Het probleem is dat, als ik die uitlaat installeer, mijn middenbok niet meer tegengehouden wordt. Blijkbaar staat die stop bij GS'en na 2005 aan de andere kant en staat die los van de uitlaat, terwijl die van 2004 (zoals de mijne) wel op de uitlaat staat. En dan komt de middenbok tot tegen de cardanas en ik heb schrik dat die daar beschadigingen zou aanbrengen.
Shit happens, zeker, maar ik wil wel eerst eens bekijken of er een oplossing voor is voordat ik de uitlaat terug verderverkoop (aan iemand die een GS heeft waar deze wel op past).
Nu heb ik op het internet al een paar dingen gevonden:
- er zijn mensen die iets op de linkpijp van de uitlaat gelast hebben dat de middenbok tegenhoudt, maar ik kan niet lassen en ik ken eigenlijk ook niemand die dat zou kunnen.
- er bestaat blijkbaar iets dat daar specifiek voor gemaakt is door SR-Racing , maar die reageren niet op mijn mails met vragen. Weet iemand waar ik zoiets zou kunnen krijgen?

Dit zou aan de rechterkant ergens aan de voetsteunen kunnen worden gevezen zodat het de middenbok op tijd tegenhoudt.
Als iemand nog een ander idee heeft of een andere oplossing kent, dan hoor ik dat graag!