M.a.w.: Waar kan ik mij aan verwachten dat de officiële dealer er zal bijlappen?
Onderhoud 30.000 km
Moderator: GVN
Onderhoud 30.000 km
M'n GS-ke is aan een onderhoud toe. Op 20.000 ( 4 maand geleden) werd een groot onderhoud gedaan. Volgens mij is het nu enkel olie + oliefilter of zie ik dat verkeerd?
M.a.w.: Waar kan ik mij aan verwachten dat de officiële dealer er zal bijlappen?
(Kwesteie van voorbereid te zijn)
GS1150 Blauw. 13-08-05 ---> 58K
Lid BMW mc Vl
Lid BMW mc Vl
Remmen, verslijten niet rap, Jabbeke autostrade op - Anderlecht autostrade af.Xavier schreef:wel dat zal een gewoon 10.000km onderhoud zijn... om jezelfd te behoeden voor verrassingen...kijk al eens naar je remblokken en banden..
Banden, heb er eigenlijk geen idee van wanneer die te vervangen. Groeven zijn in de midden niet al te diep meer. 'k zal eerst eens binnenspringen bij de bandecentrale alvorens bij BMW een band aangesmeerd te krijgen van dubbele prijs
Lid BMW mc Vl
Lid BMW mc Vl
-
....
-
Iron Gonzo
ik heb de mijne nog maar 1ne keer geregeld en na 30000km staan die nog altijd goed.GSfili schreef:Net afspraak gemaakt met dealer. Niks klein onderhoud!!! kleppen moeten volgens haar alle 10.000 km geregegeld worden, is dat bij iedereen met een GS1150 zo???
als hij nog in garantie is, tja dan moet je naar de dealer
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
GSfili schreef:Stoffel, ik vind de onderhoudschema's niet op Motorrad.be??Stoffel schreef:Ga eens op de officiële site van BMW en doorloop eens de onderhoudsschema's;
Stoffel
Stoffel
Gevonden, het is van een andere site dan de originele BMW site.
Watch HERE
Gewoon verder scrollen naar beneden naar de nodige documenten van je bike
Stoffel
Watch HERE
Gewoon verder scrollen naar beneden naar de nodige documenten van je bike
Stoffel
thx Stoffel, 'k heb het gevonden en ja hoor iedere 10.000,...
Er is uiteraard wel een verschil tussen het onderhoud doen van een motor die er 4000 per jaar rijdt t.o.v. één die er 30.000 rijdt dacht ik zo en dan nog voornamelijk mooie opgewarmde ritten,... Maar allé 'k zal maar een eur of 250 klaarhouden tegen dinsdag,....
Aangezien er geen garantie meer op zit zal ik voor volgende keer eens uitkijken naar een andere garage.
p.s. zo snel reageren en nog "stage" moeten doen, blijkbaar zijn ze hier even streng als bij den BMW dealer
Er is uiteraard wel een verschil tussen het onderhoud doen van een motor die er 4000 per jaar rijdt t.o.v. één die er 30.000 rijdt dacht ik zo en dan nog voornamelijk mooie opgewarmde ritten,... Maar allé 'k zal maar een eur of 250 klaarhouden tegen dinsdag,....
Aangezien er geen garantie meer op zit zal ik voor volgende keer eens uitkijken naar een andere garage.
p.s. zo snel reageren en nog "stage" moeten doen, blijkbaar zijn ze hier even streng als bij den BMW dealer
Lid BMW mc Vl
Lid BMW mc Vl