Kan een mooi set, wel een 3aanschaffen,maar wou eigenlijk de verschillen afwegen.
Edargpu

Moderator: GVN
Ik denk dat je bij den 3 de broek en vest aan elkaar kan ritsen,is wel handig vind ik persoonlijk.willy schreef:Bij de 3 is de vest ook kort, maar de broek zit lekker hoog in de rug waardoor dat eigenlijk
geen probleem is.
Is dat bij de 4 anders?
De korte jas heeft als voordeel dat hij onderaan zeker niet in de weg zit.
klopt, dat was ik vergeten!spoorman schreef:Ik denk dat je bij den 3 de broek en vest aan elkaar kan ritsen,is wel handig vind ik persoonlijk.
Klopt niet; Bij de Atlantis 3 Pro is het de bedoeling Gore-Tex Inserts te dragen, wil je langdurig droog blijven; bij de Atlantis 4 zijn er geen inserts meer voorzien....gTa9000 schreef:Ik heb een Atlantis 3 Pro. Da's de versie tussen de 3 en de 4: snit van de 3 (wat wijder aan lichaam, mouwen en benen), maar technisch de 4: zonder extra uitneembaar membraan, met het geïmpregneerd leder en de nieuwere ritsen van de 4.
klopt.K1200GT schreef:Klopt niet; Bij de Atlantis 3 Pro is het de bedoeling Gore-Tex Inserts te dragen, wil je langdurig droog blijven; bij de Atlantis 4 zijn er geen inserts meer voorzien....gTa9000 schreef:Ik heb een Atlantis 3 Pro. Da's de versie tussen de 3 en de 4: snit van de 3 (wat wijder aan lichaam, mouwen en benen), maar technisch de 4: zonder extra uitneembaar membraan, met het geïmpregneerd leder en de nieuwere ritsen van de 4.
OK, bedankt.K1200GT schreef:Klopt niet; Bij de Atlantis 3 Pro is het de bedoeling Gore-Tex Inserts te dragen, wil je langdurig droog blijven; bij de Atlantis 4 zijn er geen inserts meer voorzien....gTa9000 schreef:Ik heb een Atlantis 3 Pro. Da's de versie tussen de 3 en de 4: snit van de 3 (wat wijder aan lichaam, mouwen en benen), maar technisch de 4: zonder extra uitneembaar membraan, met het geïmpregneerd leder en de nieuwere ritsen van de 4.
Yep, Dat is lekker warmLukas schreef:Bedoel je dat je in de 4 nog de gore-tex insert van de 3 stopt?
Is dat nodig?