Ik ben hier nieuw en ik zal me eens even voorstellen.
Ik ben dus Wim een 27jarige gehuwde papa uit Wilrijk en ik rij nu met een vespa 150cc. Dit is mijn 10de gemotoriseerde tweewieler met motorfiets-nummerplaat. Ik rijd met de motorfiets sinds mijn 18jaar.
Hieronder geef ik in chronologische volgorde welke motorfietsen ik al gehad heb.
1.Zwarte Yamaha Diversion 600cc (perte total)
2.Rode Yamaha Diversion 600cc (idem perte total
3.Honda NTV 650
4.Honda XL1000V Varadero
5.Ducati ST2
6.Vespa GT200cc
7.BMW R850R
8.Suzuki Burgman 400cc
9.Triumph Legend TT 900cc (weggedaan wegens geboorte dochtertje)
10.Vespa ET4 150cc
Ja ik weet het. Het is al een hele lijst en van een paar moto's heb ik al dik spijt dat ik ze weggedaan heb.
Maar nu kriebelt het weer hard en uiteraard is de vespa ET4 150cc gewoon een brommerke dat wat harder rijdt dan 45km/u en dus zeker geen motogevoel kan opwekken.
Nu de BMW R850R is één van die motorfietsen die ik heb weggedaan waar ik achteraf spijt van heb gekregen. De reden waarom ik heb weg heb gedaan is dat het onderhoud me ietjes te duur was en achteraf had ik hem beter bij een fanatieke liefhebber of een onafhankelijke mechanicien binnengedaan. Maar goed gedane zaken nemen geen keer en ik heb er uit geleerd.
Nu echter een model waar ik echt verliefd op ben is de laatste tweeklepsboxer die is uitgekomen.
Ik ben geen BMW kenner maar ik denk dat het de R100R moet geweest zijn.
Nu mijn vraag is:
Is het alleen een 1000cc of hebben ze ook hetzelfde model met een andere cilinderinhoud.
Waar moet ik op letten en waar kan ik zo nog één vinden?
Alvast bedankt voor de komende reacties en zie er naar uit.
groetjes
Wim