Deze valbeugel goed of niet?

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen over accessoires en toebehoren voor de motorfiets
zoals verhoogd scherm, binnentassen, valbeugels, enz.

Moderator: GVN

Plaats reactie
LOMAX

Deze valbeugel goed of niet?

Bericht door LOMAX »

Iemand ervaring met dit type valbeugel. Merk Fehling. Prijs 142 euro.
Het valt mij op dat ook de oliekoeler beschermd is, maar het lijkt wel een groot monument. Of een beter alternatief voor dezelfde prijs?
Veel meer wil ik er namelijk niet aan betalen, ik heb als eens 65 euro betaald voor een beugel waar ik niks mee ben :cry: :cry:
Afbeelding
Danny

Bericht door Danny »

de oliekoeler kan nauwelijks geraakt worden bij een val en doet ie het toch dan is ie nog flexibel opgehangen...
ik vind die beugel maar een (ahum) gedrocht... precies een bullbar.
Misschien toch effe naar Hepco & Becker surfen voor een mooi efficiënt beugeltje...voor dat beetje duurder heb je den een keurige goeie beugel die onderaan de cylinder zit wat per definitie beter is :wink:

Afbeelding
dikken
Contacteer:

Bericht door dikken »

moet je dan niet die beugels verwijderen bij groot onderhoud? Wunderlich.de heeft ook een mooie valbar!
greetzzz, bart
Danny

Bericht door Danny »

zelfs niet bij een klein onderhoud.... de Wunderlich beugel is wel een budget van 100€ meer en zit ook enkel voor de cylinder :wink:
Rodge

Bericht door Rodge »

heb die ook van H&B, maar de matzwarte..Moet er niet af voor onderhoud!
LOMAX

Bericht door LOMAX »

Rodge schreef:heb die ook van H&B, maar de matzwarte..Moet er niet af voor onderhoud!
Enig idee waar je ze in Limburg of Vlaams-Brabant kan kopen, en aan welke prijs?
Ik zou alles inderdaad wat compacter willen, net zoals mijn schermpje.
Behalve de lage prijs zijn die grote dingen bovenaan deze thread niet echt een koopje, ze zijn inderdaad maar pikdorser-achtig. En ik heb eens een val gesimuleerd (neen, niet neergelegd, een grote plank er schuin tegen gezet), en gemerkt dat de oliekoelers niet meteen de grond gaan raken.
Rodge

Bericht door Rodge »

ik heb de mijne in Aken bij Kohl besteld en daar gaan halen; Landen is geen uurtje van Aken,dus...
Rodge

Bericht door Rodge »

de prijs was denk ik 159
LOMAX

Bericht door LOMAX »

Ziezo, een goed half uur werk, vier drupjes blauwe Locktite en 156 Euro verder en de H&B zit er onder. Straks eens gaan uitproberen :D :wink:
In totaal wel iets breder, maar nog niet zo breed als de zijkoffers. Nu nog handkappen...
Plaats reactie