wat heb jij vandaag gekocht?
Moderator: GVN
-
bmwfreakske
Re: wat heb jij vandaag gekocht?
Airbagvest van Helite.
Hopelijk nooit nodig.
https://www.youtube.com/watch?v=v79tKQbJWNo" onclick="window.open(this.href);return false;
Hopelijk nooit nodig.
https://www.youtube.com/watch?v=v79tKQbJWNo" onclick="window.open(this.href);return false;
Andalousie 09/2018
-
champieter
tcx botjes

-
patrick k100
-
edargpu
Zal schoon staan op nen GS
Edargpu
Edargpu
Aan alles komt er een eind,maar aan elk eind komt niet alles
"" R1200GS Adventure ""
"" R1200GS Adventure ""
-
Alex Van Vlerken
GIVI : Tanktas tanklock Xstream - XS307
Ik zag het niet zitten om met riempjes te gaan klooien op mijn RT...
Ik zag het niet zitten om met riempjes te gaan klooien op mijn RT...
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
BMW "Blakkietrie" R1250RT - 2023
-
Alex Van Vlerken
En ALPINE Motosafe ®
Mijn oude oordoppen waren niet meer om aan te zien ... of vast te pakken ...
Mijn oude oordoppen waren niet meer om aan te zien ... of vast te pakken ...
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
BMW "Blakkietrie" R1250RT - 2023
-
patrick k100
Zo een setje gewonnen verleden jaar bij RAD
R1200GS-K100RT-Peugeot 407SW
.
Laatst gewijzigd door Léon op 07 aug 2016, 13:29, 3 keer totaal gewijzigd.
-
Man in Black
mooi 
CBR400RR => DUC Monster 900 => DUC 748 => DUC ST2 => Kawa ZX9R => enduro/cross => Yamaha XT660X => F800R => R1200GS-LC => R1250GS
Lid BMW MC VL.
Lid BMW MC VL.
.
Laatst gewijzigd door Léon op 07 aug 2016, 13:41, 1 keer totaal gewijzigd.
een opzetspoilertje van Givi voor mijn origineel adventure scherm

Op de parking van RAD direct gemonteerd en uitgebreid gaan testrijden en zéér goed bevonden. Het scherm kan in een lagere stand blijven dan zonder spoiler, het vizier van mijn helm kan ook tot hogere snelheden open blijven...
Ik ben verbaasd dat zo'n klein ding zo'n groot verschil kan maken. En dan vraag ik mij direct ook af waarom fabrikanten dat niet gewoon standaard integreren in hun windschermen...
Alleen trilt het scherm nu nog meer dan zonder de spoiler...
Zelfs in die mate dat ik het in de hoogste stand niet meer vertrouw bij " > 120km/h..." 

Op de parking van RAD direct gemonteerd en uitgebreid gaan testrijden en zéér goed bevonden. Het scherm kan in een lagere stand blijven dan zonder spoiler, het vizier van mijn helm kan ook tot hogere snelheden open blijven...
Ik ben verbaasd dat zo'n klein ding zo'n groot verschil kan maken. En dan vraag ik mij direct ook af waarom fabrikanten dat niet gewoon standaard integreren in hun windschermen...
Alleen trilt het scherm nu nog meer dan zonder de spoiler...
R1200GS LC
verstevigingsbeugel voor het scherm plaatsen... heb ik bij mij ook gedaan
Bij nippy norman hebben ze een beugel voor beide kanten ipv één kant, lijkt me meteen ook het beste
Bij nippy norman hebben ze een beugel voor beide kanten ipv één kant, lijkt me meteen ook het beste
Die was ik op mijn zoektocht al tegengekomen en staat als volgende op de uitgavelijstJohanDB schreef:verstevigingsbeugel voor het scherm plaatsen... heb ik bij mij ook gedaan
R1200GS LC
Nuja, eigenlijk reeds 2 weken geleden gekocht maar pas gisteren de nummerplaat ontvangen en m'n eerste rit mee kunnen doen. Ik weet 't, het is geen GS maar 't rijdt wel verdomd fijn. En ik had 't nooit gedacht, maar ik miste m'n R1200RT zodanig dat ik dus terug op zoek ben gegaan naar een lange afstand baanmotor, en deze K1200GT is 't dus geworden. Leuk ding om er bij te hebben toch

Grtz, Philip!

Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser
Philz picz are here!
Schone brommer Philip
Veel plezier ermee
Veel plezier ermee
beter de bocht overschatten en jezelf onderschatten, het omgekeerde kan je een pak geld kosten...
Lid BMW MC VL
Lid BMW MC VL
Merci Steph, nu al enkele dagen mee op de baan en 't rijdt super. Wel anders dan de RT, maar die motor, damn, da's verslavend
Grtz, Philip!
Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
Philz picz are here!
Philz picz are here!
-
offshorecl1
Na RS, enkele GS, nadien enkele RT, nu 2 jaar rijdend met F800GT, terug naar mijn oude liefde...een 1200 GS 2015 full option, met 6.000 km (Duitser) vandaag gekocht. Ik twijfelde erg tussen een RT en een GS, maar ik wil nog eens zot doen
in Juli straks 73 lentes oud. De GT 2013 staat te koop met weinig km, voor Eur 7.950, vaste prijs. Veel veilig rijplezier gewenst voor iedereen, en hopelijk veel zon deze zomer. Groetjes, Jo.
een setje binnentassen voor mijn adventure koffers...
Ik was daar al een tijdje naar op zoek maar van de meeste binnentassen (origineel BMW, wunderlich, enz...) vond ik de prijs redelijk van de pot gerukt
dan ben ik deze tegengekomen: http://www.benl.ebay.be/itm/PANNIER-LIN ... 1789135485" onclick="window.open(this.href);return false;
gisteren geleverd, gepast en goed bevonden
Ik was daar al een tijdje naar op zoek maar van de meeste binnentassen (origineel BMW, wunderlich, enz...) vond ik de prijs redelijk van de pot gerukt
dan ben ik deze tegengekomen: http://www.benl.ebay.be/itm/PANNIER-LIN ... 1789135485" onclick="window.open(this.href);return false;
R1200GS LC
Fantastische fiets, één van de mooiste GT's die BMW ook maakte, vind ik (knapper dan z'n K1300GT opvolger, veel ranker dan de mastodont K1600GT). Ik heb er even kort mee gereden tijdens m'n zoektocht vorig jaar, maar ik moest snel besluiten dat ik er echt eentje zonder kuip wou ('t is een K1300R geworden). Mét kuip rijd je daar continu absurde snelheden mee, op de autostrade.Koppel!! schreef:Nuja, eigenlijk reeds 2 weken geleden gekocht maar pas gisteren de nummerplaat ontvangen en m'n eerste rit mee kunnen doen. Ik weet 't, het is geen GS maar 't rijdt wel verdomd fijn. En ik had 't nooit gedacht, maar ik miste m'n R1200RT zodanig dat ik dus terug op zoek ben gegaan naar een lange afstand baanmotor, en deze K1200GT is 't dus geworden. Leuk ding om er bij te hebben toch![]()
![]()
Grtz, Philip!
-
Relax
Dikke tip, ook besteld. Tnx!roadster schreef:een setje binnentassen voor mijn adventure koffers...
Ik was daar al een tijdje naar op zoek maar van de meeste binnentassen (origineel BMW, wunderlich, enz...) vond ik de prijs redelijk van de pot gerukt![]()
I respect your opinion. But I don't give shit.
-
Relax
Ook binnen. Eerst nog wat afgeboden en drie pond goedkoper. Prima verpakt, ziet er degelijk uit.
Binnen vier weken proberen, ergens in Frankrijk.
Binnen vier weken proberen, ergens in Frankrijk.
I respect your opinion. But I don't give shit.
Zaterdag afgehaald en gisteren tijdens de Laars rit uitvoerig getest en goedgekeurd.
beter de bocht overschatten en jezelf onderschatten, het omgekeerde kan je een pak geld kosten...
Lid BMW MC VL
Lid BMW MC VL
De mijne is besteld.GStephen schreef:Zaterdag afgehaald en gisteren tijdens de Laars rit uitvoerig getest en goedgekeurd.
Ben in blijde verwachting van een "Baja Titan "