Verstuurd vanaf mijn RIDGE 4G met Tapatalk[/quote]
bedankt om nog eens mijn foto's te plaatsen , maar voor dat samen rijden denk ik dat je meer voor het zwaardere werk bent , ik moet toch een beetje voorzichtig zijn voor mijn botten .
Anders heb ik wel noot aan gelijkgezinden ,laat maar weten .
Groeten, Steven.
3 Zundapp's-13 Yams-4 Kawas-1Honda-3 Bmw GS -.Vriendschap is het mooiste wat er is
Relax schreef:Goed te zien dat het je weer goed afgaat.
Mee eens, van harte gegunt, wens je er verder ook veel plezier mee.
Als er al fotokes staan moet ik die gelijk zien, waarvoor dank met al die trotse........
mvg Nico
Bedankt Nico , is hier wel mijn favoriete onderwerp .
Steven.
3 Zundapp's-13 Yams-4 Kawas-1Honda-3 Bmw GS -.Vriendschap is het mooiste wat er is
Den Woesten schreef:
bedankt om nog eens mijn foto's te plaatsen , maar voor dat samen rijden denk ik dat je meer voor het zwaardere werk bent , ik moet toch een beetje voorzichtig zijn voor mijn botten .
Anders heb ik wel noot aan gelijkgezinden ,laat maar weten .
Groeten, Steven.
Ooh maar ik doe ook zeer graag eens een ontspannen ritje waarbij ik zeker weet dat ik ga thuis geraken.
De 1100 ziet te veel af.
Late namiddag werd 't proper qua weer! Wegen lagen er nog nat bij maar dat deert niet.
Testritje met de nieuwe System 6 Evo ter vervanging van de Sport integraalhelm (recall BMW).
De wegen droogden steeds meer op. In plaats van een tiental test-km zijn 't opnieuw 1,5 tankje diverse wegen geworden.
Het lukt mij maar NIET om weinig met dat ding te rijden. So in love.
Kasteeldreef 1-3 Nokere ,waterkasteel van 1727 gebouwd door Mathieu-Xavier de Ghellinck met park ontworpen door tuinarchitect René Pechère.
Er stond reeds in de middeleeuwen een kasteel maar door een brand vernield in 1596.
Laatst gewijzigd door Den Woesten op 21 feb 2016, 11:15, 1 keer totaal gewijzigd.
'n dagritje met eens een andere machine...
de combinatie met mijn 'adventure-boots' is misschien niet helemaal koosjer, maar we waren flexibel ingesteld.
Hallo P man.
Hoe rijdt dat,zo,n Indian Cheiftain?
Ik heb er vorig jaar in April eens ene meegekregen
voor enkele uren,en ik vond het wel goed rijden,vooral de
cruise control vond ik wel handig, op die
ik meekreeg stond maar 700 km op.
Salu.
Chris.
Hey Chris,
Deze was een Springfield.
Voor mij een geweldig positieve ervaring. zo'n type motorfietsen tekende ik constant toen ik nog een jonge belhamel was.
Zon, een klein 30°, strakke asfalt. Uuuren in het zadel. Nadien sluit je af op een terras, met uitzicht op zee, naast een al tikkende, afkoelende dikke V-twin.
Het leven is mooi.