witte pinkers R1150RS

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen over accessoires en toebehoren voor de motorfiets
zoals verhoogd scherm, binnentassen, valbeugels, enz.

Moderator: GVN

Plaats reactie
Snoopy

witte pinkers R1150RS

Bericht door Snoopy »

Hallo,

Ben al geruime tijd op zoek naar witte achter pinkers voor mijn RS. Heb een model met kleurstelling grijs/ivoor en vind dat de oranje pinkers niet passen. RT en RS zijn gelijk dacht ik en het is dan ook onbegrijpelijk dat er geen te vinden zijn. Heeft iemand een tip/verklaring ?
Wingman X
Contacteer:

Bericht door Wingman X »

Hier zijn we weer... is dit wat je zoekt?
http://clearalternatives.com/Merchant2/ ... Code=BMW.1
:grin: Ninja's Machen Keine Witze !
Snoopy

Bericht door Snoopy »

Hallo Xavier,

Jammer genoeg niet, pinkers voor RT/RS zijn ingebouwd. Had deze en enkele andere site gevonden via het forum (misschien jouw vroegere reactie) maar steeds bot gevangen. Vandaar mijn verbazing. Toch bedankt voor de reactie.
pvde
Contacteer:

Bericht door pvde »

Yep,
Ik heb de witte achterpinkers voor de RT/RS ook nog nergens gevonden :!:
Houdoe
Afbeelding Afbeelding
ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L
Afbeelding BMW F800GS
Koppel!!

Bericht door Koppel!! »

YOO

Op de laatste modellen van BMW zijn deze sowieso wit, ga is bij je dealer je licht opsteken :wink:

Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"

Philz picz are here!

http://www.motoadventurestore.be

Philz movies are here! and here!

Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser ;-)
Snoopy

Bericht door Snoopy »

Dedju, dat ik daar nog aan heb gedacht :shock: Probeer het morgen en laat jullie iets weten.

CU
Philippe
Wingman X
Contacteer:

Bericht door Wingman X »

philippe812 schreef:Hallo Xavier,

Jammer genoeg niet, pinkers voor RT/RS zijn ingebouwd. Had deze en enkele andere site gevonden via het forum (misschien jouw vroegere reactie) maar steeds bot gevangen. Vandaar mijn verbazing. Toch bedankt voor de reactie.
Ach zo. Dacht dat het een K betrof. Op de R1150RS idd één geheel.
Kan je helaas niet verder helpen.
:grin: Ninja's Machen Keine Witze !
Snoopy

Bericht door Snoopy »

Heb vandaag even gecheckt bij mijn dealer. Volgens hen zijn geen RT/RS modellen geleverd met witte pinkers achteraan. Sterker nog, de pinkers vooraan zouden niet origineel van BMW te zijn. Ziet er dus niet goed uit. Vrees dat ik er geen zal vinden. Jammer maar zo erg is dat nu ook weer niet. Toch bedankt voor jullie reacties.

CU when I CU
Koppel!!

Bericht door Koppel!! »

YOO

Heb net uw eerste posting gelezen, :oops: 't was dus voor ACHTERAAN dat ge witte pinkers zocht :oops: , 'k was wéér is te rap hé :? :lol:

Grtz, Philip!

P.S Heb in mijne jongen tijd nog aan "Tuning" met auto's gedaan, en ik weet dat er een Franse firma was, die op aanvraag witte achterlichten, pinkers, soit vanalles kon maken, wel niet goedkoop, en 'k weet de naam ook ni meer, maar 't zou héél misschien een oplossing kunnen zijn :wink:
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"

Philz picz are here!

http://www.motoadventurestore.be

Philz movies are here! and here!

Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser ;-)
Plaats reactie