Heb hier nog 2 zakken van 20 kg betonkiezels..
Bumperklevende auto's
Moderator: GVN
20kg is nu net het maximum toegelaten gewicht van m'n Wunderlich-plaatXavier schreef:tiens tiens![]()
Heb hier nog 2 zakken van 20 kg betonkiezels..
GSven 
ex-C1, ex-Dylan, ex-Deauville 650, ex-R1150GS : +/- 50K of fun Now on 12RT
lid BMW MC VL
Dit profiel wordt niet meer gebruikt. Om me te mailen, zoek naar Sven 12RT

ex-C1, ex-Dylan, ex-Deauville 650, ex-R1150GS : +/- 50K of fun Now on 12RT
lid BMW MC VL
Dit profiel wordt niet meer gebruikt. Om me te mailen, zoek naar Sven 12RT
-
GSPeP
- Contacteer:
Ik laat meestal ook eens het remlicht aangaan als ze echt te dicht kleven. De hyperlites die beginnen flikkeren hebben bijna altijd resultaat.
Maar soms moet men naar de grove middelen grijpen:
Vorig jaar waren we met vijf motoren onderweg, waarvan de laatste met noppenbanden reed. In de wegwerkzaamheden bij ons in de buurt reed een splinternieuwe Mercedes E-klasse op 1 meter achter die laatste.
Je kan je wel voorstellen wat er gebeurt als je met een crossmachien met noppenbanden het gas eens goed opendraait in het zand en de keien.
De hele auto zat van voor tot achter vol met putten. Zelfs op het kofferdeksel waren de keien ingeslagen. Die kerel denkt nog wel eens na voordat hij weer zo dicht achter een motor zal rijden
Maar soms moet men naar de grove middelen grijpen:
Vorig jaar waren we met vijf motoren onderweg, waarvan de laatste met noppenbanden reed. In de wegwerkzaamheden bij ons in de buurt reed een splinternieuwe Mercedes E-klasse op 1 meter achter die laatste.
Je kan je wel voorstellen wat er gebeurt als je met een crossmachien met noppenbanden het gas eens goed opendraait in het zand en de keien.
De hele auto zat van voor tot achter vol met putten. Zelfs op het kofferdeksel waren de keien ingeslagen. Die kerel denkt nog wel eens na voordat hij weer zo dicht achter een motor zal rijden
-
Relax
Gesteld dat ik er mag blijven rijden, dus niet op de linkerrijstrook van een autosnelweg, amuseer ik mij met vanalles: ff rem aantikken, mistlicht aanzetten, vier richtingsaanwijzers ontsteken, lichtjes slalommen, teken doen met linkerhand, met rechterhand, met beide handen, flink remmen, dan flink gassen, simuleren dat ik van m'n motor val (héél grappig), handstand (enkel voor rijders met cruise-controle), .... allé soit, ge begrijpt mij. Dan laat ik ze door en maak een pv.
Relax schreef:Gesteld dat ik er mag blijven rijden, dus niet op de linkerrijstrook van een autosnelweg, amuseer ik mij met vanalles: ff rem aantikken, mistlicht aanzetten, vier richtingsaanwijzers ontsteken, lichtjes slalommen, teken doen met linkerhand, met rechterhand, met beide handen, flink remmen, dan flink gassen, simuleren dat ik van m'n motor val (héél grappig), handstand (enkel voor rijders met cruise-controle), .... allé soit, ge begrijpt mij. Dan laat ik ze door en maak een pv.
Livin
K1300GT '09
BMW MC VL lid
Rijden en laten rijden!
K1300GT '09
BMW MC VL lid
Rijden en laten rijden!
Ik denk wel dat Harald spreekt van de rem aantikken zonder echt te remmen. En nog minder spreekt van de boel dicht te gooien.WALTER GSAdventure schreef:Als het kan ga uit de weg. Als het niet kan draai u om een doe beleefd teken met de hand dat je vind dat ie te dicht rijdt. Meestal helpt dat al en iedereen content.
Natuurlijk vind ik niet dat je bvb 80 moet rijden en hinderen daar waar je 120 mag rijden.
Wat Harald voorstelt is verboden bij wet ( stoute Harald) Indien iemand op u rijdt zal het helemaal niet helpen als er getuigen zijn die gezien hebben dat je stoplicht aanging. Je mag zomaar niet het verkeer hinderen door abnormaal traag te rijden of plotseling te vertragen zonder reden en dit is er dus zo een hé.
Vriendelijk zijn eerste regel en als die peut voorbij is sla je met een ketting op zijn koffer en wegwezen.
Harald schreef:Ik tik enkel effe tegen de achterrem waardoor het remlichtcontact aangaat.
Ik rem in wezen niet af .
Als je enkele keren snel na mekaar het remlicht doet aanknipperen houden ze gegarandeerd afstand.
Het is niet de bedoeling je bumperklever zelf op je bumper te kleven hé
duidelijker kan ik het niet uitleggen,
het juist lezen moet ge zelf doen :lol:
ik doe mijn ruitensproieres eens goed gaan dan zit hun voorruit vol en nemen ze afstand
neenee, alle gekheid op eenstokje; met de zotten die er vandaag de dag rondrijden : doorlaten die gasten, zonder teken te doen. beter eengekrenkd ego dan vodden met een gehaaste zot.
Als dit aan een stoplicht gebeurt dat kleven, heb ik mijn moteur al eens express doen blokkeren terug gestart en juist voor het oranje werd doorgereden. En hem stond voor t rood (en zag rood van kolere)
neenee, alle gekheid op eenstokje; met de zotten die er vandaag de dag rondrijden : doorlaten die gasten, zonder teken te doen. beter eengekrenkd ego dan vodden met een gehaaste zot.
Als dit aan een stoplicht gebeurt dat kleven, heb ik mijn moteur al eens express doen blokkeren terug gestart en juist voor het oranje werd doorgereden. En hem stond voor t rood (en zag rood van kolere)
Rij nooit sneller dan je engelbewaarder vliegen kan !
Ik durf al eens omkijken (wat niet ongevaarlijk is) en ondertss eens met mijn hand zo een beweging doen van "hou eens afstand" ... soms helpt dit ...
Als het niet helpt speel ik jojo ... normale snelheid en als het mogelijk is eens goed optrekken en dit telkens opnieuw tot ze er zenuwachtig van worden ofwel doorhebben... als em dan ambetant doet doorlaten en mee volgen hoe dat em de volgende op zijn zenuwen begint te werken ...
Tssss bumperklevers ik haat ze
greetzzz
Stef
Als het niet helpt speel ik jojo ... normale snelheid en als het mogelijk is eens goed optrekken en dit telkens opnieuw tot ze er zenuwachtig van worden ofwel doorhebben... als em dan ambetant doet doorlaten en mee volgen hoe dat em de volgende op zijn zenuwen begint te werken ...
Tssss bumperklevers ik haat ze
greetzzz
Stef
-
Iron Gonzo
en HaraldXa4 schreef:we kunnen misschien ne sticker op onze topcase hangen in kleine letterkes :
"If you can read this, relax will send you a ticket"![]()
![]()
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
Neen dank u,IRON GONZO schreef:en HaraldXa4 schreef:we kunnen misschien ne sticker op onze topcase hangen in kleine letterkes :
"If you can read this, relax will send you a ticket"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
want alles moet rechts uitgelind zijn,
3/4 moet ingenomen worden door logo enz.
dan blijft er van de opzet WEER niet véél over hé
Als ik mee men GS rij en der komt ene plakken aan mene achterband, draai ik mij gewoon eens om en bezie die eens.
Als da nie helpt, dan blijkt mijne GS plots probs te krijgen en kijk ik hevig aan de zijkant en mijn achterwiel you get the point
Maar ge hebt nog hardleerse en dan los ik gewoon mijn gas en leg mijn voeten op mijn valbeugels works like a charm
Mer khem zo es nen kloot gehad die bleef plakken terwijl em links duidelijk voor bij kon, na al het boven vermelde te hebben gedaan begon pé gewoon weg te lichten en te klaxoneren
Kem tons toch eens getest hoe goed mijn voorfrein pakt
kort stopken, den anderen zat haast in den decor
(kweet nie goe bezig)
Aant kruispunt was em in zijn auto van zen kl aant maken neffest mij ikke middenvinger gegeven, mo zen vrouw was em nog meer onder zijne jef aant geven dan mij dus nie afgestapt
Een ander verhaalke speelt zich af in een zone 30, ikke mee menne nagelnieve GS eens kijken welke vites ik nodig em om 30 te sjezen.
Komt daar zo nen opgefokten 206 in mijn achterwiel plakken en lichten en klaxoner en teken doen dak gek was dak 30 ree
Ik doe diene pipo tekens dat em links kan voorsteken en ze doet da, zie ik toch wel op de achterbank zo een schoon babysitjen staan zekers
Ge moet wel weten dat het 14u was die moment en het school was 
Als da nie helpt, dan blijkt mijne GS plots probs te krijgen en kijk ik hevig aan de zijkant en mijn achterwiel you get the point
Maar ge hebt nog hardleerse en dan los ik gewoon mijn gas en leg mijn voeten op mijn valbeugels works like a charm
Mer khem zo es nen kloot gehad die bleef plakken terwijl em links duidelijk voor bij kon, na al het boven vermelde te hebben gedaan begon pé gewoon weg te lichten en te klaxoneren
Kem tons toch eens getest hoe goed mijn voorfrein pakt
Aant kruispunt was em in zijn auto van zen kl aant maken neffest mij ikke middenvinger gegeven, mo zen vrouw was em nog meer onder zijne jef aant geven dan mij dus nie afgestapt
Een ander verhaalke speelt zich af in een zone 30, ikke mee menne nagelnieve GS eens kijken welke vites ik nodig em om 30 te sjezen.
