Welk merk scherm is dit??

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen over accessoires en toebehoren voor de motorfiets
zoals verhoogd scherm, binnentassen, valbeugels, enz.

Moderator: GVN

Plaats reactie
LOMAX

Welk merk scherm is dit??

Bericht door LOMAX »

Weet iemand welk merk en type scherm dit is?
)Afbeelding
Afbeelding
Zelf scherm maken is tweemaal niks geworden, tweede poging bij de laatste bewerking gebarsten :cry:
Ik twijfel nu tussen een goedkoop universeel mini-scherm (+/- 26 euro) hieronder, of het model hierboven.
Afbeelding
maar ik twijfel aan de bevestigingsmogelijkheden van dit laatste.
Berre

Bericht door Berre »

Ik heb nog zoiets als dat onderste liggen, wel doorzichtig, niet donker. Je mag komen testen en als ie je aanstaat mag je ham voor 15 euro hebben.
brit

Re: Welk merk scherm is dit??

Bericht door brit »

LOMAX schreef: Afbeelding
dit is gewoon het speedster scherm van de r1150r. kostprijs in 2002 was 130 euro excl. btw.

zal nu waarschijnlijk driedubbel zo duur zijn, als je de prijzenpolitiek van bmw volgt.
LOMAX

Bericht door LOMAX »

Berre schreef:Ik heb nog zoiets als dat onderste liggen, wel doorzichtig, niet donker. Je mag komen testen en als ie je aanstaat mag je ham voor 15 euro hebben.
@ Berre, heb je een PM-eke gestuurd, lijkt me een goed idee. :)
LOMAX

Re: Welk merk scherm is dit??

Bericht door LOMAX »

brit schreef: dit is gewoon het speedster scherm van de r1150r. kostprijs in 2002 was 130 euro excl. btw.

zal nu waarschijnlijk driedubbel zo duur zijn, als je de prijzenpolitiek van bmw volgt.
@Brit, bedankt voor de info, was hier al een beetje bang voor, want ik vond het op geen enkeke after-market site.
LOMAX

Bericht door LOMAX »

De onderste foto lijkt wel op de GIVI-schermpjes, maar het is iets van Motozoom, Polo of Louis, mini-screen.

En het roadster scherm wil ik ook wel vinden op eBay aan 50 euro. De lange schroef heb ik al, van mijn groot origineel BMW-scherm (ongeveer 1 meter x 1meter :wink: ).

Bedoel je dat het roadster schermpje beter is qua bescherming, of valt de turbulentie en het geluid rond de helm beter mee?

Alvast bedankt voor het aanbod, ik ga eerst proberen bij Berre langs te gaan, is hier vlakbij. Als ik eens wat dichter in jouw buurt kom, dan neem ik nog contact op.
LOMAX

Bericht door LOMAX »

Heb intussen dat mini-screen van Berre er op staan. Kon weer niet wachten op warmer weer om beginnen te sleutelen. En bij de laatste schroef, je raadt het nooit, knets, toch weer een barstje zeker. Volgende keer enkel in volle zon en op een warme dag met plexi werken.
Staat wel mooi, zeker met dat origineel BMW-logo erop :)
Klokken vallen mooi binnen de vormen van het scherm. Morgen uittesten.
Volgende stap worden handbeschermers van het type GS.
Plaats reactie