Dealer overname?
Moderator: GVN
-
brit
euh... ik heb geen showroom nodig om een motor of auto te kopen. alles staat op het net. ik moet enkel een adres hebben waar ik het spul kan afhalen om te testen.
en voor wie wel een showroom nodig heeft: er zijn genoeg motorbeurzen het jaar door waar je meteen het gamma van zowat alle constructeurs kan bezichtigen!
en het overgrote deel van de verkopers mogen ze ook achterwege laten. veel prietpraat, weinig kennis.
en voor wie wel een showroom nodig heeft: er zijn genoeg motorbeurzen het jaar door waar je meteen het gamma van zowat alle constructeurs kan bezichtigen!
en het overgrote deel van de verkopers mogen ze ook achterwege laten. veel prietpraat, weinig kennis.
-
bmwfreakske
Brit,ik geef je niet helemaal gelijk,want iedereen verdiend graag zijn boterham!!!
Jij toch ook? Of ben je één van diegenen die het geluk hebben om niets te moeten doen?
Als ik geen auto's verkoop of mijn produkt niet ken kan ik met mijn motor ook niet rijden
Dan komen er ook geen centen binnen.
Trouwens, dat adres is om de motor te testen is nog steeds bij de dealer als je over een nieuwe spreekt
Blijkbaar ben je enorm teleurgesteld in deze sektor
Jij toch ook? Of ben je één van diegenen die het geluk hebben om niets te moeten doen?
Als ik geen auto's verkoop of mijn produkt niet ken kan ik met mijn motor ook niet rijden
Trouwens, dat adres is om de motor te testen is nog steeds bij de dealer als je over een nieuwe spreekt
Blijkbaar ben je enorm teleurgesteld in deze sektor
Andalousie 09/2018
Weet uit een goede bron dat er geen sprake is van een overname bij Selbach. Maar hou het toch in mijn achterhoofd dat waar rook is meestal ook vuur is.JAN S schreef:Van een mogelijke overname bij Selbach Lier heb ik nog niets gehoord. Dit weekend nog met een kameraad langs geweest die nu een RT heeft gekocht bij Selbach (en zijne Yamaha Diversion 600 verkoopt).
My Bike, My Passion
R850R, 1997, 76000 km.
R1150RT, 2004, 57000 km.
K1300GT, 2009, 38000 km.
R850R, 1997, 76000 km.
R1150RT, 2004, 57000 km.
K1300GT, 2009, 38000 km.
-
brit
ik hoef die toonzaal niet. wat een ander hierover denkt interesseert me eigenlijk niet (hoewel ik nog niemand tegen ben gekomen die een auto kocht omdat hij de toonzaal mooi vondbmwfreakske schreef:Brit,ik geef je niet helemaal gelijk,want [...]
wat hij verdiende interesseert me eigenlijk ook niet. ik constateerde gewoon dat het geld vlotjes binnenrolde maar dat bij iedere 'verplichting' vanuit de hoofdzetel de man spontaan begon te janken... zijn gejank werkte ook aanstekelijk, want zijn collega-verdelers waren er ook sterk in (toch als ik ze aan de telefoon kreeg).
teleurstelling heeft hier niks mee te maken.
-
De Bajkers
Hallo
Deze week Brief ontvangen van MSS.
Hierin word bevestigd dat Motor Service Sellbach inderdaad is overgenomen door Centrauto.
Al het personeel blijft behouden.
Groetjes
Deze week Brief ontvangen van MSS.
Hierin word bevestigd dat Motor Service Sellbach inderdaad is overgenomen door Centrauto.
Al het personeel blijft behouden.
Groetjes
Garmin Streetpilot 2820 , nog altijd in mijn bezit
Garmin Zumo 660, nog altijd in gebruik
Garmin Zumo 350, nieuwste aanwinst
R1200GS 30 jaar
Lid van BMW Motor Club Vlaanderen sinds 2005
Garmin Zumo 660, nog altijd in gebruik
Garmin Zumo 350, nieuwste aanwinst
R1200GS 30 jaar
Lid van BMW Motor Club Vlaanderen sinds 2005
Loopt verkeerd volgens mij
Een BMW moto-rijder is niet noodzakelijk een liefhebber van de auto's van BMW. Hopelijk vallen de facturen voor het onderhoud aan de moto's schappelijker dan die voor het onderhoud van de auto's.
BMW
Relax,
Je slaat de nagel op de kop. Ook ik hou niet specifiek van BMW, maar wel van de club en zijn leden. Ooit twijfelde ik over een nieuwe maar maakte toch de keuze door de clubleden en de dealer. Heb er nog steeds verre van spijt over maar mijn hart is toch nog steeds niet onvoorwaardelijk verkocht...
vriendelijk motorgroeten,
Wilfried.
Je slaat de nagel op de kop. Ook ik hou niet specifiek van BMW, maar wel van de club en zijn leden. Ooit twijfelde ik over een nieuwe maar maakte toch de keuze door de clubleden en de dealer. Heb er nog steeds verre van spijt over maar mijn hart is toch nog steeds niet onvoorwaardelijk verkocht...
vriendelijk motorgroeten,
Wilfried.
Lid MCVL - Pluk élke dag - R12RT
Over een goede bron gesproken...Vanguard schreef:Weet uit een goede bron dat er geen sprake is van een overname bij Selbach. Maar hou het toch in mijn achterhoofd dat waar rook is meestal ook vuur is.JAN S schreef:Van een mogelijke overname bij Selbach Lier heb ik nog niets gehoord. Dit weekend nog met een kameraad langs geweest die nu een RT heeft gekocht bij Selbach (en zijne Yamaha Diversion 600 verkoopt).
a me mo weg zen
K1100LT'96 -> K1100LT '98 - Maico 320 GS

K1100LT'96 -> K1100LT '98 - Maico 320 GS