Mistlichten
Moderator: GVN
Mistlichten
Deze morgen nen gs rijder doen stoppen in hartje Gent om het 'merk' van zijn mistlichten te vragen. Bleek stoffel te zijn. Heb nen stickerke van het forum gekregen en heb me meteen geregsitreerd. Rij zelf met nen gs 1200 en ben niet tevreden van mijn mistlichten van mv verholen. Heeft iemand ervaring met de mistlichten van PIAA serie 910 (via moto 2000). Ze kosten € 400 en moeten voor die prijs wel meer licht geven dan deze van Toeratech of Wunderlich. Stoffel, als ge nog eens in Gent zijt spring dan binnen in het Sofitel, 20m van de plaats waar je gedraaid zijt, voor nen koffieke en nen croissantje.
gr
gr
Dat is nu eens de manier om erbij te komen
Welkom!
Bij deze vragen we ook ne foto van uwe GS, zodat we je herkennen als we rondsjezen in de Vlaanders. (dan kan je posten in Het Beemer Cafe -> Ik kwam vandaag tegen)
Wat betreft die lichten: post je vraag eens bij 'Accessoires'. Momenteel is de topic over xenon-lamp-installatie volop aan de gang. Straf spul...
ps: Stoffel zal dat graag horen want hij zit vanaf nu elke dag in Gent, de echte stad

Bij deze vragen we ook ne foto van uwe GS, zodat we je herkennen als we rondsjezen in de Vlaanders. (dan kan je posten in Het Beemer Cafe -> Ik kwam vandaag tegen)
Wat betreft die lichten: post je vraag eens bij 'Accessoires'. Momenteel is de topic over xenon-lamp-installatie volop aan de gang. Straf spul...
ps: Stoffel zal dat graag horen want hij zit vanaf nu elke dag in Gent, de echte stad
ahum ! En ik die dacht dat alleen die van aantwaarepe nen dikke nek haddenXavier schreef:... in Gent, de echte stad![]()
welgekomen boekie ... en euh, laat uw eerste ontmoeting met iemand van hier niet representatief zijn voor al de rest, der zitten hier ook serieuze mensen
R1150RT Blackline -> °08/08/04 -> 52.000 km
GOLDEN 5 member
GOLDEN 5 member
heerlijk toch, onze kleine keizer van Leuven !Stefken schreef:Bruno schreef:Op het gemak he manneke.Xavier schreef:...ja, die van 'Luive' zijn iets andersom nog maar te zwijgen van die van Londerzeel...
![]()
Ik ben van Leuven en heb 3 jaar in Gent gewoond en je mag 3 x raden waarom ik uit Gent ben weggegaan.
Omdat ge Tobbak zo graag hebt ???
R1150RT Blackline -> °08/08/04 -> 52.000 km
GOLDEN 5 member
GOLDEN 5 member
Gevlucht voor Freya? Kan ik begrijpen...Bruno schreef:Op het gemak he manneke.Xavier schreef:...ja, die van 'Luive' zijn iets andersom nog maar te zwijgen van die van Londerzeel...
![]()
Ik ben van Leuven en heb 3 jaar in Gent gewoond en je mag 3 x raden waarom ik uit Gent ben weggegaan.
-
Relax
Mental note to myself: profiel wijzigen.Xavier schreef:...ja, die van 'Luive' zijn iets andersom nog maar te zwijgen van die van Londerzeel...
![]()
Om in Londerzeel te gaan wonen?Bruno schreef:Op het gemak he manneke.Xavier schreef:...ja, die van 'Luive' zijn iets andersom nog maar te zwijgen van die van Londerzeel...
![]()
Re: Mistlichten
Bookie (nu weet ik een naamBoekie schreef:Deze morgen nen gs rijder doen stoppen in hartje Gent om het 'merk' van zijn mistlichten te vragen. Bleek stoffel te zijn. Heb nen stickerke van het forum gekregen en heb me meteen geregsitreerd. Rij zelf met nen gs 1200 en ben niet tevreden van mijn mistlichten van mv verholen. Heeft iemand ervaring met de mistlichten van PIAA serie 910 (via moto 2000). Ze kosten € 400 en moeten voor die prijs wel meer licht geven dan deze van Toeratech of Wunderlich. Stoffel, als ge nog eens in Gent zijt spring dan binnen in het Sofitel, 20m van de plaats waar je gedraaid zijt, voor nen koffieke en nen croissantje.
gr
Ik zit vanaf vandaag langs de andere kant van het straat. Belfortstraat in de volksmond genaamd. Zal de uitnodiging eerstdaags zeker eens aannemen. Ik stuur je een PB met mijn gegevens.
Die lichtjes kan je terugvinden op http://www.wunderlich.de/, artikelnummer 8600465, met de benaming Zusatzscheinwerfer R 1200 GS (R 1200 GS).
Laat die lutsers maar lullen over hun favoriete stad, ben ook ne rasechte Westvlaming maar niets belet me om diverse Vlaamse steden te verkennen en te leren kennen.
PS je sticker van het Forum zichtbaar ophangen hé
Stoffel
-
Iron Gonzo
die Stoffel toch
alleeee ge zijde gij wreed wel gekomen hier.
nog nen uust vlaamschen der bij
alleeee ge zijde gij wreed wel gekomen hier.
nog nen uust vlaamschen der bij
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
Re: Mistlichten
Awel merci, een stickerke van het forum, da hebek ik nog nieBoekie schreef:Deze morgen nen gs rijder doen stoppen in hartje Gent om het 'merk' van zijn mistlichten te vragen. Bleek stoffel te zijn. Heb nen stickerke van het forum gekregen en heb me meteen geregsitreerd. Rij zelf met nen gs 1200 en ben niet tevreden van mijn mistlichten van mv verholen. Heeft iemand ervaring met de mistlichten van PIAA serie 910 (via moto 2000). Ze kosten € 400 en moeten voor die prijs wel meer licht geven dan deze van Toeratech of Wunderlich. Stoffel, als ge nog eens in Gent zijt spring dan binnen in het Sofitel, 20m van de plaats waar je gedraaid zijt, voor nen koffieke en nen croissantje.
gr
Hoe kom ik eraan
ONE LIFE.....LIVE IT!!
Luc,
BMW R1200GSA LC - R100RT
Luc,
BMW R1200GSA LC - R100RT
-
Hubert NYS
Hey Stoffel en boekkie !!!
Ik zit ook in de Belfortstraat.
Wijkagent bij de "flikken"
Op zo'n kleine oppervlakte al drie forumrijders....straf he ?
We kunnen inderdaad eens afspreken voor ne koffie of iet straffer....
Als ge in de garage kijkt ziet ge bijna dagelijks mijne R1100RS staan.
Ik zie er echt naar uit jullie eens te ontmoeten.
In de "gezelligste stad van 't land"
hahaha
Groetjes
Nasjke
hahaha
Groetjes
Nasjke
2002 R850R Zilver.
HubertHubert NYS schreef:Hey Stoffel en boekkie !!!
hahaha
Groetjes
Nasjke
vandaag stond mijne GS ook in dezelfde garage!
Morgen ben ik ook met den bike. Ik zit op Externe Relaties.
@ Xavier die van mij kon je niet zien staan, had de garagedeur dicht gedaan.
Stoffel
-
Hubert NYS