Ben van plan om in juni een 10-tal dagen naar Oostenrijk te trekken. Heb op het internet wat rondgekeken voor een hotel en ben terecht gekomen bij Hotel Alpenblick in Tobadill.
Heeft iemand ervaringen met dit hotel en deze streek ?
Bedankt
Vakantie Oostenrijk - Tobadill
Moderator: GVN
Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Re: Vakantie Oostenrijk - Tobadill
Lange jan schreef:Ben van plan om in juni een 10-tal dagen naar Oostenrijk te trekken. Heb op het internet wat rondgekeken voor een hotel en ben terecht gekomen bij Hotel Alpenblick in Tobadill.
Heeft iemand ervaringen met dit hotel en deze streek ?
Bedankt
Ja korte bedden
1200 GS THE BEST
XT600E
CHIWAWA
Het leven is te kort om met een saaie
moto te rijden.
XT600E
CHIWAWA
Het leven is te kort om met een saaie
moto te rijden.
-
Bananatuffer
de streek is inderdaad een prachtig uitgangspunt ! Wat mij betreft, samen met het Tauerngebied het mooiste stukje Oostenrijk
wat het hotel betreft ... tja, waag het er gerust op zou ik zeggen, ik kan me niet voorstellen dat dat een slecht hotel is
Trouwens, de eigenaars, zit daar geen Belg/Nederlander tussen ??? "Peter Vanhove" ?
wat het hotel betreft ... tja, waag het er gerust op zou ik zeggen, ik kan me niet voorstellen dat dat een slecht hotel is
Trouwens, de eigenaars, zit daar geen Belg/Nederlander tussen ??? "Peter Vanhove" ?
R1150RT Blackline -> °08/08/04 -> 52.000 km
GOLDEN 5 member
GOLDEN 5 member
alpen
leuke hotels vind je via http://www.mobikehotel.com, allemaal motorvriendelijke hotels in de alpen, veel bochtenplezier