Weliswaar geen GS maar een super tenere.
Binnen 2 maanden ga ik de motor voor woon-werk gebruiken voor elke dag 100km. Op jaarbasis dus een goeie 20.000km woon-werk en een 8000.km privé. Ik zou dit doen door weer en wind, zomer en winter.
Hoe kan ik mijn veiligheid verhogen?
Welke extra verlichting schaf ik mij aan om mijn zichtbaarheid maximaal te verhogen en toch een nog een mooi uiterlijk te behouden?
Bij voorkeur prijs/kwaliteit goeie dingen. Ik wens er ook geen fortuin aan te hangen, maar langs de andere kant mag het wel iets zijn.
Kan ik vooreerst mijn huidige lampen vervangen door wittere exemplaren of lampjes met beter lichtopbrengst? xenon wens ik niet in de originele koplamp. Vind ik ook veel geld voor wat het is.
Mijn doel is om vooral super zichtbaar te zijn en op te vallen, en niet direct als verstarler om mega veel in het donker te zien (lees: compleet verblinden van automobilisten).
Mijn huidige smoel is dit: heb dus gewoon dagledlichtjes van touratech bij aanschaf gemonteerd. Suggesties graag. Ik heb dus ook die valbeugels om eventueel dingen aan te hangen.
Ik had even gedacht aan een stooort strobo led lichten extra...maar de wet verbiedt dat natuurlijk. Qua opvallen wel maximaal...