K1200R

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW K-serie motoren.

Moderator: GVN

Steffz1

Bericht door Steffz1 »

Voila de bestelbon werd ondertekend ;-)

Nu nog effe wachten op 2006.

mvg

Stephan
Fillegaaz

Bericht door Fillegaaz »

Hallo, welke is het nu geworden ? Kleur, opties,...
R1100S Boxercupreplica, daarvoor K1200RS (ijsblauw-rood), daarvoor R1100S (grijs-geel)
...
Iron Gonzo

Bericht door Iron Gonzo »

Steffz1 schreef:Voila de bestelbon werd ondertekend ;-)

Nu nog effe wachten op 2006.

mvg

Stephan
proficiat met de aankoop
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
Steffz1

Bericht door Steffz1 »

Fillegaaz schreef:Hallo, welke is het nu geworden ? Kleur, opties,...
Ne zonnegele met een sportscherm, abs voor de veiligheid, witte pinkers en warme handen handvaten ;-)
Ik ga hem pas kunnen in ontvangst nemen vanaf begin januari 2006.
Nieuw boekjaar om de moto in te schrijven he :wink:

Trouwens het weer is ook niet zo veilig de laatste dagen he !!

Wat me wel verbaasde is het feit dat mijn eigen dealer me 1800 euro minder bood voor de Yamaha Fazer dan de bmw garage. Elk onderhoud mooi laten doen zoals voorzien en dan krijg je zo"n bod.

Tja ik heb nu een BMW ben eens benieuwd 8)

Alleszins bedankt voor de felicitaties

mvg

Stef
Fillegaaz

Bericht door Fillegaaz »

Proficiat met de aankoop !!! Ik denk dat je er geen spijt ervan gaat krijgen.
Ik kwam ook van een Yamaha Thundercat toen ik mijne R1100S kocht, als je dan ene keer de smaak te pakken hebt van BMW, wil je niks anders meer !! Gefeliciteerd !!!

Ps. Was je nu zeker over die ESA ??

Groetjes
R1100S Boxercupreplica, daarvoor K1200RS (ijsblauw-rood), daarvoor R1100S (grijs-geel)
...
Steffz1

Bericht door Steffz1 »

Fillegaaz schreef:Proficiat met de aankoop !!! Ik denk dat je er geen spijt ervan gaat krijgen.
Ik kwam ook van een Yamaha Thundercat toen ik mijne R1100S kocht, als je dan ene keer de smaak te pakken hebt van BMW, wil je niks anders meer !! Gefeliciteerd !!!

Ps. Was je nu zeker over die ESA ??

Groetjes
Tja Fillegaaz,

ik heb daar eens goed over nagedacht en het is enkel vanaf de lente tot oktober dat ik afwisselend met duo of alleen rij dus in de winter blijft die vering ingesteld voor 2 man... In de zomer kan ik da wel handmatig verstellen. Ik ga dat zeker niet missen en trouwens met een andere progressieve veer kan je al wonderen verrichten :wink:

Misschien tot één van deez ;-)

mvg

Stef
JohanGS

Bericht door JohanGS »

Profi hee man met de nieuwe aanwinst :wink:
08 Eifel und Franse Alpen, 09 ardeche, 2010 Oostenrijk
Ja ik ben lid ;-)
Steffz1

Bericht door Steffz1 »

JohanGS schreef:Profi hee man met de nieuwe aanwinst :wink:
Nog even geduld hee :wink:
Ik kan de dagen toch al aftellen ;-)

mvg

Stef
Steffz1

Bericht door Steffz1 »

Man Man de dagen duren lang hehe... hij is in ieder geval al toegekomen ..
tegen den 3 e januari 2006 ga ik hem afhalen ....
Tot wederhoors met een verslagje van de eerste kilometers ...

mvg

Stef
Fillegaaz

Bericht door Fillegaaz »

Ik heb hem gezien ! Ik heb hem gezien ! (allez dat denk ik toch). Ik was even langs geweest bij Winge Motors en er stonden twee K1200R's in de toonzaal, een was een gele met een iets hoger schermpje (denk ik). Zou dat den uwe nie kunne zijn ? Ik vond em in ieder geval wel knap ! Nog eens proficiat !
...
Steffz1

Bericht door Steffz1 »

