berichten: 1095
Lid geworden op: 10 feb 2005, 10:06
Locatie: Rotselaar
Contacteer:

Bericht door fluppie »

ik heb het op DVD wie zin heeft kan een kopietje krijgen, tegen de kost van het schijfje en de post.

Groetjes


fluppie
Iron Gonzo
Berichten: 9612
Lid geworden op: 28 sep 2004, 21:36

Bericht door Iron Gonzo »

fluppie schreef:ik heb het op DVD wie zin heeft kan een kopietje krijgen, tegen de kost van het schijfje en de post.

Groetjes


fluppie
goed idee.
als je ze allemaal hebt ben ik geintreseerd.
je moet dan maar de prijs + verzend kosten door sturen
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
fluppie
Berichten: 1095
Lid geworden op: 10 feb 2005, 10:06
Locatie: Rotselaar
Contacteer:

Bericht door fluppie »

ik doe mijn best om ze allemaal te hebben, maar vorige vrijdag was ik he tal bijna vergeten. Goed dat ik weet dat het twee keer uitgezonden wordt.
Als ik heb volledig heb zet ik het later op het forum.

Fluppie
Harald
Berichten: 6129
Lid geworden op: 28 sep 2004, 20:04
Locatie: Opwijk

Bericht door Harald »

Tja , ik heb het ook gezien deze nacht.
Wel ik moet zeggen dat het boeiend is om die mannen bezig te zien.
Geen énkele van die kerels die ( echt ) kan rijden met ne moto,
maar wel iets weten over de plaatsen waar ze langskomen.
Het is inderdaad duidelijk dat het motorrijden maar een nevenaspect is van het geheel.
Rij maar is 3 weken rond met een open helm :roll: zeker als het gaat regenen :!:
Maar dat doet denk ik niet ter zake.
Het programma is opgebouwd om iets bij te leren over
de plaatsen waar ze langskomen.
Reken daar de tijdsspanne bij die ze onderweg waren
en dan weet ge genoeg denk ik.
Maar eerlijk is eerlijk, als ze mij moesten vragen om met hen mee te
tuffen , dan doe ik het
( ook gesponserd natuurlijk ) :lol:
"God made some cops Perfect - the rest he put in cars!"
Afbeelding"Alle vakkennis is een samenzwering tegen het lekendom."
J-P
Berichten: 1893
Lid geworden op: 30 sep 2004, 13:13
Woonplaats: Terneuzen
Locatie: Terneuzen
Contacteer:

Bericht door J-P »

Helemaal eens met Harald! :wink:
J-P

http://www.moveonmotortrainingen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
"I don't want to spend the rest of my life explaining myself.
You either get it or you don't." - Frank Zappa
Wingman X
Berichten: 3022
Lid geworden op: 14 mei 2005, 22:20
Woonplaats: 3000
Contacteer:

Bericht door Wingman X »

Heb nikske gezien :cry: Wordt dat nog ne keer uitgezonden?
Anayway, ik zal nog maar eens naar mijn eigen vakantiefotos loeren....
:grin: Ninja's Machen Keine Witze !
pvde
Berichten: 2652
Lid geworden op: 04 nov 2004, 18:11
Woonplaats: Essen -Wildert
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Bericht door pvde »

Yep,
Wordt het dan niet eens hoog tijd om het een of andere productiehuis warm te maken om een ander programma te maken waar buiten trips en reizen ook de nieuwe motoren/accessoiren/kleding en techniek wat meer aan bod komt :?:
Houdoe
Afbeelding Afbeelding
ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L
Afbeelding BMW F800GS
J-P
Berichten: 1893
Lid geworden op: 30 sep 2004, 13:13
Woonplaats: Terneuzen
Locatie: Terneuzen
Contacteer:

Bericht door J-P »

Dat hebben ze in Nederland geprobeerd, programmas als MotoXperience enzo, een zinloze advertorial waarin motor- en kledingmerken zendtijd betalen om hun produkten aan de man te brengen waarvan het dan lijkt alsof ze in het programma deugdelijk getest wordt. Voorts elke week een bekende nederlander die dan toevallig ook een motor heeft en dan even het gevoel van vrijheid (ZUM KOTSEN) uit gaat zitten leggen... nee, geef mijn portie maar aan fikkie, zo`n programma hoef ik niet...
J-P

http://www.moveonmotortrainingen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
"I don't want to spend the rest of my life explaining myself.
You either get it or you don't." - Frank Zappa
fluppie
Berichten: 1095
Lid geworden op: 10 feb 2005, 10:06
Locatie: Rotselaar
Contacteer:

Bericht door fluppie »

lucsa
Berichten: 569
Lid geworden op: 29 mar 2005, 18:48
Woonplaats: Tielt
Locatie: West-Vlaanderen
Contacteer:

Bericht door lucsa »

Een paar jaar terug liep een motorprogramma op Liberty TV genoemd motourist. Was eerder een reclameprogramma voor diverse restaurants en hotels. Bijna de helft van het programma zaten ze in een restaurant. :(
Groetjes Sabien & Luc
Afbeelding
fluppie
Berichten: 1095
Lid geworden op: 10 feb 2005, 10:06
Locatie: Rotselaar
Contacteer:

Bericht door fluppie »

dat trok toch op geen fluit hé mannen, ik vond dat een verschrikking. Vind de bende van wim ook niet direct een programma voor motards, maar toch de wegskes, de kameraadschap, ik vind het heerlijk om er naar te kijken

Fluppie
bmwmcvl
Site Admin
Site Admin
Berichten: 46
Lid geworden op: 27 sep 2004, 21:48
Contacteer:

