Navman

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen rond GPS, de werking en de installatie ervan.

Moderator: GVN

Plaats reactie
denis
Berichten: 9
Lid geworden op: 28 sep 2004, 16:42
Locatie: westerlo

Navman

Bericht door denis »

nieuwsgierig volg ik de reacties op het gps forum om tot een besluit te kunnen komen van " dit is voor de moto het ultime gps toestel", nieuw op de markt de Navman ICN 650 V3; ziet er compact uit. Wat zijn de bedenkingen van de ervaren GPS gebruikers? :?: Laat de reacties maar komen :wink:
ride save
denis
Berichten: 9
Lid geworden op: 28 sep 2004, 16:42
Locatie: westerlo

Bericht door denis »

ben zelf verder gaan zoeken op het internet en heb volgende reactie binnen gekregen:
De icn 650v3 is niet geschikt voor gebruik op een moto. Deze heeft geen audio aansluiting, kan ook niet op batterijen werken en is te groot (?) om op een moto te plaatsen. Van Navman zou de icn510 beter geschikt zijn, heeft wel een audio aansluiting werkt op batterijen en er is een speciale motorkit beschikbaar. Men zou een dagtrip kunnen ingeven met 14 poi's of tussenpunten. voor meer info http://www.abbconsultancy.be.
persoonlijk vind ik dat de prijs met alle accessoires vrij dicht in de buurt komt van andere hier op het forum besproken GPS toestellen en zet ik mijn zoektocht verder :?
Plaats reactie