Geheugen Zumo 350
Moderator: GVN
Geheugen Zumo 350
Hoe kan ik controleren hoeveel geheugen ik nog vrij heb in mijn Zumo 350?
Harley Davidson FLHTCU - Harley Davidson FXSTC
-
GSrijder
- Contacteer:
Re: Geheugen Zumo 350
Some people learn to ride a GS, others are born to !!
You never waste one hour of your life if you spent it on the saddle of your GS
You never waste one hour of your life if you spent it on the saddle of your GS
En schrik niet als daar maar weinig ruimte is; anders dan bij de pc is dat niet van belang.
Heb je te weinig ruimte om de kaarten van heel Eu te installeren dan zal express daar vanzelf melding van doen.
Je hebt dan twee mogelijkheden:
- een regio kiezen
- een SD kaartje plaatsen
Dat laatste is wat ik aanraad: gewoon een standaard 8GB kaartje kopen voor minder dan tien euro en je kunt weer vele jaren vooruit.
Je kunt ook wat ruimte vrijmaken door bijvoorbeeld overbodige stemmen te verwijderen (ook dat kan eenvoudig met JDM). Maar, advies: maar dan ook eerst even met jdm een backup van je toestel.
Heb je te weinig ruimte om de kaarten van heel Eu te installeren dan zal express daar vanzelf melding van doen.
Je hebt dan twee mogelijkheden:
- een regio kiezen
- een SD kaartje plaatsen
Dat laatste is wat ik aanraad: gewoon een standaard 8GB kaartje kopen voor minder dan tien euro en je kunt weer vele jaren vooruit.
Je kunt ook wat ruimte vrijmaken door bijvoorbeeld overbodige stemmen te verwijderen (ook dat kan eenvoudig met JDM). Maar, advies: maar dan ook eerst even met jdm een backup van je toestel.
Als je gewoon wil zien hoeveel geheugen er nog vrij is, kan je dat ook zien in Basecamp (Internal storage - rechter muisknop - - toesteleigenschappen) of gewoon in de verkenner maar dan moet je toestel wel op 'Mass Storage ' staan. 
Hallo Mr.GPS wat is het maximum van SD kaart dat je kan gebruiken bij de Zumo 350LM ?
R100 GS Paris Dakar 1989
R1150 GS Adventure 2003
R1200 GS Adventure 2009
R1150 GS Adventure 2003
R1200 GS Adventure 2009
Ik weet niet zeker, maar ik dacht 64GB. Maar eh... dat is volstrekt nutteloos, want wat zou je daar op zetten?
Advies: koop gewoon een standaard 8GB kaartje; kun je voorlopig prima vooruit.
Advies: koop gewoon een standaard 8GB kaartje; kun je voorlopig prima vooruit.