Hallo motorijders ik ben op zoek naar goede banden voor een R1150RT
ik rijd nu met metzler en ben er niet gerust in. Ikzelf ben nog al een vinnig chauffeurke en heb wijnig vertrouwen in die banden,alhoewel ik er 15000 km mee heb afgelegd.Daar ik vind dat het wegdek wat vochtig is dat hij van achter eens durft uitwijken.zijn er motorijders die er meer van op de hoogte zijn van een goede band voor een sportieve rijder.Ikzelf leg liever om de 7000 Km een nieuw stel banden dan er eenmaal met tegen het asfalt te smakken
Groetjes Eddy R1150RT
Welke banden op een R1150RT
Moderator: GVN
-
wim_coessens
Re: Welke banden op een R1150RT
Hallo,catronics schreef:Hallo motorijders ik ben op zoek naar goede banden voor een R1150RT
ik rijd nu met metzler en ben er niet gerust in. Ikzelf ben nog al een vinnig chauffeurke en heb wijnig vertrouwen in die banden,alhoewel ik er 15000 km mee heb afgelegd.Daar ik vind dat het wegdek wat vochtig is dat hij van achter eens durft uitwijken.zijn er motorijders die er meer van op de hoogte zijn van een goede band voor een sportieve rijder.Ikzelf leg liever om de 7000 Km een nieuw stel banden dan er eenmaal met tegen het asfalt te smakken
Groetjes Eddy R1150RT
Eerste stel was Michelin Macadam, niet te vertrouwen op nat wegdek, zeer harde band.
Daarna steeds BT 020 geplaatst, heel goede ervaring, nu door noodzaak achteraan BT 014 geplaatst, zeer tevreden over ook met duo, nog beter dan de 020 maar slijt iets sneller.