overtreding...?

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen.

Moderator: GVN

....

Bericht door .... »

yep inderdaad voor mij is da Kl ....dus wacht ik nog ff he een jaartje ofzo en dan zeg je maar of het te doen is he Stoffel ?? :D :D :D
Stoffel
Contacteer:

Bericht door Stoffel »

Incognito schreef:yep inderdaad voor mij is da Kl ....dus wacht ik nog ff he een jaartje ofzo en dan zeg je maar of het te doen is he Stoffel ?? :D :D :D
Ben ook nog in blijde verwachting van verder nieuws :oops: :oops:

Stoffel ;)
Afbeelding
jpblocken
Contacteer:

Wellicht off-topic, maar...

Bericht door jpblocken »

Mbt militairen kandidaat om bij de lokale politie te komen werken stelt er zich blijkbaar twee problemen.
1. Mbt de betaling van de lonen na één jaar. Wie gaat de militairen na éé, jaar betalen? Defensie? BiZa? Justitie (zoals de veiligheidsbeambten)? De protocolakkoorden zijn daar nog niet duidelijk over.
2. In de verschillende zones werken nog tal van calog (administratieve en logistieke) medewerkers in een tijdelijk statuut. Die voelen zich "gepakt" want vrezen dat zij hun job zullen verliezen als er militairen bij komen. Die zouden hen immers kunnen vervangen. Als dan de weddes van de militairen zouden betaald worden door Defensie, dan zullen veel gemeenten zich niet bedenken en een aantal mensen kunnen "bedanken"... en zo heel wat geld in de gemeentekas houden.
Nog een en ander uit te klaren dus. Echte details ken ik niet, maar er is toch wat ongerustheid.
Sorry voor't off-topic onderwerp, maar ik denk (ben er zeker van) dat er op dit forum heel wat geïnteresseerde militairen zijn die een job kort bij huis willen.
> 20 jaar lid BMW MC Vlaanderen en Lid Blue Knights Belgium chapter III
Voormalig beroepshalve motorrijder (laureaat Esc Mot Pol Bru 1985 - ex-docent MoCy PLOT)
Iron Gonzo

Bericht door Iron Gonzo »

het betalen wordt na 1 jaar gedaan door die waar de politie wordt betaald.
en de zelfde wedde.
is mij zo uitgelegd.
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
jpblocken
Contacteer:

Bericht door jpblocken »

De weddes worden idd in Brussel geregeld. Maar van waar moeten de centjes komen? Voor personeel in de zones (lokale) betalen de gemeenten. Federaal betaalt de Federale overheid. Wat zal het worden? Als de federale overheid (ik meen te weten dat dat geld van BiZa komt) betaalt, dan kan alles vlug gaan. Moeten de zones (de gemeenten dus) betalen, dan vrees ik dat heel wat gemeentebesturen zich eventjes gaan bedenken om hun personeelskader uit te breiden. Want daar komt het feitelijk op neer. Afwachten maar.
> 20 jaar lid BMW MC Vlaanderen en Lid Blue Knights Belgium chapter III
Voormalig beroepshalve motorrijder (laureaat Esc Mot Pol Bru 1985 - ex-docent MoCy PLOT)
....

Bericht door .... »

er zijn 2 infodagen geweest gisteren en vandaag 13/14
wie geweest en de site bezoekt

http://www.mil.be/hr

kan lezen dat men zowiezo betaald en dat je je wedde krijgt
je zou niet en ook niet na één jaar minder verdienen het eenige wat je verliest zijn je extra's en je kledijvergoeding
het probleem zijn de KB's die zijn onduidelijk
en inderdaad over wie wat gaat betalen , maar dat is geen probleem voor de kandidaat mits hij toch nog het eerste jaar gewoon Mil blijft en ook dusdanig betaald wordt door LVD

Voordeel je jaren worden gerekend op 1.2 dus als je 20 jaren dienst heb heb je voor het CARLOG 24 jaar dienst
en aandehand daarvan wordt je nieuwe wedde berekend ,maar is NOOIT minder dan wat je nu hebt.

Daardoor zijn er veel politiezone's die niet meer meedoen maar eerst de kat uit den boom kijken zoals ik.
Er zijn er maar 18 van de 196 die meedoen, slaagt het aan en alles is geregeld dan zal het wel loslopen in Gent alleen al zijn er 150 vacature's die openstaan dus .......
ff wachten en laten doen en regelmatig de site bezoeken
voor diegene die al een kandidatuur hebben ingedient ik wens jullie veel sucses en zal wel loslopen.
Mo
sorry ff offtopic
Danny

Bericht door Danny »

Mij niet gezien... 't is een sprong in het - duistere - diepe, nog teveel vraagtekens... vooral de pensioengerechtigde leeftijd is een flinke adder onder 't gras... trouwens 't is nu ook weer niet zo slecht in 't leger??!!!
en ik ben ook principieel tegen het versturen van snelheidsovertredingen en dat zullen ze u wel laten doen he ....dus dat is al direct bevelsweigering... :wink: :wink:
Plaats reactie