Bericht door bmwmcvl »

'k Heb ook naar de nachtelijke uitzending zitten kijken en had terug de bedenking toen dat ze weer heel veel weten over de plekjes die ze bezoeken (waarschijnlijk goede researchers) en dat het daardoor een beetje te kunstmatig is en dat ze veel liedjes zullen zingen met begeleiding van gitaar en accordeon. Het programma mist iets soms om echt aan te spreken, toch bij mij althans, maar ik kan het niet goed bewoorden wat juist. 't Is wel leuk om te zien waar ze overal naartoe rijden en het geeft direct zin om erop uit te trekken.
fluppie
Berichten: 1095
Lid geworden op: 10 feb 2005, 10:06
Locatie: Rotselaar
Contacteer:

Bericht door fluppie »

bmwmcvl schreef:het geeft direct zin om erop uit te trekken.
juist, is sadistisch om dat nu uit te zenden

fluppie
Stelo
Berichten: 379
Lid geworden op: 23 mar 2005, 23:16
Woonplaats: 8930
Locatie: Rekkem

Bericht door Stelo »

Tja,
Misschien mist het programma wel iets wat ervoor kan zorgen dat 'echte' motards hun hartje sneller gaat kloppen.
Echter geniet ik wel van alle weetjes en bezienswaardigheden die ik via dit programma leer kennen.
Ondertussen worden motorrijders in een positief daglicht geplaatst.
En dat is dan weer goed voor ons imago bij de leken.

Groetjes,

Stelo
R1200RT
JüRgen
Moderator
Berichten: 2698
Lid geworden op: 24 okt 2004, 19:51
Locatie: Dikkelvenne
Contacteer:

Bericht door JüRgen »

Vond de intro minder geslaagd als de eerste reeks, 't was direct motoren, boot op en wegwezen... verder was het veeeel te kort, maar dat was al gezegd :wink:
R1200RT Ostragrau 2010 / E70 Saphirschwarz 2009 / E87 Havana 2007
Secretaris BMW Motor Club Vlaanderen
Beheerder BMW Motor Club Vlaanderen forum
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
GVN
Moderator
Berichten: 765
Lid geworden op: 10 okt 2004, 23:30
Locatie: 't Hageland

Bericht door GVN »

De bende van Wim gaan m.i. niet over motorrijden, maar is gewoon een zeemzoet televisieprogramma over kameraadschap en "de schoonheid der dingen" waar toevallig een motor inkomt.
Als in Vlaanderen Vakantieland zou worden aangekondigd dat er gedurende x-seconden een motorrijder zou in verschijnen, gaan jullie dan ook allemaal massaal voor de buis hangen?

Los van deze bedenking : ik heb de eerste aflevering niet gezien, 't was BMW-club samenkomst in den Axe in Herent... :shock: .... ah, nu snap ik waarom er zo weinig volk was...
Nel mezzo del cammin di nostra vita...

R1250 RT 2021, Alpin weiss - R1100S Boxercup Randy Mamola
JüRgen
Moderator
Berichten: 2698
Lid geworden op: 24 okt 2004, 19:51
Locatie: Dikkelvenne
Contacteer:

Bericht door JüRgen »

Vandaar dat ik ook "Long Way Round" op DVD heb aangeschaft... 7 uur kijkplezier... goed voor donkere winterdagen :wink:
R1200RT Ostragrau 2010 / E70 Saphirschwarz 2009 / E87 Havana 2007
Secretaris BMW Motor Club Vlaanderen
Beheerder BMW Motor Club Vlaanderen forum
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
bmwfreakske
Berichten: 1292
Lid geworden op: 27 okt 2004, 19:54
Woonplaats: Bonheiden
Locatie: Antwerpen

Bericht door bmwfreakske »

lucsa schreef:Een paar jaar terug liep een motorprogramma op Liberty TV genoemd motourist. Was eerder een reclameprogramma voor diverse restaurants en hotels. Bijna de helft van het programma zaten ze in een restaurant. :(
Heb dit jaar zelf zo iets meegemaakt,in Corsica meer resto's en terassen gezien dan iets anders :? ....ben er dan maar alleen op uit getrokken..... :shock: :shock: :D
Andalousie 09/2018
Gunter
Berichten: 99
Lid geworden op: 01 okt 2004, 18:33
Locatie: waasland

Bericht door Gunter »

Ik zie het gewoon graag.... :wink: en het herinnert mij eraan hoelang het nog duurt vooraleer we weer op reis kunnen vertrekken :cry:
JüRgen schreef:Vandaar dat ik ook "Long Way Round" op DVD heb aangeschaft... 7 uur kijkplezier... goed voor donkere winterdagen :wink:
een aanrader

mvg Gunter
K1200RS '00 en Ducati 900ss '98

clublid
dunlop
Berichten: 42
Lid geworden op: 28 dec 2004, 21:04
Locatie: belgie

Bericht door dunlop »

Gunter schreef:Ik zie het gewoon graag.... :wink: en het herinnert mij eraan hoelang het nog duurt vooraleer we weer op reis kunnen vertrekken :cry:
JüRgen schreef:Vandaar dat ik ook "Long Way Round" op DVD heb aangeschaft... 7 uur kijkplezier... goed voor donkere winterdagen :wink:
een aanrader

mvg Gunter
even gedult nog 6 maanden en tis zo ver ,dan vertrekken we weer masaal naar het zonnige zuiden :lol: :lol:
maar ik weer eens 6 weken alleen op pad met tentje en slaapzak !
en maar klagen over bmw en toch mijn grote liefde! maar het is wel de laaste bucht met wielen
Plaats reactie