Streepilot 3: duracell batterijen uitgelopen GPS start niet
Moderator: GVN
Streepilot 3: duracell batterijen uitgelopen GPS start niet
Ik bezit bijna 3 jaar een Garmin Streetpilot 3 en gebruik deze quasi dagelijks (in de auto of op de moto). Nu start deze niet meer. Ik deed de bevestigingsbeugel er af en opende het deksel waar de batterijen in zitten. Nu blijkt dat er daar één van uitgelopen is. (allemaal witte smurie te zien). Tips???? 't is vrij dringend.
vandaag is mijn lievelingsdag;
vroeger Honda deauville gereden, nu RT 1150
-
JüRgen
- Moderator
- Contacteer:
Jan,
Ik hoop dat je batterijzuur niet je printplaat heeft aangetast. Voorzichtig alle witte deeltjes verwijderen, indien nodig openmaken en proper maken met contactspray. Dan proper maken en opnieuw testen.
Succes
Ik hoop dat je batterijzuur niet je printplaat heeft aangetast. Voorzichtig alle witte deeltjes verwijderen, indien nodig openmaken en proper maken met contactspray. Dan proper maken en opnieuw testen.
Succes
R1200RT Ostragrau 2010 / E70 Saphirschwarz 2009 / E87 Havana 2007
Secretaris BMW Motor Club Vlaanderen
Beheerder BMW Motor Club Vlaanderen forum

Secretaris BMW Motor Club Vlaanderen
Beheerder BMW Motor Club Vlaanderen forum

-
dirk bruijns
- Contacteer:
probeer onder externe voeding eens een hard-reset
batterijen gebruik ik alleen bij het up/downladen van/naar PC. Daarna haal ik ze er weer uit (externe voeding op onze moto). Reden: het toestel is lichter en vibreert minder.
succes en houd ons aub op de hoogte
batterijen gebruik ik alleen bij het up/downladen van/naar PC. Daarna haal ik ze er weer uit (externe voeding op onze moto). Reden: het toestel is lichter en vibreert minder.
succes en houd ons aub op de hoogte
-
dejos
Witte smeurie best verwijderen met een oplossing van water met één procent citroenzuur , eendoekje bevochtigen en uitkuisen de GPS.Een eventueele reden van het uitlopen van de Duracell battery is dat je de volledige set moet vervangen en niet één of twee maar alledrie.Je kan ook eens proberen een schadevergoeding aan te vragen bij Duracell.Dit wordt soms nog gedaan.Ik werk zelf al 26 jaar bij deze firma in Aarschot.Succes..
Door allerlei dringende en dwingende omstandigheden heb ik nog geen tijd kunnen nemen om mijn probleem verder te behandelen. Ik ga nu dat ik wat verlof heb proberen er aan te werken. Van zodra het is opgelost geef ik zeker feedback. Heeft iemand toevallig het telefoonnummer van Garmin in Brussel (voor 't geval ik die mannen nodig zou hebben met mijn probleem)?
vandaag is mijn lievelingsdag;
-
dirk bruijns
- Contacteer: