Volgende keer de foto een ietsjes kleiner maken.
Ik zie dat je de foto ondertussen hebt aangepast, thx.Hij ziet er nu nog even mooi uit hoor
Moderator: GVN
r1150rt schreef:

Zo maar even een vraagje: zou het kunnen dat het bagagerekje op de foto achterstevoren staat. Lijk verdacht veel op mijn rekje, en als het rekje op de foto juist staat, dan sleur ik mijn topkoffer al een tijdje verkeerd meeKoppel!! schreef:YOO
Hier nog 2 foto's van m'n vorige moto, een R1100R, waar ik een jaartje mee gereden heb.
En deze foto is van een week voordat m'n GS arriveerde, nog is proper gepoetst, en opgeblonken![]()
Grtz, Philip!

Ergens in Noorwegen, gelet op de trol.Koppel!! schreef:YOO
En een extra punt voor wie weet waar deze foto is getrokken![]()
Grtz, Philip!

Sellagruppe ligt ten Oosten van de Jaufenpass en de timmelsjoch. De gruppe bestaat uit de Campolongo, de grodnerjoch, de pordoi en de sellajoch. Dan heb je nog oostelijker een van m`n persoonlijke favorieten, passo di Giau.Koppel!! schreef:YOO
Nee J-P, boven op de Stelvio, is er absoluut géén plaats meer voor zo'n houten cabanneke, en da van die Sella gruppe, kweeni waar da is![]()
't Is trouwens niet direkt in de omgeving van de Stelvio, maar eerder in (weliswaar Italië) Zuid Tirol.
Allée, nog is proberen, op den duur moet er toch iemand zijn die deze pas herkent.

Koppel!! schreef:YOO
Nee J-P, boven op de Stelvio, is er absoluut géén plaats meer voor zo'n houten cabanneke, en da van die Sella gruppe, kweeni waar da is![]()
't Is trouwens niet direkt in de omgeving van de Stelvio, maar eerder in (weliswaar Italië) Zuid Tirol.
Allée, nog is proberen, op den duur moet er toch iemand zijn die deze pas herkent.
Dit is 't zicht van boven op de pas, mocht 't een beetje helpen
Grtz, Philip!