Griekenland
Moderator: GVN
Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Griekenland
Ga In Juli 3 weken rondtoeren in Griekenland, vooral vaste land en
Peloponnisos, Ferrie is reeds geboekt (Minoan Lines)
Graag informatie betreffende accomodatie (Kleinere hotels of B&B)
en ervaringen van andere die Griekenland reeds bezocht hebben per motor
Peloponnisos, Ferrie is reeds geboekt (Minoan Lines)
Graag informatie betreffende accomodatie (Kleinere hotels of B&B)
en ervaringen van andere die Griekenland reeds bezocht hebben per motor
moest je in athene komen : info@athensstudios.com
ben er laatst 4 dagen geweest : PRACHTIG WEEKEND EN VOOR BIJNA GEEN GELD (35 € de nacht voor n studio all in )
hangt natuurlijk altijd n beetje af van de periode maar in de sector studios moet zeker iets te vinden zijn, ook voor korte periodes !!
veel geluk & post wat fotos ...
btw : ze reden ginder met hunner motos rond zonder helm, politie zag en keek er naar ?? of is er ginder geen helmverplichting ??
ben er laatst 4 dagen geweest : PRACHTIG WEEKEND EN VOOR BIJNA GEEN GELD (35 € de nacht voor n studio all in )
hangt natuurlijk altijd n beetje af van de periode maar in de sector studios moet zeker iets te vinden zijn, ook voor korte periodes !!
btw : ze reden ginder met hunner motos rond zonder helm, politie zag en keek er naar ?? of is er ginder geen helmverplichting ??
MM GS schreef:moest je in athene komen : info@athensstudios.com
Denk wel dat helm verplicht is, maar meeste grieken zullen er hun voeten aanvegen
EVDB
Joe,
Helm is verplicht (europa wil dat) maar meestal hebben ze wel één mee maar zetten hem niet op.
Ben ooit eens tegengehouden op Rhodos (met huurmotor) door politie, begon daar te discuteren in het grieks over het feit dat we geen helm droegen. (ik versta grieks en ga nog steeds naar de griekse les) Maar toen verstonden we niks, zelfs geen duits, engels, ....en nederlands
Heeft ons van miserie weg gestuurd zonder boete.
Mijn grote droom is met eigen motor naar Rhodos, maar ik heb meer congé nodig. Eerst naar Italie, daar de boot naar vaste land of meteen naar Rhodos.(dat neemt al enkele dagen)
p.s. in Rhodos kan ik u wel een adres geven, met mijn groeten steeds welkom.
Groeten, Stef
Helm is verplicht (europa wil dat) maar meestal hebben ze wel één mee maar zetten hem niet op.
Ben ooit eens tegengehouden op Rhodos (met huurmotor) door politie, begon daar te discuteren in het grieks over het feit dat we geen helm droegen. (ik versta grieks en ga nog steeds naar de griekse les) Maar toen verstonden we niks, zelfs geen duits, engels, ....en nederlands
Heeft ons van miserie weg gestuurd zonder boete.
Mijn grote droom is met eigen motor naar Rhodos, maar ik heb meer congé nodig. Eerst naar Italie, daar de boot naar vaste land of meteen naar Rhodos.(dat neemt al enkele dagen)
p.s. in Rhodos kan ik u wel een adres geven, met mijn groeten steeds welkom.
Groeten, Stef
BMW MC Vlaanderen lid / R1150RT silver / John's xenonbeemer
Griekenland (Kreta)
Mijn vraag is, of de normaal kleinere wegen ook via de Garmin 2610 gps te verkrijgen zijn om daar terplaatse te gebruiken in een huurauto, ik spreek over Kreta(Crete) meer bepaald vanuit Rethimnon.
Als ik hier thuis via pc inzoem krijg ik enkel de grote wegen en geen kleinere wegen.
Groetjes
Martin
Als ik hier thuis via pc inzoem krijg ik enkel de grote wegen en geen kleinere wegen.
Groetjes
Martin
Ik ben dit jaar naar Bulgarije + Griekenland geweest, kan je verzekeren dat het beetje gps gegevens dat er in zitten (2610) zeker helpen.EVDB schreef:Ik kon in Griekenland met mijn 2610 niks doen, ook andere systemen werken niet omdat voor Griekenland geen kaartmateriaal beschikbaar is, enkel omgeving Athene is momenteel beschikbaar.
Zal wel verandering in komen.
Je zag in corfu veel auto's in het binnenland zoeken naar de weg, terwijl ik dan toch wist +- welke richting (pijltje) ik uit moest.
Het geschrift is niet te verstaan.
Helmplicht wordt niet gekontroleerd. Zou dat niet te zien hebben met det weer?
R1150RT Blackline
r1200 gsa Black
face your fears, live your dreams
r1200 gsa Black
face your fears, live your dreams
-
Werner Von C.
- Contacteer: