Kostprijs onderhoud R1150RT
Moderator: GVN
Kostprijs onderhoud R1150RT
Heb gisteren mijne R1150Rt op onderhoud gehad bij Meeusen Motoren voor de 20000KM onderhoud . Alles gedaan volgens boekje . Prijs 223 €.
Ik denk dat sommigen beter een andere garage zoeken , na wat ik zie wat zij moeten betalen.
Ik denk dat sommigen beter een andere garage zoeken , na wat ik zie wat zij moeten betalen.
-
Nolle
't hangt er vanaf he, 20.000 en 20.000 kan je niet vergelijken, bij de ene komt daar remolie bij en bij de andere evt remblokken of ie er iets anders wat de prijs beinvloed, je moet om objectief te kunnen zijn de facturen naast mekaar leggen en alles overlopen en je dan ook nog eens de vraag stellen of 't allemaal wel gebeurt is wat ze daar neerpennen 
ONDERHOUD
dichting en voorvorkolie vervangen wegens lek
en werkuren voorvork onder garantie uitgevoerd....
Toch nog even mee geven:
360 Euro was voor een groot normaal onderhoud. Geen remolie of remblokken, geen banden. Enkel filters, olie in alle delen, kleppen, een lampje en rest nazicht.
Heb zo gevoel dat dit veel te veel is
.
Moet wel zeggen dat ik een serieus verschil voelde in de versnellingsbak. Die schakelt nu veel vlotter.
Sbeemer
360 Euro was voor een groot normaal onderhoud. Geen remolie of remblokken, geen banden. Enkel filters, olie in alle delen, kleppen, een lampje en rest nazicht.
Heb zo gevoel dat dit veel te veel is
Moet wel zeggen dat ik een serieus verschil voelde in de versnellingsbak. Die schakelt nu veel vlotter.
Sbeemer
R 1100 S
Re: Kostprijs onderhoud R1150RT
Chris schreef:Heb gisteren mijne R1150Rt op onderhoud gehad bij Meeusen Motoren voor de 20000KM onderhoud . Alles gedaan volgens boekje . Prijs 223 €.
Ik ook
Maar met een onderhoud van R 1150 Rt,moet normaal ik zeg wel normaal,overal de zelfde prijs zijn.Maar een R 1150 R of GS mag niet vergeleken worden met een RT.En zijn er wel zeker org.BMW onderdelen gebruikt?Bij Meeuwsen heb ik geene schrik en dat was vroeger ook niet het geval.Alleen als de klant het VROEG,en dat kan de prijs ook al maken.Het komt er op neer,dat het werk is goed gedaan.
Maar Rikkes en de rem olie? niet vervangen op 20.000 Km?Want dat zijn van die dingens daar kruipt tijd in.
grts paul
Maar Rikkes en de rem olie? niet vervangen op 20.000 Km?Want dat zijn van die dingens daar kruipt tijd in.
grts paul