oefenterrein gezocht

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen.

Moderator: GVN

dendinge

Bericht door dendinge »

En dat allemaal omdat er ééntje wa extra lessen wil zonder er al teveel voor te betalen? :shock:

Serieus van leer getrokken......
Haha....
hla
Contacteer:

Bericht door hla »

Relax schreef: die jongen kan daar ook niks aan doen hoor. Hij's zo geboren.
Je kunt er inderdaad niets aan doen hoe je gemaakt wordt.
En als je op een hollander wil gelijken, moet dat waarschijnlijk ook genetisch vast liggen.
Daar erger ik mij helemaal niet aan, daar sta ik boven.

Daarenboven weet ik hoe een hollander "gerespecteerd" of "beoordeeld/aanvaard" (weet niet juist wel woord hier het beste past) wordt in de wereld, en dat zegt genoeg :wink:
Rij met plezier, en geniet.

R1200RT

BMW motoclub-Vlaanderen lid
danielGS

Bericht door danielGS »

Je moet hem inderdaad in levende lijve zien :lol: Een beer van een vent maar met een hart van koekebrood :wink:
toetindendroai

R1150GS
R80GS basic
G650X Challenge
Stoffel
Contacteer:

Bericht door Stoffel »

danielGS schreef:Je moet hem inderdaad in levende lijve zien :lol: Een beer van een vent maar met een hart van koekebrood :wink:
Ne knuffelbeer met een hoge aaibaarheidsfactor :lol: :lol:

Stoffel ;)
Afbeelding
Tom S.

Bericht door Tom S. »

Het is de derde keer dat ik een vraag afvuur op dit forum om mijn kennis te verrijken en het is de tweede keer dat ik hier een discussie zie ontstaan . Wat ik hier vooral uit besluit is dat ik het tof vind dat jullie hier op reageren , en dit ieder vanuit zijn eigen standpunt en vooral recht voor de raap : dit is gewoon knap om te ervaren . Ik denk dat J-P zeker een goed standpunt inneemt en dat ik verder moet gaan dan "op mezelf wat oefenen" , doch neemt dit niet weg dat ik vind dat dit een meerwaarde kan hebben . Ik ga zeker in mijn carriëre als motorrijder nog verdergezette opleidingen volgen maar nu gaat het over "enkele manouevers " die ik op mezelf wat wil oefenen en als ik merk dat dit niet lukt zal ik hier zeker eerst gediplomeerde lessen in volgen .Ik ben het tippe persoon dat veel nadenkt vooraleer ik aan iets begin om dan over te gaan tot actie , in eerste instantie blijft mijn doel om nog lang en gezond op mijn motor te kunnen rijden.

Merci voor alle reacties en lang leve dit forum .
J-P
Contacteer:

Bericht door J-P »

hla schreef:
Relax schreef: die jongen kan daar ook niks aan doen hoor. Hij's zo geboren.
Je kunt er inderdaad niets aan doen hoe je gemaakt wordt.
En als je op een hollander wil gelijken, moet dat waarschijnlijk ook genetisch vast liggen.
Daar erger ik mij helemaal niet aan, daar sta ik boven.

Daarenboven weet ik hoe een hollander "gerespecteerd" of "beoordeeld/aanvaard" (weet niet juist wel woord hier het beste past) wordt in de wereld, en dat zegt genoeg :wink:
Reageer nou eens inhoudelijk op wat ik schrijf! Nee, je neemt de gemakkelijkste weg.... het is al goed hoor :wink:
J-P

http://www.moveonmotortrainingen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
"I don't want to spend the rest of my life explaining myself.
You either get it or you don't." - Frank Zappa
Tom S.

Bericht door Tom S. »

Gegroet "Daxje" en andere die gereageerd hebben of dit achteraf lezen :

Even nog reageren op mijn vraag naar een oefenterrein :
alvast bedankt voor je reactie , doch wil ik even melden dat ik je raad opgevolgd heb maar dat dit spijtig genoeg niet meer van toepassing is . Het terrein is hoogstvermoedelijk opgedoekt ondertussen , het enige dat er van over bleef was een strook asfald met 2 ingewerkte balken om over te rijden . Er hing nog wel een bord dat naar het oefenterrein refereerde maar verder schoot er niets meer van over . Ik was voor alle duidelijkheid zeker geariveerd op het "Groot Hagelkruis".
Ik meld dit vooral om anderen de moeite te besparen en om geen andere reden . Mijn verder zoektocht heeft tot hier toe niets opgeleverd , wat niet weg neemt dat ik op mezelf reeds meermaals geoefend heb op een parking . Blijf er bij : spijtig dat er voor mensen die op zichzelf extra willen bijoefenen geen ( of weinig ) mogelijkheden bestaan dit te doen. Uiteindelijk is dit voor lerende auto-bestuurders gemakkelijker te vinden terwijl lerende motorrijders dit door de hogere moeilijkheidsgraad en risico's waar we aan bloot gesteld worden meer nodig hebben . Waarom zouden een aantal mensen er niet in staat toe zijn om een aantal vaardigheden op eigen kracht te leren zonder officiële opleidingen .Het is goed en zelfs noodzakelijk dat er opleidingen zijn om een groot aantal zaken en ervaringen door te geven .Ik vind wel dat ik de kans moet krijgen om dit eerst op mezelf te proberen om van daaruit een gezonde conclusie te kunnen maken of er voor deze manoeuvers extra begeleiding nodig is of niet . Ik vind het bv. nogal stom geld uit te geven om het stapvoets keren van de motor in een U te gaan oefenen terwijl ik over de resterende manouevers een vrij gerust gevoel heb .
J-P
Contacteer:

Bericht door J-P »

Als je stapvoets keren _goed_ wil leren is het anders zo stom niet om er een weinig aan uit te geven, het is namelijk een basisvaardigheid waar je in de loop van je motorcarriere profijt van zult hebben.

BTW, je PB al gelezen?
J-P

http://www.moveonmotortrainingen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
"I don't want to spend the rest of my life explaining myself.
You either get it or you don't." - Frank Zappa
Plaats reactie