Schotland '06
Moderator: GVN
Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Ben absoluut geïnteresseerd. Heb reeds rechtstreeks gereageerd naar Danny. Zal zondag zeker langskomen voor de 'warmmaakavond', 't is tenslotte koud genoeg
. Ben nog een nieuweling in de club en heb nog geen trips meegedaan. Hoop dat dit geen bezwaar is.
Laatst gewijzigd door Snoopy op 04 jan 2006, 20:29, 1 keer totaal gewijzigd.
-
patrick de cock
Schotland & Ierland
Hallo Danny,
Als er nog plaats is voor Schotland kom ik zondag allezins naar Mechelen.
Spijtig dat Ierland niet kan doorgaan.
Maar hebt ge wel voldoende gepolst naar interesse via het forum, zoals
ge vorig jaar voor de Schotlandtrip wel had gedaan?
Misschien heb ik er over gekeken.
Als Schotland volzet is, graag een seintje, dan moet ik niet weglopen
van een familiefeest.
thx
Trikke
Als er nog plaats is voor Schotland kom ik zondag allezins naar Mechelen.
Spijtig dat Ierland niet kan doorgaan.
Maar hebt ge wel voldoende gepolst naar interesse via het forum, zoals
ge vorig jaar voor de Schotlandtrip wel had gedaan?
Misschien heb ik er over gekeken.
Als Schotland volzet is, graag een seintje, dan moet ik niet weglopen
van een familiefeest.
thx
Trikke
aan de gegadigden
't is rond 5 uur dus geen haast...
en vooraleer we beginnen met één en ander uit te leggen is er toch nog "kletstime"... hallo, wie ben jij ?... ik ben blabla... welke BMW heb jij ?... ik rijd met een blauwe en jij...?
julle kennen 't niveau van die conversaties
Klein advies; let op waar je parkeert!! Mechelen heeft een - naar mijn gevoel - ongezonde reputatie qua verbaliseren... maak je reis niet onnodig duurder
't is rond 5 uur dus geen haast...
en vooraleer we beginnen met één en ander uit te leggen is er toch nog "kletstime"... hallo, wie ben jij ?... ik ben blabla... welke BMW heb jij ?... ik rijd met een blauwe en jij...?
julle kennen 't niveau van die conversaties
Klein advies; let op waar je parkeert!! Mechelen heeft een - naar mijn gevoel - ongezonde reputatie qua verbaliseren... maak je reis niet onnodig duurder
Euh weet niet goed hoe te beginnen maar naar ik heb vernomen gaan sommige niet mee omdat er bepaalde uitlatingen gemaakt zijn op't forum?
Laat jullie niet in de war brengen noch afschrikken, de reis is een slapen en eten op dezelfde camping trip maar rijden en zich vermaken doet iedereen individueel of in kleine groepjes en vorig jaar hebben we bewezen dat dat dikke fun was!!!
... ik zou 't erg vinden moesten mensen niet meegaan omwille van enkele sterke uitspraken hier op 't forum.
Vandaar kom morgen zeker langs en maak kennis met mogelijke kandidaten
Laat jullie niet in de war brengen noch afschrikken, de reis is een slapen en eten op dezelfde camping trip maar rijden en zich vermaken doet iedereen individueel of in kleine groepjes en vorig jaar hebben we bewezen dat dat dikke fun was!!!
... ik zou 't erg vinden moesten mensen niet meegaan omwille van enkele sterke uitspraken hier op 't forum.
Vandaar kom morgen zeker langs en maak kennis met mogelijke kandidaten
-
Assie
Schotland '06
just thuis gekomen van Mechelen -city ...
serieus blijven plakken daar in de Concorde in aangenaam gezelschap...het was een plezante bende met den now-how van Danny als moderator...
jaja...T'is beslist ,wij gaan mee naar Schotland
de zandloper loopt...!!! Wij zien er alvast naar uit.
Bedankt Danny en Mo voor de nuttige informatie...
groeten,
gisela & luc
jaja...T'is beslist ,wij gaan mee naar Schotland
Bedankt Danny en Mo voor de nuttige informatie...
groeten,
gisela & luc
Hi,
Wij hebben ook beslist. We gaan mee met de tweede generatie Schotlandvaarders onder lei(ij)ding van den Danny.
@Assie, zet die zandloper maar in de tweede versnelling dan duurt het misschien minder lang voor we kunnen vertrekken.
Patrick en Els
Wij hebben ook beslist. We gaan mee met de tweede generatie Schotlandvaarders onder lei(ij)ding van den Danny.
@Assie, zet die zandloper maar in de tweede versnelling dan duurt het misschien minder lang voor we kunnen vertrekken.
Patrick en Els
R1150RT 2003 SP 2610
Lid van BMW Motor Club Vlaanderen
Een getrouwde man kan rustig zijn fouten vergeten; het is nergens voor nodig om ze met twee te blijven onthouden.
Lid van BMW Motor Club Vlaanderen
Een getrouwde man kan rustig zijn fouten vergeten; het is nergens voor nodig om ze met twee te blijven onthouden.
Hallo Danny,
Prima uiteenzetting en toffe sfeer gisteren. Dat beloofd een leuke trip te worden. Dit wil ik niet missen. Betaling van het voorschot volgt nog deze week.
Mijn dank aan Patrick en Kevin (en partners) voor de leuke babbel. Misschien kunnen we bij gelegenheid afspreken om samen één van de clubritten te rijden.
Groeten,
Philippe
Prima uiteenzetting en toffe sfeer gisteren. Dat beloofd een leuke trip te worden. Dit wil ik niet missen. Betaling van het voorschot volgt nog deze week.
Mijn dank aan Patrick en Kevin (en partners) voor de leuke babbel. Misschien kunnen we bij gelegenheid afspreken om samen één van de clubritten te rijden.
Groeten,
Philippe