Ligurische Grenzkamstrasse - vraag

Op dit Forum kan u terecht met vragen en informatie uitwisselen over weekends, korte trips en reizen.
Er is een extra sub-forum bij met Reisverslagen.

Moderator: GVN

Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Plaats reactie
TomVT

Ligurische Grenzkamstrasse - vraag

Bericht door TomVT »

Ik weet niet goed in welk topic ik het beter kan plaatsen, dus verbeter me gerust.

Ik plande deze zomer een trip richting de Alpen om een aantal onverharde kam's te gaan rijden.
Normaal gesproken ging ik dit doen met mijn Husqvarna 701, hij staat er bijna helemaal klaar voor, maar af en toe heb ik toch mijn bedenkingen.
Nu zou ik toch graag even horen van de mensen die de Ligurische Grenskam al gereden hebben of dit daadwerkelijk zo lastig is, en hoe doenbaar met een GS.

Uiteraard hangt dit af van de kwaliteiten en ervaring van de rijder en ook het weer, maar ik vind ervaringen terug van "levensgevaarlijk en onverantwoord" tot "goed doenbaar".

Wat zijn jullie ervaringen hiermee?
wilsoneke

Re: Ligurische Grenzkamstrasse - vraag

Bericht door wilsoneke »

Dag Tom,
Gewoon doen,ik was er meer dan 20jaar geleden en laatste keer in 2012.
meestal zijn dit dingen waar je al lang aan zit te denken,en als je het niet doet blijft het in je hoofd spoken.met een 1200gs met bagage zonder duo zie ik geen probleen,probeer gewoon
rustig door te bollen ,stop voor kiekjes te nemen op de betere rijbare plaatsen ,vertrekken kan soms ietwat moeilijk zijn.zet de rit s'morgens aan als je kan, blijf op de hoofdbaan en laat je niet verleiden tot de vele geitenpadjes.ik zelf ga er eind augustus nog eens over met mijn 10pk diesel. best mogelijk dat het binnen aanzienbare tijd verboden word,al zeggen ze dat al jaren.
veel sucses, wilsonneke
stefke2

Re: Ligurische Grenzkamstrasse - vraag

Bericht door stefke2 »

wilsoneke schreef: mijn 10pk diesel.
Enfield diesel? 8-)
Plaats reactie