Nu nog effe wachten op 2006.
mvg
Stephan
Moderator: GVN
proficiat met de aankoopSteffz1 schreef:Voila de bestelbon werd ondertekend
Nu nog effe wachten op 2006.
mvg
Stephan
Ne zonnegele met een sportscherm, abs voor de veiligheid, witte pinkers en warme handen handvatenFillegaaz schreef:Hallo, welke is het nu geworden ? Kleur, opties,...
Tja Fillegaaz,Fillegaaz schreef:Proficiat met de aankoop !!! Ik denk dat je er geen spijt ervan gaat krijgen.
Ik kwam ook van een Yamaha Thundercat toen ik mijne R1100S kocht, als je dan ene keer de smaak te pakken hebt van BMW, wil je niks anders meer !! Gefeliciteerd !!!
Ps. Was je nu zeker over die ESA ??
Groetjes
Zo ene is't Fillegaaz maar ik heb voor een andere dealer uit Meerhout gekozenFillegaaz schreef:Ik heb hem gezien ! Ik heb hem gezien ! (allez dat denk ik toch). Ik was even langs geweest bij Winge Motors en er stonden twee K1200R's in de toonzaal, een was een gele met een iets hoger schermpje (denk ik). Zou dat den uwe nie kunne zijn ? Ik vond em in ieder geval wel knap ! Nog eens proficiat !
welkom en nog veel scheurgenot met uw PK brakertjeGuidoviv schreef:Ben nieuw hier en zal mij even voorstellen.De naam is Guido en ik ben een maat van Steffz1.Binnenkort zal ik ook een BMWK1200R in mijn garage hebben.Het word de grijze met ABS,handvatverwarming,ESA,boordcomputer,sportwindscherm,witte pinkers en bagagedrager.Leovince demper en boxerdesign spoiler is besteld.
http://img212.imageshack.us/img212/5212 ... 0113fw.jpg

Steffz1 schreef:Ok ik heb mijn nieuwe K Produktieweek zou week 46 geweest zijn in 2005. Kinderziektes zullen al goed onderhanden genomen zijn.
ik heb de mijne dus een 2-tal weekjes... en enkele zaken zijn me opgevallen.
Mijn verbruik is nu, tijdens de inrijperiode, +- 7.10 Liter op 100 km... 1 op 14.08. Filerijden met het vermogen op 100 PK is nogal schokkerig.
De vering zonder ESA heeft soms moeilijk met dikke bulten of gaten in het wegdek
Nu een technisch vraagje :
Als ik ga tanken en na de tankbeurt start ik de motor laat de display mij weten dat hij nog leeg is. Pas na een minuutje of zo geeft hij een volle tank aan.
Ik heb antwoord gekregen van andere K1200r rijders en die zeggen dat ze dat allemaal wel hebben. Het duurt naar het schijnt effe omdat ze een goede korrekte waarde willen geven...
Pro lekkere sound, vermogensafgifte nice, mijn blok KLAKT niet zoals de meeste me wilden wijsmaken, kan nog komen heDegelijk mooi afgewerkte machine met kwaliteitsonderdelen..
Nog één dingetje = lichten staan nogal laag ... nog even zoeken om dit bij te regelen.
Wanted list
Bagagerek + koffer of een alternatief
Acherspatbord
Laser Hotcam E gekeurd.
....
Da ist voorlopig
mvg
Stef
Wie ge allemaal tegenkomt bij bmw vlaanderen,heb ik U vorig jaar misschien in opoeteren gezien en in heusden op een nieuwjaarsreceptie enkele weken geleden.Ik ben vanaf 09/02 vijf dagen in barcelona geweest en heb het nu pas opgemerkt maar goed ,hartelijk welkom aan Guido/Viv en Guido 'kzou zeggen laat de motovakantie adressen maar uit uw arsenaal rollen.Guidoviv schreef:Ben nieuw hier en zal mij even voorstellen.De naam is Guido en ik ben een maat van Steffz1.Binnenkort zal ik ook een BMWK1200R in mijn garage hebben.Het word de grijze met ABS,handvatverwarming,ESA,boordcomputer,sportwindscherm,witte pinkers en bagagedrager.Leovince demper en boxerdesign spoiler is besteld.
En bij u thuis in de livingbosber schreef:Wie ge allemaal tegenkomt bij bmw vlaanderen,heb ik U vorig jaar misschien in opoeteren gezien en in heusden op een nieuwjaarsreceptie enkele weken geleden.Ik ben vanaf 09/02 vijf dagen in barcelona geweest en heb het nu pas opgemerkt maar goed ,hartelijk welkom aan Guido/Viv en Guido 'kzou zeggen laat de motovakantie adressen maar uit uw arsenaal rollen.Guidoviv schreef:Ben nieuw hier en zal mij even voorstellen.De naam is Guido en ik ben een maat van Steffz1.Binnenkort zal ik ook een BMWK1200R in mijn garage hebben.Het word de grijze met ABS,handvatverwarming,ESA,boordcomputer,sportwindscherm,witte pinkers en bagagedrager.Leovince demper en boxerdesign spoiler is besteld.
Yep,dat klopt en tot op één van de ritten,groetjes,bér.Guidoviv schreef:En bij u thuis in de livingbosber schreef:Wie ge allemaal tegenkomt bij bmw vlaanderen,heb ik U vorig jaar misschien in opoeteren gezien en in heusden op een nieuwjaarsreceptie enkele weken geleden.Ik ben vanaf 09/02 vijf dagen in barcelona geweest en heb het nu pas opgemerkt maar goed ,hartelijk welkom aan Guido/Viv en Guido 'kzou zeggen laat de motovakantie adressen maar uit uw arsenaal rollen.Guidoviv schreef:Ben nieuw hier en zal mij even voorstellen.De naam is Guido en ik ben een maat van Steffz1.Binnenkort zal ik ook een BMWK1200R in mijn garage hebben.Het word de grijze met ABS,handvatverwarming,ESA,boordcomputer,sportwindscherm,witte pinkers en bagagedrager.Leovince demper en boxerdesign spoiler is besteld.
Mijn K1200R is op verlaagd vermogen ingevoerd, scheelt een pak centenpatrickrt schreef:volgens mijn verzekeringsagent zou je voor de nieuwe GT meer dan 1200euroindienststellingstax betalen. Omdat het vermogen hoger is dan 112 kw, kunnen de eigenaars van de reeds nieuwe K1200 reeksen dat bevestigen?
thanks, Patrick