Bumperklevende auto's
Moderator: GVN
Jamaar, gaat de brave automobilist die wij voorbij rijden tijdens het filteren er (onze) humor van inzien?Stefken schreef:Voor op uwen topcase of zijkoffer
Seffes gaat die dat nog als een oorlogsverklaring zien
GSven 
ex-C1, ex-Dylan, ex-Deauville 650, ex-R1150GS : +/- 50K of fun Now on 12RT
lid BMW MC VL
Dit profiel wordt niet meer gebruikt. Om me te mailen, zoek naar Sven 12RT

ex-C1, ex-Dylan, ex-Deauville 650, ex-R1150GS : +/- 50K of fun Now on 12RT
lid BMW MC VL
Dit profiel wordt niet meer gebruikt. Om me te mailen, zoek naar Sven 12RT
-
Iron Gonzo
eigelijk wat zitten wij ier te klagen??
wij hebben geen bumpers

wij hebben geen bumpers
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
YOO
Grtz, Philip!
Euhh, spiegels is in uw geval in 't enkelvoud nuXavier schreef:idd.. wij hebben alleen koffers, spiegels en valbaren
Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser
-
hla
- Contacteer:
Als ik vind dat ikzelf te traag rij, dus zelf in fout ben, dan ga ik rapper rijden.
Maar als ik naar mijn werk rij hou ik mij aan de snelheid, dus is het meestal de bumperklever die in fout is.
Dan ga ik gewoon iets trager rijden en terug versnellen en zo verder, gewoon mijn snelheid aan de baan aanpassen volgens de putten die er zijn, en tegelijk dus van links naar rechts op mijn vak om putten en barsten te vermijden.
Ik laat ze in ieder geval NIET op mijn vak voorbij, maar wel op het ander vak natuurlijk.
En als hij bij het voorbijsteken een teken doet, dan zwaai ik vriendelijk terug en gebaar gewoon dat ik van niets weet. Gewoon om agressie te vermijden.
Maar ze rijden U evengoed voorbij aan de rechterkant, gewoon over het fietspad en een deel van de parkeerstrook.
En meestal zijn het dan nog Fransmans die gehaast zijn om 100 m verder voor het rood licht te staan! Het leverd dus helemaal niets op.
Maar als ik naar mijn werk rij hou ik mij aan de snelheid, dus is het meestal de bumperklever die in fout is.
Dan ga ik gewoon iets trager rijden en terug versnellen en zo verder, gewoon mijn snelheid aan de baan aanpassen volgens de putten die er zijn, en tegelijk dus van links naar rechts op mijn vak om putten en barsten te vermijden.
Ik laat ze in ieder geval NIET op mijn vak voorbij, maar wel op het ander vak natuurlijk.
En als hij bij het voorbijsteken een teken doet, dan zwaai ik vriendelijk terug en gebaar gewoon dat ik van niets weet. Gewoon om agressie te vermijden.
Maar ze rijden U evengoed voorbij aan de rechterkant, gewoon over het fietspad en een deel van de parkeerstrook.
En meestal zijn het dan nog Fransmans die gehaast zijn om 100 m verder voor het rood licht te staan! Het leverd dus helemaal niets op.
Rij met plezier, en geniet.
R1200RT
BMW motoclub-Vlaanderen lid
R1200RT
BMW motoclub-Vlaanderen lid
-
YOwan
Maar wel een voldoende groot lettertype kiezen,TheViking schreef:"Opgelet, ik rem voor bumperklevers!".Xavier schreef:Stefken, kan je nieuwe sticker maken?![]()
(want anders moeten ze te kort komen om te lezen wat er staat)
cu soon, doeiij
(\__/)
(='.'=)
('')_('')
This is Bunny. Copy and paste bunny into your profile to help him gain world domination !!!!!
(='.'=)
('')_('')
This is Bunny. Copy and paste bunny into your profile to help him gain world domination !!!!!
-
George Michael
het allerleukste blijft toch om ze weer tegen te komen bij het stoplicht en natuurlijk als 1e weg te rijden. ha ha ha ha .
Of anders verderop in de file, waar alle motorrijders rustig tussendoor rijden en je zo honderden auto's verder uit komen, ha ha ha
Of anders verderop in de file, waar alle motorrijders rustig tussendoor rijden en je zo honderden auto's verder uit komen, ha ha ha
Honda PC800 / Honda Deauville / BMW R1150RT . . . What next: BMW R1200RT? / BMW R1200GSA? / Landrover Defender / Saab 9-3 Cabrio?
Hey mannen,
Daar er hier toch bij zijn met veel fantasie en inspiratie :
Hebben jullie de verkeerscampagne al gezien, genaamd " Wat is jou excuus ? " Op de gelijknamige site, kan je jou slogan meedelen en indien die wordt verkozen, verschijnt ie langs de wegen.
Leuk initiatief van onze staat vind ik.
Grts
Pieter
Hebben jullie de verkeerscampagne al gezien, genaamd " Wat is jou excuus ? " Op de gelijknamige site, kan je jou slogan meedelen en indien die wordt verkozen, verschijnt ie langs de wegen.
Grts
Pieter
-
Iron Gonzo
heb je hem al gepost daarP-man schreef:Hey mannen,
Grts
Pieter
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE