Dealer overname?

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen.

Moderator: GVN

brit

Bericht door brit »

euh... ik heb geen showroom nodig om een motor of auto te kopen. alles staat op het net. ik moet enkel een adres hebben waar ik het spul kan afhalen om te testen.

en voor wie wel een showroom nodig heeft: er zijn genoeg motorbeurzen het jaar door waar je meteen het gamma van zowat alle constructeurs kan bezichtigen!

en het overgrote deel van de verkopers mogen ze ook achterwege laten. veel prietpraat, weinig kennis.
JAN S
Contacteer:

Bericht door JAN S »

Van een mogelijke overname bij Selbach Lier heb ik nog niets gehoord. Dit weekend nog met een kameraad langs geweest die nu een RT heeft gekocht bij Selbach (en zijne Yamaha Diversion 600 verkoopt).
vandaag is mijn lievelingsdag;
vroeger Honda deauville gereden, nu RT 1150
bmwfreakske

Bericht door bmwfreakske »

Brit,ik geef je niet helemaal gelijk,want iedereen verdiend graag zijn boterham!!!
Jij toch ook? Of ben je één van diegenen die het geluk hebben om niets te moeten doen? :D :D
Als ik geen auto's verkoop of mijn produkt niet ken kan ik met mijn motor ook niet rijden :? :? :? Dan komen er ook geen centen binnen.
Trouwens, dat adres is om de motor te testen is nog steeds bij de dealer als je over een nieuwe spreekt :!:
Blijkbaar ben je enorm teleurgesteld in deze sektor :?
Andalousie 09/2018
Vanguard

Bericht door Vanguard »

JAN S schreef:Van een mogelijke overname bij Selbach Lier heb ik nog niets gehoord. Dit weekend nog met een kameraad langs geweest die nu een RT heeft gekocht bij Selbach (en zijne Yamaha Diversion 600 verkoopt).
Weet uit een goede bron dat er geen sprake is van een overname bij Selbach. Maar hou het toch in mijn achterhoofd dat waar rook is meestal ook vuur is. :?:
My Bike, My Passion
R850R, 1997, 76000 km.
R1150RT, 2004, 57000 km.
K1300GT, 2009, 38000 km.
brit

Bericht door brit »

bmwfreakske schreef:Brit,ik geef je niet helemaal gelijk,want [...]
ik hoef die toonzaal niet. wat een ander hierover denkt interesseert me eigenlijk niet (hoewel ik nog niemand tegen ben gekomen die een auto kocht omdat hij de toonzaal mooi vond :lol: ).

wat hij verdiende interesseert me eigenlijk ook niet. ik constateerde gewoon dat het geld vlotjes binnenrolde maar dat bij iedere 'verplichting' vanuit de hoofdzetel de man spontaan begon te janken... zijn gejank werkte ook aanstekelijk, want zijn collega-verdelers waren er ook sterk in (toch als ik ze aan de telefoon kreeg).

teleurstelling heeft hier niks mee te maken.
luc boxer

Bericht door luc boxer »

Dit zijn geen geruchten meer maar vanaf nu is Centrauto de nieuwe eigenaar van mss
Laatst gewijzigd door luc boxer op 01 nov 2018, 22:50, 1 keer totaal gewijzigd.
pvde
Contacteer:

Bericht door pvde »

Yep,
t'kan toch rap gaan, he :lol: :lol: :lol: :lol: :wink:
Houdoe
Afbeelding Afbeelding
ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L
Afbeelding BMW F800GS
toerbaard

Bericht door toerbaard »

waarschijnlijk bouwt centrauto een nieuwe " bmw tempel "
en gaat de zaak naar daar - zonder honda uiteraard.............
De Bajkers

Bericht door De Bajkers »

Hallo

Deze week Brief ontvangen van MSS.
Hierin word bevestigd dat Motor Service Sellbach inderdaad is overgenomen door Centrauto.
Al het personeel blijft behouden.
Groetjes
Garmin Streetpilot 2820 , nog altijd in mijn bezit
Garmin Zumo 660, nog altijd in gebruik
Garmin Zumo 350, nieuwste aanwinst
R1200GS 30 jaar
Lid van BMW Motor Club Vlaanderen sinds 2005
pespa

Loopt verkeerd volgens mij

Bericht door pespa »

Een BMW moto-rijder is niet noodzakelijk een liefhebber van de auto's van BMW. Hopelijk vallen de facturen voor het onderhoud aan de moto's schappelijker dan die voor het onderhoud van de auto's.
Relax

Bericht door Relax »

Meer zelfs: een BMW-rijder is niet noodzakelijk een liefhebber van BMW tout court.
WilBikeRT

BMW

Bericht door WilBikeRT »

Relax,

Je slaat de nagel op de kop. Ook ik hou niet specifiek van BMW, maar wel van de club en zijn leden. Ooit twijfelde ik over een nieuwe maar maakte toch de keuze door de clubleden en de dealer. Heb er nog steeds verre van spijt over maar mijn hart is toch nog steeds niet onvoorwaardelijk verkocht... :wink:

vriendelijk motorgroeten,

Wilfried.
Lid MCVL - Pluk élke dag - R12RT
Rasse
Contacteer:

Bericht door Rasse »

Vanguard schreef:
JAN S schreef:Van een mogelijke overname bij Selbach Lier heb ik nog niets gehoord. Dit weekend nog met een kameraad langs geweest die nu een RT heeft gekocht bij Selbach (en zijne Yamaha Diversion 600 verkoopt).
Weet uit een goede bron dat er geen sprake is van een overname bij Selbach. Maar hou het toch in mijn achterhoofd dat waar rook is meestal ook vuur is. :?:
Over een goede bron gesproken...
a me mo weg zen
K1100LT'96 -> K1100LT '98 - Maico 320 GS
Afbeelding
JH.
Contacteer:

Bericht door JH. »

De bazen hebben voor ons, motorrijders, toch geen belang!!!

T zijn de MECANICIENS die het moeten doen!!!
B4B a place 2B bestaat 1 jaar!!!
(r1150rt) - (K1200Lt) - (r100/7) - K100 - Goldwing1800
Afbeelding
ferre10

Bericht door ferre10 »

heb van de week een brief gehad van Selbach.Heeft de zaak overgelaten aan Centerauto.
ferre
Mazda MX5 +Garmin Zumo 660
Plaats reactie