site met veel wisselstukken

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen over olie, remmen en technische werking van bepaalde onderdelen of de motor.

Moderator: GVN

Plaats reactie
Wingman X
Contacteer:

site met veel wisselstukken

Bericht door Wingman X »

:grin: Ninja's Machen Keine Witze !
sprint

Re: site met veel wisselstukken

Bericht door sprint »

Xavier schreef:Kwam dit net tegen...
http://www.beemerboneyard.com/index.html
Bedankt Xavier :wink:
heb het bij mijn favorieten gezet. 8)
Marnix.

Afbeelding
w

Bericht door w »

Toch opletten met de prijzen want met "Shipping" en "taxen", kunt ge net zo goed naar de Knalpot of L&C gaan
bas

Bericht door bas »

Oppassen inderdaad.
Ik zoek al een tijdje een achterlicht-unit voor m'n S en op bovenstaande site vond ik die toch wel zeker.
Een verwaarloosbare 20 dollar, maar 64 dollar shipping en taxes!! :cry: :!:
Ik zal dan m'n zoektocht wel verderzetten "in de omgeving". :wink:

Een "ferme" site.
Wingman X
Contacteer:

Bericht door Wingman X »

Op hun eerste pagina staat wel:
***FOREIGN CUSTOMERS*** PLEASE CONTACT US ABOUT LOWER COST SHIPPING OPTIONS BEFORE ORDERING!!

@bas,
Er staat momenteel een grijze S te koop hier op't forum, misschien dat de eigenaar zijn originele unit apart wil verkopen...
:grin: Ninja's Machen Keine Witze !
Dirk Pauwels

Bericht door Dirk Pauwels »

Aantrekkelijke prijzen, helaas zeer hoge shipping rates, bv een telelever arm zou slecht 124Euro kosten, maar tegen dat je hem thuis hebt kost ie meer dan een nieuwe uit de winkel om de hoek. Interessant voor Amerikaanse bikers, niet voor ons denk ik. Dan zijn de gekende alternatieven zoals de hobbyist enzo interessanter.
Heb er al eens over gedacht om zelf een Beemer sloop op te zetten, maar de wrakken zijn zo goed als onbetaalbaar en schaars, (in tegenstelling tot jappen en andere europeanen), blijven allemaal bij de dealers liggen denk ik.
R1150GS '00 - R1100R '96 - Benelli 500 Quatro '75 - R1200GS LC 'Rally '17 - Vespa P200E '80 -honda bol d'or cb900f '81 - Honda CB750KZ 82 project
Fieremans

Bericht door Fieremans »

Toch interessant om de prijzen te weten. Stel je voor, vandaag krijg ik te horen van een BMW dealer dat de dichting die ik had besteld 44 euros kost.
Het ding is amper 1 cm diameter en kost zomaar eventjes het viervoudige van een grotere dichting! De uitleg van de dealer was dat kleinere dichtingen nu eenmaal duurder (kunnen)zijn.
Met tegenzin betaald en dan snel naar huis om op het internet op zoek te gaan naar de prijzen bij distributeurs van BMW onderdelen. En inderdaad het betreffende onderdeel kost (slechts) 7 dollar!!!!
Direkt terug naar de dealer gebeld en hem gemeld dat ik morgen de stukken terugbreng en mijn geld terug wil. De dealer zegt mij dat hij nog even op de pc gaat checken of zijn prijzen in orde zijn, en ja hoor.. er was een foutje in de prijslijst geslopen en ik kan morgen teruggaan om het teveel betaalde geld terug te krijgen. Mooie dealer, ik zet daar, na morgen, geen voet meer in huis. Vandaar ook mijn stelling dat dergelijke sites waar info gegeven wordt over prijzen ZEER handig kunnen zijn.
Plaats reactie