salonacties op de K1200S?

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW K-serie motoren.

Moderator: GVN

Plaats reactie
tanguy

salonacties op de K1200S?

Bericht door tanguy »

Hallo ben nieuw hier,

Momenteel ben ik yamaha rijder maar op 't eerste gezicht lijkt de aankoop duur 16.100 EUR basisprijs

Zijn er al mensen die t'een en t'ander kunnen bedingen hebben bij de aankoop van de K1200 S op het salon ?

( ook gezien we deze motor op de weg nog niet veel tegenkomen )

Groeten :lol:
Hans

Bericht door Hans »

Welkom op dit forum, tanguy !

Maarrreuhhh... iets bedingen bij BMW ?
:lol: :lol: :lol: :lol:

Ge krijgt zeker al een sleutelhanger. Zeker weten.
Verder geldt deze afspraak onder de dealers : ongeveer 4% korting op de aankoopprijs, of de tegenwaarde in BMW-outfit zoals kledij, helm, etc...
Ik kan er misschien één percentje naast zitten, maar 't zal niet veel schelen. :wink:

In elk geval succes met je aankoop.

mvg
Hans
Afbeelding
Wulf

Bericht door Wulf »

klopt Hans, ik heb een gt besteld en 5% is de maximum korting
2003-2011 F650-R1100GS-C1-R1150RT-K1200GT-R1200GS'04-HP2 Mega Moto
2011-...R1200GS '04
2011-....Trek Madone...:-)
sprint

Bericht door sprint »

Ik heb vandaag op het salon gehoord dat de GT één van de best verkochte BMW-motoren is op het salon.(na de GS adv. en voor de GS)
Allé, dan kan ik mij binnenkort wel een goedkope occasie kopen van een RT. :lol:
Alhoewel ik nog steeds twijfel tussen een RT en een GS, maar ik heb nog tijd, de levering van de GT, gekocht op het salon, is al niet meer voor morgen. :wink:
Marnix.

Afbeelding
tanguy

Bericht door tanguy »

bedankt Hans

kun je me ook een idee geven wat een bmw motor procentueel nog waard is na 4 jaar (% van aanschafwaarde ) als we hem bij de dealer inruilen voor een nieuwe.

Groetjes

Tanguy :lol:
yamahaR1
Dakke

Bericht door Dakke »

Tanguy
Woow wa is hier gebeurd ?? Van een R1 naar een BMW ?? Wél een groot verschil. Ik kan het alleen maar toejuichen maar heb je al kunnen testrijden met een BMW ?? Ik weet natuurlijk niet hoe je rijstijl was met je R1 maar toch....of je bent zo'n "lucky bastard" om ze beiden te mogen hebben. Mmmmh een Bmw-tje om te toeren/reizen, nen duc om te gaan spelen en nen HD om een terraske te gaan doen...IK zou het wel weten...

Gr
Dakke
ps : begrijp me niet verkeerd, ik vind een R1 een supermoto maar geen spek voor mijnen bek (voor mijn eigen veiligheid en portemonee :wink: )
BMW R1100S, titaanzilver - mandarijn, 2001
Hans

Bericht door Hans »

tanguy schreef:bedankt Hans

kun je me ook een idee geven wat een bmw motor procentueel nog waard is na 4 jaar (% van aanschafwaarde ) als we hem bij de dealer inruilen voor een nieuwe.
Geen idee :) Maar anderen hier op dit forum zullen je daar wel beter op kunnen antwoorden.

mvg
Hans
Afbeelding
Stoffel
Contacteer:

Bericht door Stoffel »

Je zal eerder verrast zijn dan blij denk ik. :shock:
Hier enkele nieuwtjes vanop het salon 2006

* De K1200GT is WERELDWIJD de best verkochte voor het ogenblik.
* De 1200GS Adv is nuumer 1 in de verkoop op het salon gevolgd door de K1200GT en daarna de 1200GS.
* Voor wie een moto van nog geen jaar oud wil gaan overlaten, bezin eer ge begint ....

Levertermijn 1200GS Adv is al reeds verhuisd naar Juni 2006 :shock:

Stoffel ;)
Afbeelding
lucsch

Bericht door lucsch »

[quote="tanguy"]
quote]

Hi Tanguy,

Alles hangt er van af hoe 'populair' je inruilmachine is natuurlijk. Ik heb ook net een K12GT besteld (levering eind april) en heb een K12RS in overname van exact 4 jaar oud: ligt rond de 50% van de nieuwwaarde, en dat valt nogal tegen vind ik. Ik had er meer van verwacht. Anderzijds vertelde mijn dealer dat de markt van tweedehandse R1150RT nu echt oververzadigd is: er zijn er gewoon veel te veel van en de prijzen vallen naar beneden.... Dus een R1150RT met veel kilomter of wat jaren ligt niet meer zo goed in de markt.

Afspraak is echter dat ik de motor ook particulier kan verkopen voor de levering van de nieuwe, maar ik wil er niet mee blijven zitten: dus hij moet buiten voor de K12GT geleverd wordt.

De 4% die hierboven genoemd is is correct!

Rgds

Luc
K16GT '17
fireman_belgium
Contacteer:

Bericht door fireman_belgium »

Ik doe mijn R1200RT, grijs, full option (geen ESA) van april 2005 ook weg om een nieuwe K1200GT te kopen. Eerst wel een koper vinden voor mijn RT
Stoffel
Contacteer:

Bericht door Stoffel »

fireman_belgium schreef:Ik doe mijn R1200RT, grijs, full option (geen ESA) van april 2005 ook weg om een nieuwe K1200GT te kopen. Eerst wel een koper vinden voor mijn RT
Verkoop hem particulier, zo kan je bij je aankoop van de GT nog je korting verkrijgen. En niet verschoten van de overnameprijs bij den dealer :?

Stoffel ;)
Afbeelding
tanguy

Bericht door tanguy »

bedankt Luc ( lucsch) voor je reactie

ik vind het toch pijnlijk dat zelfs een btw motor na 4j 50% van zijn waarde verliest.
:shock:

groetjes

Tanguy :wink:
yamahaR1
Relax

Bericht door Relax »

Da's omdat je'r zoveel BMW op betaalt.
Plaats reactie