Brokken

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen.

Moderator: GVN

Plaats reactie
Zwette

Brokken

Bericht door Zwette »

:x
Lap, der heeft er een mij zitten gehad.
Ik rustig naar huis tuffen, heeft er een ineens de ingeving vanuit een stilstaande file die er stond om linksaf te draaien, toch maar een vakske naar rechts te gaan zonder effekes te kijken of te pinken
Op nog geen 15 meter voor mij staat madame daar ineens.
Nog opzij gezwierd, maar schampte juist op haar wiel .
Resultaat Beemerken kompleet geschalloderd, olie en stukskes beemer overal op de weg en bibi erachteraan.
Laat mij hier echter mijn beschermende kledij loven: geen enkel schaafwond of breuk, maar wel kompleet bont en blauw met zowat langst alle kanten serieuze spierkneuzingen en geforceerde gewrichten en een tijdje werkonbekwaam.
Al goed dat ik impulsief juist op't moment van impact mijn linkerbeen optrok, of het had nog mee aan den bumper gehangen van die st***e k**i.
Wat vooral een deuk heeft gekregen is mijn dunk over de behulpzaamheid van de mensen: midden in't spitsuur, langst alle kanten auto's, fietsers en zelfs motards die rustig door bollen.
Niet één die halt hield.
tot slot:
't klinkt misschien prekerig, maar een goei beschermende kledij is toch nen absolute must op nen tuffer.
Mannekes ziet aub goe uit oe doppe.

:evil:
Individuen maken de kudde
Rikkes

Bericht door Rikkes »

Ik voel met je mee. Heb ongeveer hetzelfde meegemaakt (2 X) maar werd wel telkens goed opgevangen door omstaanders of voorbijrijders.

Hopelijk ben je snel terug mobiel :!:
R1150RT 10/2004
Wingman X
Contacteer:

Bericht door Wingman X »

Het rijdt vol met stommekloten die nooit rekening houden met motards...laat staan uit hun doppen kijken. Soms voel ik me de invisible man.
Alvast blij om te horen dat jezelf ok bent! Toch aanrijdingsformulieren ingevuld hoop ik?
:grin: Ninja's Machen Keine Witze !
J-P
Contacteer:

Bericht door J-P »

Heel vervelend wat er gebeurd is, goed dat je er zonder al teveel erg vanaf gekomen bent. Weer een moment van bezinning over het feit dat je, ook bij het passeren van een file, niemand mag vertrouwen... :evil:
J-P

http://www.moveonmotortrainingen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
"I don't want to spend the rest of my life explaining myself.
You either get it or you don't." - Frank Zappa
John
Contacteer:

Bericht door John »

Innige deelneming! Ja, je moet serieus uit je doppen kijken tegenwoordig, en zeker je snelheid aanpassen op momenten als dit.
In ieder geval, sterkte! :wink:
sprint

Re: Brokken

Bericht door sprint »

Ik heb zo eens op een morgen mijn Kawa Gpz in friet gereden, toen stopte er ook niemand, ik hem hem zelf nog van de baan mogen rapen :?

RedBeemer schreef:
en zelfs motards die rustig door bollen.
Niet één die halt hield.
:?: daar kan ik nu echt niet bij hé :evil: :evil: :evil: (ik moet zeggen dat er bij mij aleen auto's zijn voorbij gereden.)
RedBeemer schreef: 't klinkt misschien prekerig, maar een goei beschermende kledij is toch nen absolute must op nen tuffer.
Mannekes ziet aub goe uit oe doppe.
Had ik die toen niet aan gehad, zou ik lang moeten op mijn buik slapen hebben :?

Veel sterkte en hopelijk valt de schade aan je Beemer nog mee
Laatst gewijzigd door sprint op 18 jan 2006, 08:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Marnix.

