Sinds koort hebben ze pin automaten om te tanken bij al pompen.
Ik tank + - 16 liters, en denk dat is makkelijk, hoef niet naar binnen.
Vaandag kijk ik mijn bank afschrift,
75 euro afgescheven !!!
Moderator: GVN

Hopelijk heb je je bonnetje gespaardchristine schreef:Hallo allemaal,zaterdag even getank met de GS 1200 bij Esso in Drongen.( E 40 )
Sinds koort hebben ze pin automaten om te tanken bij al pompen.![]()
Ik tank + - 16 liters, en denk dat is makkelijk, hoef niet naar binnen.![]()
Vaandag kijk ik mijn bank afschrift,
75 euro afgescheven !!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is de enige plausibele uitleg. De pomp na gebruik niet goed ingehaakt en zo is de tankbeurt ook niet afgesloten!Harald schreef:....heeft iemand de pomp gebruikt na U, en hebt u die niet goed ingehaakt.
De persoon na U heeft dan op uw kosten zijn bakske volgetankt.
In ieder geval een rare situatie

Jep ik doe dat ook an als er geen tiketen zijn op stop drukken en je pomp nummer, ma kweet niet of dat nog werkt.Relax schreef:Of een ticketje vragen. Wordt alleen afgeleverd als de verrichting afgesloten is. Da's de enige zekere mogelijkheid.

mssch een domme vraag: als men onmiddellijk 75 euro kan afschrijven, waarom dan niet direct het getankte bedrag?christine schreef:Bij benzinen pompen in belgie of buitenland, als je pin aan de pomp, dus niet aan de kassa , maar aan de pomp, met een Nederlandse Bankpas ( wereldpas ( ABN/AMRO ) ), dus niet met een krediet kaart , de terminaal van de bank is niet aangesloten op je saldo van jou bank, en dus word het automatish 75 euro afgeschreven van jou bank rekening om fraude te voorkommen, later, het kan een paar dagen duren word het verrekend, en krijg je terug de te veel betaald bedraag van de bank.