Starten met de zijsteun.
Moderator: GVN
Starten met de zijsteun.
Beste,
als ik thuis kom kan ik de moto van mijne R1100Rs niet laten draaien als hij op zijne zijsteun staat.
is er een oplossing zodat de motor blijft draaien, maar als je hem dan in 1ste versnelling zet de motor afslaat (zijsteun is nog altijd niet ingetrokken) voor de veiligheid.
onig
als ik thuis kom kan ik de moto van mijne R1100Rs niet laten draaien als hij op zijne zijsteun staat.
is er een oplossing zodat de motor blijft draaien, maar als je hem dan in 1ste versnelling zet de motor afslaat (zijsteun is nog altijd niet ingetrokken) voor de veiligheid.
onig
bigfoot46 schreef:Vraag maar aan de magazijnier wat het bij ons moet kosten en of het in je kabelboompje kan ingeprikt worden
61 13 2 317 699 side stand line $55.50
En dat voor -strikt gezien- een draadbrugske ???
Amai ik heb een paar originele dingen nodig voor een F650, durf bijna de prijs niet meer gaan vragen
Nil volentibus arduum
hier kan je al een aardig idee van de prijs(jes) opdoen...'t zijn wel dollars maar't is altijd id buurt
duur is BMW in sommige (vaak onbegrijpelijk)dingen, net zoals bij andere fabrikanten je er kop nog staart kan aan krijgen
http://www.realoem.com/bmw/select.do
duur is BMW in sommige (vaak onbegrijpelijk)dingen, net zoals bij andere fabrikanten je er kop nog staart kan aan krijgen
http://www.realoem.com/bmw/select.do
Laatst gewijzigd door Danny op 11 nov 2005, 17:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Hey Onig,
de oplossing is heel eenvoudig. Zoals Danny al schreef. De 2 draden die naar het contact van je zijpikkel lopen met elkaar verbinden. Dit is een NO (lees : normaal open)contact . Je zal dan zien dat je motor blijft draaien met een uitgeklapte zijpikkel. Niet vergeten de zijpikkel in te klappen bij vertrek !!!
mvg Luc
de oplossing is heel eenvoudig. Zoals Danny al schreef. De 2 draden die naar het contact van je zijpikkel lopen met elkaar verbinden. Dit is een NO (lees : normaal open)contact . Je zal dan zien dat je motor blijft draaien met een uitgeklapte zijpikkel. Niet vergeten de zijpikkel in te klappen bij vertrek !!!
mvg Luc
ik heb dat in 2002 eens geflikt tijdens een van de workshops
with a little help from the friends....
het werkt sindsdien perfect op mijn R1100RS van 1994
ik volgde de schema's van het internet
sindsdien wel al een aantal keer stil gevallen omdat ik de motor in eerste zette met pikkel uit ....
dus ik zou aanraden NIET gewoon de switch los te koppelen.
Bruno R1100RS Bredene
with a little help from the friends....
het werkt sindsdien perfect op mijn R1100RS van 1994
ik volgde de schema's van het internet
sindsdien wel al een aantal keer stil gevallen omdat ik de motor in eerste zette met pikkel uit ....
dus ik zou aanraden NIET gewoon de switch los te koppelen.
Bruno R1100RS Bredene