Afbeelding
de witten
Contacteer:

Re: Brokken

Bericht door de witten »

Is z'n scootergast nen motar?
Is nen gast dat gewon zijn oto neemt om door de files te rijden nen motar?
Ja der zullen der wel veel zo bij zijn, maar denk dat der al somige het gevoel niet meer hebben.
R1150RT Blackline
r1200 gsa Black
face your fears, live your dreams
Francis
Contacteer:

Bericht door Francis »

Mijn diepste medeleven RedBeemer !
Blij dat je het er alsnog redelijk gped vanaf gebracht hebt !

O ja, tzijn geen stommekloeten hoor , de intensie van X4 is mooi, maar hji gebruikt de verkeerde term, we leven in een wereld vol met EGOISTEN, "ikke en de mijnen, en de rest kan me niet schelen"...
Zoveel vieze woorden om te zeggen dat ik het best herken (dus ook al meegemaakt heb)..
Vallen de kosten anders mee ?
En ja, je hebt gelijk, beschermende kledij is een MUST :!:
Francis, r12rt

Teekitiesie iedereen, want dat doe ik ook :!:

Microsoft is not the answer, microsoft is the question.
My answer is NO !
Xa4
Contacteer:

Bericht door Xa4 »

ook mijn deelneming natuurlijk ... blij dat je er zonder (teveel) lichamelijke schade vanaf zijt ... de materiële schade zal niet van de poes zijn, maar laat je daardoor niet teveel ontmoedigen ! Het belangrijkste is denk ik zo vlug mogelijk weer op de baan kunnen :wink:
wat die egoïsten betreft ... tja, ik denk dat de auto's van vandaag wel vragen om een "ik en ik alleen" houding. die dingen zijn zooo verschrikkelijk comfortabel dat de meesten volgens mij nie eens meer doorhebben dat ze rijden ! :?
dat je niet geholpen werd : SCHANDALIG !!! :evil:
R1150RT Blackline -> °08/08/04 -> 52.000 km
GOLDEN 5 member
Zwette

Bericht door Zwette »

Bedankt voor de reacties

effe antwoorden:

ja, aangifteformulier is goe ingevuld. De andere bestuurder heeft erin vermeld dat ze zonder kijken een manoeuvre deed.

Kosten weet ik nog niet. Maar al die olie op de grond vond ik al niet zo'n goed teken. Voor de rest spiegels in frut, kuip gekraakt, en wat zal er misschien nog ne slag gehad hebben. Aan de garage om 't te checken.

Mijn snelheid lag al goed laag, omdat bij het kruispunt ietske verderop het geen garantie is dat er met groenlicht gene peut over steekt was ik voor dat al op mijn hoede. Maar dat er een oen zomaar van links vlak voor je neus op uw vak komt kan je ondanks volle aandacht niet voorzien.

Nogmaals bedankt voor de steun.
lucsa
Contacteer:

Bericht door lucsa »

Gelukkig valt het eigen letsel mee, dankzij de beschermkledij.
De hulpvaardigheid van medeweggebruikers word met de dag minder en minder. :evil:
Succes met de afhandeling van de schade.
Groetjes Sabien & Luc
Afbeelding
Dirk VT

Bericht door Dirk VT »

Hallo Dirk,

Geen goed nieuws. Toch veel beterschap gewenst.
Hoop je snel terug op het werk te zien (met de moto)

Dirk (zelfde moto, zelfde kleur)
Zwette

Bericht door Zwette »

Dirk (zelfde moto, zelfde kleur)
...maar wel met meer onderdelen nu :cry:

(ook zelfde voornaam, zelfde werkgever ... we hebben wel veel gemeen. Toch niet zelfde vrouw hoop ik)

Hopelijk staan onze tuffers op korte termijn weer als nen tweeling naast elkaar op de parking.

Tnx Dirk

PS: ze hadden je vorige zaterdag blijkbaar verwacht op de AMC-jaarvoorstelling.
Stoffel
Contacteer:

Bericht door Stoffel »

Gelukkig is alles bij materiële schade gebleven. Hopelijk ben je vlug terug op 2 wielen en krijg je alle kosten terug betaald. Een pure schande dat er mensen je gewoon voorbij rijden zonder een helpende hand wordt toegestoken.

Stoffel ;)
Afbeelding
Plaats reactie