Komt daar zo nen opgefokten 206 in mijn achterwiel plakken en lichten en klaxoner en teken doen dak gek was dak 30 ree
Ik doe diene pipo tekens dat em links kan voorsteken en ze doet da, zie ik toch wel op de achterbank zo een schoon babysitjen staan zekers
08 Eifel und Franse Alpen, 09 ardeche, 2010 Oostenrijk
Ja ik ben lid
Ja ik ben lid
Veel mensen zouden de sticker 'baby aan boord' beter op hun voorruit plakken inplaats van achteraan.Ik doe diene pipo tekens dat em links kan voorsteken en ze doet da, zie ik toch wel op de achterbank zo een schoon babysitjen staan zekers Ge moet wel weten dat het 14u was die moment en het school was
patrick V
R1150RT 2003 SP 2610
Lid van BMW Motor Club Vlaanderen
Een getrouwde man kan rustig zijn fouten vergeten; het is nergens voor nodig om ze met twee te blijven onthouden.
Lid van BMW Motor Club Vlaanderen
Een getrouwde man kan rustig zijn fouten vergeten; het is nergens voor nodig om ze met twee te blijven onthouden.
Vanmorgen op de E40: Een toffen met een Landcruiser, coupeert een renaultje af op het 3de vak, zonder pinker of niets, renaultje laat zich niet doen, toyota terug naar 2 de vak, zonder pinker, ego gekrenkt, rechts voorbij, terug afcouperen, zonder pinker met z'n 3 ton blik, en er dan aan 100 voor gaan rijden,... Ik met m'n gs-ke via het eerste vak (daar is meestal alle plaats??) me vlug uit de voeten gemaaktXavier schreef:Dit is de quote van de dag!amateurke schreef:beter een gekrenkd ego dan vodden met een gehaaste zot.
Soms wou ik dat ik flik was, zo één aan de kant zetten, beter dan sex
GS1150 Blauw. 13-08-05 ---> 58K
Lid BMW mc Vl
Lid BMW mc Vl
-
®win
- Contacteer:
Bumperklevers? Vreselijk! Ik heb er met grote regelmaat een voor me .....
Ok, ff serieus. Als ik er gelegenheid toe heb laat ik ze er voorbij. Ik heb in het verleden al vaak genoeg de confrontatie opgezocht. Als motorrijder trek je toch altijd aan het kortste eind. Mijn ervaring is dat het wel helpt om die positie voor het voertuig te kiezen dat je recht voor de bestuurder zit. Dan hebben ze de minste zicht naar voren en willen ze meer afstand houden.
Ok, ff serieus. Als ik er gelegenheid toe heb laat ik ze er voorbij. Ik heb in het verleden al vaak genoeg de confrontatie opgezocht. Als motorrijder trek je toch altijd aan het kortste eind. Mijn ervaring is dat het wel helpt om die positie voor het voertuig te kiezen dat je recht voor de bestuurder zit. Dan hebben ze de minste zicht naar voren en willen ze meer afstand houden.
Groet,
Erwin
uoᴉʇᴉpƎ Sꓨ sɹɐǝ⅄ 0h ƖՇ0Շ ǝɹnʇuǝʌp∀ S⅁0𐑕ᘔƖᴚ + ᘔƖ0ᘔ ⊥ᴚ00ᘔƖᴚ
Erwin
uoᴉʇᴉpƎ Sꓨ sɹɐǝ⅄ 0h ƖՇ0Շ ǝɹnʇuǝʌp∀ S⅁0𐑕ᘔƖᴚ + ᘔƖ0ᘔ ⊥ᴚ00ᘔƖᴚ
Re: Bumperklevende auto's
Als ik in de auto zit...dan doe ik niks. Ik betrap er mij soms op dat ik bumperkleef, onbewust. Maar ik neem snel daarna mijn afstand. Ik neem dagelijks de E313 en dat is een bumperkleefparadijs.MRKlomp schreef:Hoe reageren jullie op bumperklevers? Ook al hebben wij motorrijders geen bumpers. Het is in de auto al gevaarlijk om dit te doen, maar als er een motorrijder voor je zit en de auto (vaak een VW Golf) zit bovenop je in dit LEVENSGEVAARLIJK
![]()
Hoe gaan jullie hier mee om
Als er eentje achter mij hangt, laat ik 'm begaan. En, in de mate van het mogelijke laat ik 'm door. Vroeger kon ik me geweldig opjagen aan bumperklevers, maar nu weet ik wel beter. Al rijden ze al toeterend of knipperlichtend achter mij, wachten zullen ze.
Zit ik op de motor, dan is het een ander verhaal. Ofwel ga ik opzij ofwel laat ik de vtec klepkes eens werken
Ik weet niet hoe jouw sex is,GSfili schreef: Soms wou ik dat ik flik was, zo één aan de kant zetten, beter dan sex
mogelijks kunnen we is een dagje ruilen
Laatst gewijzigd door Harald op 19 jan 2006, 21:32, 1 keer totaal gewijzigd.