Remus demper

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen over olie, remmen en technische werking van bepaalde onderdelen of de motor.

Moderator: GVN

Plaats reactie
edargpu

Remus demper

Bericht door edargpu »

Iemand een idee of een demper van een R1200ST op een R1200GS zou passen. Ik weet dat je het stukje achter de demper kan vervangen die naar de collector gaat,volgens type motor, maar wou weten of de ophanging identiek zou zijn.
Edargpu ;-)
Aan alles komt er een eind,maar aan elk eind komt niet alles

"" R1200GS Adventure ""
Bart Vercaemer

Re: Remus demper

Bericht door Bart Vercaemer »

Heb je 't nu over de demper? Over de uitlaatbochten? Of over de gehele uitlaanlijn?
R 1200 GS (2006)
Danny

Bericht door Danny »

De uitlaatbochten zijn al helemaal anders, de demper hangt ook veel lager.Die kan je allicht wel gebruiken als je de ophanging een beetje langer maakt, t is te zeggen, als je hem op de GS op dezelfde hoogte wil hangen als op de ST.
edargpu

Bericht door edargpu »

Thx Danny, maar ondertussen voorzien van een correct model
Edzrgpu :wink:
Aan alles komt er een eind,maar aan elk eind komt niet alles

"" R1200GS Adventure ""
Bart Vercaemer

Bericht door Bart Vercaemer »

Bij de mijne zijn de originele uitlaatbochten van mijn GS vervangen door Remus-uitlaatbochten die oorspronkelijk voor een R1200R bedoeld waren.
Ze zijn iets aangepast moeten worden. Maar het past. Enig probleem dat ik misschien kan tegenkomen is wanneer ik er alsnog valbaren wil op monteren, want volgens mij zitten de lambdasondes niet op precies dezelfde plaats en kunnen ze misschien in de weg zitten om die valbaren te monteren.
R 1200 GS (2006)
Plaats reactie