Ik heb vorig jaar een Boxercup van 2003 gekocht met onder andere een aagepaste Laser uitlaat. De originele uitlaat en katalysator heb ik erbij gekregen, alsook de originele powerchip en naftedrukregelaar.
Ik had echter graag bekeken of het mogelijk is om de originale uitlaat er terug op te zetten, kwestie van het [lawaai|muziek] op peil te houden.
1. moet die katalysator er dan terug tussen?
2. indien ja, geeft dat dat minder power?
3. Kan ik de gewijzigde powerchip en naftedrukregelaar dan laten zitten?
En weet er toevallig iemand hoeveel ik van die die laser uitlaat zou kunnen vragen?
r1100s Boxercup - laser
Moderator: GVN
-
lijntrekker
Beste Stbie,
ik ben geïnteresseerd in uw Laser uitlaat(einddemper), de mijne heeft eens de tarmac gekust op Zolder tijdens één van de beruchte Boxercup wedstrijden en 'k ben een beetje mijn racemachien aan 't opknappen om dan een welverdiende rust te geven,
hoeveel moet je ervoor en is ie in goeie staat?,
mvg, Kris Baekelandt
ik ben geïnteresseerd in uw Laser uitlaat(einddemper), de mijne heeft eens de tarmac gekust op Zolder tijdens één van de beruchte Boxercup wedstrijden en 'k ben een beetje mijn racemachien aan 't opknappen om dan een welverdiende rust te geven,
hoeveel moet je ervoor en is ie in goeie staat?,
mvg, Kris Baekelandt
"don't crack under pressure"
-
lijntrekker
O ja, wat betreft uw vraag wat er op kan blijven en wat niet, zoals Danny het reeds vermeld heeft kan alles er eigenlijk op blijven, het is wel zo dat het verbruik door de rijkere afstelling hoger is, de andere benzinemenger samen met de chip had vooral als doel eventuele verbranding van de kleppen tegen te gaan door het intens gebruik. Uitlaatgeur is ook hoger met deze motorwijzigingen...maar ja, ne goeie bok moet altijd een beetje stinken...
"don't crack under pressure"