dat zal je om en bij de 155€ kosten (op een paar € na) enneh 't is een H4 lampHi Beemers,
Ik rij met een GS 1100 van '97. Welk type xenon heb ik nodig en wat gaat me dat kosten?
Als het binnen mijn budjet past wil ik graag ééntje bestellen!
Xenon in je Beemer?
Moderator: GVN
-
John
- Contacteer:
Livin, eind deze week kijk ik die rekening na. Ik ga enkel diegenen aanschrijven die nog niet gestort hebben om niemand in discrediet te brengen. Zodra alle gegadigden gestort hebben zal er besteld worden zodat we enkele dagen later kunnen gaan monteren.
Voor een GS 1100 van 97? Zal eens op ETK gaan kijken. Dank u Danny
Ik stuur je wel een PM.
Voor een GS 1100 van 97? Zal eens op ETK gaan kijken. Dank u Danny
Ik stuur je wel een PM.
ok, fine for me.John schreef:Livin, eind deze week kijk ik die rekening na. Ik ga enkel diegenen aanschrijven die nog niet gestort hebben om niemand in discrediet te brengen. Zodra alle gegadigden gestort hebben zal er besteld worden zodat we enkele dagen later kunnen gaan monteren.
Livin
K1300GT '09
BMW MC VL lid
Rijden en laten rijden!
K1300GT '09
BMW MC VL lid
Rijden en laten rijden!
-
betaburned
xenon
John,
Je sprak ergens over een eventuele gezamenlijke installatie. Ik ben eventueel ook geïnteresseerd. Als ik dan toch al de lamp kom halen, kan ik ze even goed installeren. Enig idee wanneer ?
Dat gaat daar tof worden in Essen, half het straat geblokkeerd met 'monterende beemers'.
Betaburned
Je sprak ergens over een eventuele gezamenlijke installatie. Ik ben eventueel ook geïnteresseerd. Als ik dan toch al de lamp kom halen, kan ik ze even goed installeren. Enig idee wanneer ?
Dat gaat daar tof worden in Essen, half het straat geblokkeerd met 'monterende beemers'.
Betaburned
Glotetrotting around - R1200 GSA '14.
Re: xenon
En achteraf gaat de hele wereld weten waar Essen ligt!! Dat gaat daar schitteren!!Betaburned schreef:John,
Dat gaat daar tof worden in Essen, half het straat geblokkeerd met 'monterende beemers'.![]()
![]()
Betaburned
Livin
K1300GT '09
BMW MC VL lid
Rijden en laten rijden!
K1300GT '09
BMW MC VL lid
Rijden en laten rijden!
-
Frank Beeper
Re: xenon
gene bang den John woont daar op een heel groot domein, alleen al om zen eigen motos te kunnen zetten.
Frank
gene bang den John woont daar op een heel groot domein, alleen al om zen eigen motos te kunnen zetten.
Frank
2003 - 2009 1150 GS
2009 - 1200 RT
BMW Motor Club Vlaanderen lid
2009 - 1200 RT
BMW Motor Club Vlaanderen lid
Hallo,
als er een dag afgesproken is om lamp af te halen en eventueel montage te doen kunnen we mischien gezamelijk naar Essen rijden.
Ik vertrek in Halle en kan bv. wachten op de texacoparking van Groot-Bijgaarden. (die van mijn omgeving en die dat van de E40 kust komen moeten daar toch ongeveer passeren)
Samen is toch altijd gezelliger rijden. (en zo kan ik eens wat kennis maken, ik ben pas bmwclub lid geworden)
Groeten, STEF
als er een dag afgesproken is om lamp af te halen en eventueel montage te doen kunnen we mischien gezamelijk naar Essen rijden.
Ik vertrek in Halle en kan bv. wachten op de texacoparking van Groot-Bijgaarden. (die van mijn omgeving en die dat van de E40 kust komen moeten daar toch ongeveer passeren)
Samen is toch altijd gezelliger rijden. (en zo kan ik eens wat kennis maken, ik ben pas bmwclub lid geworden)
Groeten, STEF
BMW MC Vlaanderen lid / R1150RT silver / John's xenonbeemer
John, kan ik nog ééntje bestellen voor een Gs 1100 1997? Het gaat om een type H4 lamp en de kleur is 6500.John schreef:Livin, eind deze week kijk ik die rekening na. Ik ga enkel diegenen aanschrijven die nog niet gestort hebben om niemand in discrediet te brengen. Zodra alle gegadigden gestort hebben zal er besteld worden zodat we enkele dagen later kunnen gaan monteren.
Voor een GS 1100 van 97? Zal eens op ETK gaan kijken. Dank u Danny![]()
![]()
Ik stuur je wel een PM.
Op welk rekeningnummer kan ik storten? Hoeveel?
Wanneer komen jullie samen in Essen voor de montage en waar precies?
Dikke mercie alvast en tot hoors.
Boxer forever
Ben je zeker van je stuk wat de soort lamp betreft?Milboxer schreef:ohn, kan ik nog ééntje bestellen voor een Gs 1100 1997? Het gaat om een type H4 lamp en de kleur is 6500.
Ik ben van mening dan de GS'en H1 lampen nodig hebben.
GSven 
ex-C1, ex-Dylan, ex-Deauville 650, ex-R1150GS : +/- 50K of fun Now on 12RT
lid BMW MC VL
Dit profiel wordt niet meer gebruikt. Om me te mailen, zoek naar Sven 12RT

ex-C1, ex-Dylan, ex-Deauville 650, ex-R1150GS : +/- 50K of fun Now on 12RT
lid BMW MC VL
Dit profiel wordt niet meer gebruikt. Om me te mailen, zoek naar Sven 12RT
Ok John, Ik heb men mail gelezen en heb alle informatie genoteerd om een overschrijving te maken.John schreef:R1100GS van 97 is H4 volgens ETK.
Milboxer, je mailbox hierboven eens nakijken doet wonderen![]()
Ik heb me echter wel vergist wat bouwjaar '97 betreft!
Op mijn inschrijvingsbewijs staat: eerste maal gebruikt 10/04/1998.
Het is een GS1100 in de speciale "75jaar bmw" versie.
Kun je me aub nog even bevestigen dat het om een H4-fitting gaat?
Kleur hou ik maar op 6500 tenzij je me dat absoluut zou afraden?
Na Uw reaktie maak ik het bedrag over op Uw rekening!
Veeeeeeel dank!!!
Boxer forever