Fillegaaz schreef:Ik heb hem gezien ! Ik heb hem gezien ! (allez dat denk ik toch). Ik was even langs geweest bij Winge Motors en er stonden twee K1200R's in de toonzaal, een was een gele met een iets hoger schermpje (denk ik). Zou dat den uwe nie kunne zijn ? Ik vond em in ieder geval wel knap ! Nog eens proficiat !
Zo ene is't Fillegaaz maar ik heb voor een andere dealer uit Meerhout gekozen ;-)

Morgen of overmorgen ga ik hem halen ;-)

mvg

Stef
Wingman X
Contacteer:

Bericht door Wingman X »

Succes met de monsterlijke aanwinst...wel oppassen geblazen als je even wilt scheuren met dit weer :!:
:grin: Ninja's Machen Keine Witze !
Baco
Contacteer:

Bericht door Baco »

Gefeliciteerd! Als het goed gaat staat er binnenkort ook een K1200R op mijn oprit :D
Baco
Contacteer:

Bericht door Baco »

Edit: wordt normaliter binnenkort besteld 8)
Steffz1

Bericht door Steffz1 »

Ok ik heb mijn nieuwe K Produktieweek zou week 46 geweest zijn in 2005. Kinderziektes zullen al goed onderhanden genomen zijn.

ik heb de mijne dus een 2-tal weekjes... en enkele zaken zijn me opgevallen.
Mijn verbruik is nu, tijdens de inrijperiode, +- 7.10 Liter op 100 km... 1 op 14.08. Filerijden met het vermogen op 100 PK is nogal schokkerig.
De vering zonder ESA heeft soms moeilijk met dikke bulten of gaten in het wegdek :-)

Nu een technisch vraagje :

Als ik ga tanken en na de tankbeurt start ik de motor laat de display mij weten dat hij nog leeg is. Pas na een minuutje of zo geeft hij een volle tank aan.

Ik heb antwoord gekregen van andere K1200r rijders en die zeggen dat ze dat allemaal wel hebben. Het duurt naar het schijnt effe omdat ze een goede korrekte waarde willen geven...

Pro lekkere sound, vermogensafgifte nice, mijn blok KLAKT niet zoals de meeste me wilden wijsmaken, kan nog komen he ;-) Degelijk mooi afgewerkte machine met kwaliteitsonderdelen..

Nog één dingetje = lichten staan nogal laag ... nog even zoeken om dit bij te regelen.

Wanted list

Bagagerek + koffer of een alternatief
Acherspatbord
Laser Hotcam E gekeurd.
....
Da ist voorlopig ;-)

mvg

Stef
Wingman X
Contacteer:

Bericht door Wingman X »

:grin: Ninja's Machen Keine Witze !
Guidoviv
Contacteer:

Bericht door Guidoviv »

Ben nieuw hier en zal mij even voorstellen.De naam is Guido en ik ben een maat van Steffz1.Binnenkort zal ik ook een BMWK1200R in mijn garage hebben.Het word de grijze met ABS,handvatverwarming,ESA,boordcomputer,sportwindscherm,witte pinkers en bagagedrager.Leovince demper en boxerdesign spoiler is besteld.
http://img212.imageshack.us/img212/5212 ... 0113fw.jpg
Laatst gewijzigd door Guidoviv op 09 feb 2006, 12:19, 1 keer totaal gewijzigd.
http://www.bikers4bikers.be/ Het forum voor iedere motorrijder.
Iron Gonzo

Bericht door Iron Gonzo »

Guidoviv schreef:Ben nieuw hier en zal mij even voorstellen.De naam is Guido en ik ben een maat van Steffz1.Binnenkort zal ik ook een BMWK1200R in mijn garage hebben.Het word de grijze met ABS,handvatverwarming,ESA,boordcomputer,sportwindscherm,witte pinkers en bagagedrager.Leovince demper en boxerdesign spoiler is besteld.
welkom en nog veel scheurgenot met uw PK brakertje :D

Afbeelding
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
Baco
Contacteer:

Bericht door Baco »

Nieuwe edit: als het me nog lukt (drukke tijden voor de moment) ga ik vandaag om de mijne, zoniet zal het morgen zijn normaliter :D
k12r

Bericht door k12r »

Stef,

de technische uitleg voor het fenomeen van de benzinetank is de volgende: het niveau van de tank wordt opgemeten met een weerstandsstrook die aan de binnenzijde van de tank gekleefd zit. Aangezien bij het rijden de benzine nogal klotst wordt voor een goede uitlezing het gemiddelde over een lange periode genomen, kwestie van de uitlezing niet continu van vol naar leeg te zien schommelen. Als je een lege tank volgooit weet hij pas na een zekere wachttijd zeker dat ie weer vol is. Dus dit is geen fout maar een logische beperking van het meetsysteem.

