Jager of wandelaarHarald schreef:

Moderator: GVN
Jager of wandelaarHarald schreef:

Beetje van beidenRBee schreef:
Jager of wandelaar

Tijdens 't touren? Neen (bochten) en ja (kruispunten).Man in Black schreef:En een gemiddelde van meer als 78km/u excl. de stops, en dat noem jij een zeer rustig tempo en cruisen?
Rem jij wel af op kruispunten en voor bochten?
 Ik ben geen grote bochtenheld, zeker niet als 't koud is en/of wanneer ik de weg niet (goed) ken. Maar als je je aan de snelheidslimieten houdt moet je al gek doen om uit de bocht te gaan. En veel afgeslagen heb ik niet gedaan, da's daar niet nodig op al die dammen, bruggen en tunnels rechtdoor.
  Ik ben geen grote bochtenheld, zeker niet als 't koud is en/of wanneer ik de weg niet (goed) ken. Maar als je je aan de snelheidslimieten houdt moet je al gek doen om uit de bocht te gaan. En veel afgeslagen heb ik niet gedaan, da's daar niet nodig op al die dammen, bruggen en tunnels rechtdoor.   

Deze foto ben ik nogal tegengekomen.gTa9000 schreef:Zaterdagmorgen zeer vroeg richting Zeeland gereden.
Zeer rustig tempo, cruisen en genieten van de rust.
Een volledig tankje (ca. 17 liter) opgereden over 315 km op 4 uur rijtijd (excl. stops).

en ik moest dat allemaal aanzien....patrick k100 schreef:

Kasteel van Ittre, nog imposanter met de toegangspoort bij op de foto...JoeGS schreef:Mooi herfst ritje gedaan

Den Woesten schreef:P-man Prachtig-man
 Yep, heel schone fotoreeks!
  Yep, heel schone fotoreeks!Hahaha den Alanus zit hier ook.Gixxer21 schreef:Heel mooie foto's P-man.

Forum staat al heel lang bij mijn favorieten in TT maar had nog gene tijd gevonden om eens te komen kijken.Ralph schreef:Hahaha den Alanus zit hier ook.Gixxer21 schreef:Heel mooie foto's P-man.
Verstuurd vanaf mijn RIDGE 4G met Tapatalk