Stom, maar foto's plaatsen lukt hier nog steeds niet.
Mijn entry is too large...
Nochtans doe ik het volgens de gebruikelijke procedure.
Ik verklein naar 640x480... Vroeger postte ik zelfs 800x600.
Iemand een idee?
Probleem ligt bij de server. Foto's beneden de 1 Mb lukken wel.
Dus voorlopig eerst zelf de foto's op je pc verkleinen tot beneden de Mb en dan uploaden.
Even een oud topic omhoog schoppen:
Marc, is het niet mogelijk dat de foto's automatisch geresized worden bij uploaden?
Ik kijk er gewoon tegenop om foto's te plaatsen omwille van dat gedoe met verkleinen. Ik vergeet hoe groot ze mogen zijn, moet dus proberen, en dan moet ik de gewenste foto's gaan verkleinen en plaatsen.
Relax schreef:Even een oud topic omhoog schoppen:
Marc, is het niet mogelijk dat de foto's automatisch geresized worden bij uploaden?
Ik kijk er gewoon tegenop om foto's te plaatsen omwille van dat gedoe met verkleinen. Ik vergeet hoe groot ze mogen zijn, moet dus proberen, en dan moet ik de gewenste foto's gaan verkleinen en plaatsen.
dat verkleinen gaat toch zo goed als vanzelf als je upload naar tinypic of postimg.org bvb?
wanneer je het lokale fotobestand gekozen hebt kan je daaronder aanklikken naar welk formaat er moet verkleind worden.
gewoon 640x480 aanklikken en klaar...
Klopt, maar ik zie wel eens, in oudere topics weliswaar, zo'n vermelding van tinypics staan waar een foto geacht wordt te staan.
Schonen zij dan de foto's na bepaalde tijd op of gaat hun server plat of....?
Relax schreef:Klopt, maar ik zie wel eens, in oudere topics weliswaar, zo'n vermelding van tinypics staan waar een foto geacht wordt te staan.
Schonen zij dan de foto's na bepaalde tijd op of gaat hun server plat of....?
dat klopt, Tinypic houdt je foto's online gedurende minstens 90 dagen nadat ze voor het laatst bekeken werden.