groetjes,

k12r
Steffz1 schreef:Ok ik heb mijn nieuwe K Produktieweek zou week 46 geweest zijn in 2005. Kinderziektes zullen al goed onderhanden genomen zijn.

ik heb de mijne dus een 2-tal weekjes... en enkele zaken zijn me opgevallen.
Mijn verbruik is nu, tijdens de inrijperiode, +- 7.10 Liter op 100 km... 1 op 14.08. Filerijden met het vermogen op 100 PK is nogal schokkerig.
De vering zonder ESA heeft soms moeilijk met dikke bulten of gaten in het wegdek :-)

Nu een technisch vraagje :

Als ik ga tanken en na de tankbeurt start ik de motor laat de display mij weten dat hij nog leeg is. Pas na een minuutje of zo geeft hij een volle tank aan.

Ik heb antwoord gekregen van andere K1200r rijders en die zeggen dat ze dat allemaal wel hebben. Het duurt naar het schijnt effe omdat ze een goede korrekte waarde willen geven...

Pro lekkere sound, vermogensafgifte nice, mijn blok KLAKT niet zoals de meeste me wilden wijsmaken, kan nog komen he ;-) Degelijk mooi afgewerkte machine met kwaliteitsonderdelen..

Nog één dingetje = lichten staan nogal laag ... nog even zoeken om dit bij te regelen.

Wanted list

Bagagerek + koffer of een alternatief
Acherspatbord
Laser Hotcam E gekeurd.
....
Da ist voorlopig ;-)

mvg

Stef
bosber
Contacteer:

Bericht door bosber »

Guidoviv schreef:Ben nieuw hier en zal mij even voorstellen.De naam is Guido en ik ben een maat van Steffz1.Binnenkort zal ik ook een BMWK1200R in mijn garage hebben.Het word de grijze met ABS,handvatverwarming,ESA,boordcomputer,sportwindscherm,witte pinkers en bagagedrager.Leovince demper en boxerdesign spoiler is besteld.
Wie ge allemaal tegenkomt bij bmw vlaanderen,heb ik U vorig jaar misschien in opoeteren gezien en in heusden op een nieuwjaarsreceptie enkele weken geleden.Ik ben vanaf 09/02 vijf dagen in barcelona geweest en heb het nu pas opgemerkt maar goed ,hartelijk welkom aan Guido/Viv en Guido 'kzou zeggen laat de motovakantie adressen maar uit uw arsenaal rollen. :)
gaas aan de maas
Guidoviv
Contacteer:

Bericht door Guidoviv »

bosber schreef:
Wie ge allemaal tegenkomt bij bmw vlaanderen,heb ik U vorig jaar misschien in opoeteren gezien en in heusden op een nieuwjaarsreceptie enkele weken geleden.Ik ben vanaf 09/02 vijf dagen in barcelona geweest en heb het nu pas opgemerkt maar goed ,hartelijk welkom aan Guido/Viv en Guido 'kzou zeggen laat de motovakantie adressen maar uit uw arsenaal rollen. :)
En bij u thuis in de living :D
http://www.bikers4bikers.be/ Het forum voor iedere motorrijder.
bosber
Contacteer:

Bericht door bosber »

Guidoviv schreef:
bosber schreef:
En bij u thuis in de living :D
Yep,dat klopt en tot op één van de ritten,groetjes,bér.
gaas aan de maas
Wulf

Bericht door Wulf »

volgens mijn verzekeringsagent zou je voor de nieuwe GT meer dan 1200euro :shock: indienststellingstax betalen. Omdat het vermogen hoger is dan 112 kw, kunnen de eigenaars van de reeds nieuwe K1200 reeksen dat bevestigen?

thanks, Patrick
2003-2011 F650-R1100GS-C1-R1150RT-K1200GT-R1200GS'04-HP2 Mega Moto
2011-...R1200GS '04
2011-....Trek Madone...:-)
Baco
Contacteer:

Bericht door Baco »

patrickrt schreef:volgens mijn verzekeringsagent zou je voor de nieuwe GT meer dan 1200euro :shock: indienststellingstax betalen. Omdat het vermogen hoger is dan 112 kw, kunnen de eigenaars van de reeds nieuwe K1200 reeksen dat bevestigen?

thanks, Patrick
Mijn K1200R is op verlaagd vermogen ingevoerd, scheelt een pak centen :idea:
Plaats reactie